Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362229/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zebrzydowice do placówek oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6
1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 324755107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zebrzydowice do placówek oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-882e386b-2880-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004476/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zebrzydowice do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i opieki (w czasie dowozu) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Zebrzydowice do przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych lub innych placówek oświatowych wymienionych w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.).
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport i opiekę nad uczniami, z miejsca zamieszkania uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych i innych placówek oświatowych oraz powrót z ww. placówek do miejsca zamieszkania uczniów.
1.3. Usługą planuje się objąć 17 uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do szkół i przedszkoli w Cieszynie, z założeniem że liczba kilometrów dowozu w jedną stronę 1 samochodem wynosi ok 50 km.
1.4. W trakcie realizacji zamówienia liczba uczniów może ulec zmianie o +/- 3 osoby (w tym osoby na wózkach inwalidzkich) oraz liczba placówek, do których będą uczniowie dowożeni może ulec zmianie.
1.5. Dowóz uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do szkół i przedszkoli odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, wg. kalendarza szkolnego na rok szkolny 2024/2025.
1.6. Szacunkowa liczba dni na podstawie kalendarza oświatowego, w które uczniowie będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych wynosi 188, w tym 78 dni w roku 2024 oraz 110 dni w roku 2025.
1.7. Godziny przewozów: odbiór uczniów z miejsca zamieszkania z terenu gminy Zebrzydowice w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć (głównie na godz. 8:00), odbiór uczniów – po zakończeniu zajęć w szkole lub w innych placówkach oświatowych, bez zbędnego oczekiwania, tj. w czasie potrzebnym do pokonania odległości między placówką oświatową, a miejscem zamieszkania, przy zachowaniu dopuszczalnej prędkości obowiązującej na danej trasie, ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa. Nie dopuszcza się postojów z przyczyn nie związanych z realizacją zamówienia.
1.8. Szczegółowy wykaz uczniów oraz adresów placówek oświatowych będzie przekazany Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. O zmianach w wykazie uczniów Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę, bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca jest związany danymi określonymi w wykazie, w tym liczbą i adresami dowożonych uczniów do momentu ich aktualizacji przez Zamawiającego
1.9. W przypadku zmian w wykazie dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po otrzymaniu informacji o zmianie, chyba że Zamawiający określi termin późniejszy.
1.10. Zmiana w wykazie dowożonych uczniów, o których mowa w pkt. 1.9 będzie odbywać się poprzez przesłanie informacji przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na adres Wykonawcy.
1.11. Wykonawca winien wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 728 z późn. zm.), ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1047 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 8)
1.12. Wykonawca wykonuje usługę dowożenia samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym zapewniającymi możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich.
1.13. Czas przebywania uczniów w podróży winien być możliwie jak najkrótszy.
1.14. Wykonawca ma zapewnić: najwyższy poziom usług, tabor samochodowy sprawny technicznie, specjalnie oznakowany, posiadający aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych.
1.15. Samochód/Samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: przejazd dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 728 z późn. zm.).
1.16. Wykonawca w trakcie umowy może zmienić samochód na inny pod warunkiem, że samochód ten będzie spełniał wymagania opisane w pkt. 1.14-1.15.
1.17. Wykonawca oświadcza, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie wykonywania niniejszej umowy, a także licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób oraz dowody badań technicznych, które zostaną przedstawione Zamawiającemu na jego każdorazowe wezwanie.
1.18. Wyposażenie wymagane:
a. podjazd/platforma dla wózków,
b. pasy mocujące,
c. pasy bezpieczeństwa,
d. czynna klimatyzacja w okresie letnim, czynne ogrzewanie w okresie zimowym.
1.19. Kierowcy skierowani do wykonania przedmiotu zamówienia mają posiadać aktualne zaświadczenie o dopuszczeniu do wykonywania zawodu kierowcy (orzeczenie lekarskie i orzeczenie psychologiczne) wydane przez uprawnionego lekarza do badania kierowców. Kierowcy i opiekunowie muszą być przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i ppoż., udzielania pierwszej pomocy oraz posiadać stosowne zaświadczenia w ww. zakresie, a także posiadać zaświadczeni o niekaralności (KRK). Kierowcy i opiekunowie zobowiązani są do schludnego wyglądu i ubioru, powinni być osobami kulturalnymi, okazywać życzliwość uczniom i ich rodzicom.
1.20. Z uczniami oprócz kierowcy musi jechać opiekun sprawujący opiekę nad uczniami w czasie transportu, który zapewni pomoc w przemieszczaniu się z domu lub szkoły, a także, w razie potrzeby, udzieli pierwszej pomocy przedmedycznej.
1.21. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienie może zmienić kierowców lub opiekunów tylko w uzasadnionych przypadkach, z zastrzeżeniem, że każda zmiana we wskazanym zakresie wymaga powiadomienia Zamawiającego na piśmie, a nowy kierowca lub opiekun będzie spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1.19-1.20.
1.22. Opiekunowie przewożonych uczniów mają postępować wg następujących zasad:
a. opiekun ma odbierać uczniów od rodziców spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu na zajęcia ma przekazać uczniów pod opiekę nauczyciela;
b. po zakończeniu zajęć opiekun ma odbierać uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu do domu przekazać pod opiekę rodziców lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom małoletnim, nieupoważnionym lub pozostawienie ucznia bez opieki;
c. pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę mają zachować szczególną dbałość o dobro ucznia w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu. Podczas przewozu opiekunowie mają zapewnić uczniom w szczególności bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
d. opiekunowie zobowiązani są do kontaktu telefonicznego z rodzicami uczniów i placówkami, do których uczniowie są dowożeni. W przypadku zmian godzin przyjazdu lub odjazdu, wynikających ze zdarzeń losowych jak „korki”, awarie drogowe, awarie, objazdy, mają niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji odpowiednie, rodzica lub dyrektora placówki.
1.23. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. Za właściwe sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu odpowiedzialny jest Wykonawca.
1.24. Zamawiający wprowadza całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych w obecności przewożonych uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDATRANS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482700022
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 13a
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZEBRZYDOWICE
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Przebudowa drogi gminnej ul. Krzywej w Marklowicach Górnych
- Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
więcej: przetargi ZEBRZYDOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.