eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koz³owoUbezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Koz³owo w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2024



Og³oszenie z dnia 2022-11-16

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Koz³owo w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZ£OWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742994

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koz³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-124

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.7.) Numer telefonu: 896250833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozlowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Koz³owo w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae4c3669-65a6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00442235

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00014606/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Koz³owo w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
4.2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4.3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 26.1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Koz³owo, ul. Mazurska 3, 13-124 Koz³owo.
2) Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail: kontakt@odoonline.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym.
4) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
6) Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora (np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji).
7) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
8) Przys³uguje Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, mo¿liwo¶æ:
• dostêpu do danych osobowych jej/jego dotycz±cych oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,
• ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych na podstawie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±,
• w zwi±zku z art. 18 RODO ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego**.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Z powy¿szych uprawnieñ mo¿na skorzystaæ w siedzibie Administratora, kieruj±c korespondencjê na adres Administratora lub drog± elektroniczn± pisz±c na adres: kontakt@odoonline.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 172592,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego oraz jego jednostek organizacyjnych w zakresie:

Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej,
Ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków,
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, ASS).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Us³ugi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ognia

66515200-5 - Us³ugi ubezpieczenia w³asno¶ci

66515400-7 - Us³ugi ubezpieczenia od skutków ¿ywio³ów

66516100-1 - Us³ugi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialno¶ci cywilnej

66514110-0 - Us³ugi ubezpieczeñ pojazdów mechanicznych

66516400-4 - Us³ugi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialno¶ci cywilnej

66516000-0 - Us³ugi ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Oferty bêd± oceniane na podstawie nastêpuj±cych kryteriów
(obok podano wagê procentow± danego kryterium):


1) cena za wykonanie zamówienia 60%
2) zaakceptowane klauzule dodatkowe 30%
3) oferowane franszyzy 10%


Kryteria oceny ofert:

1) cena za wykonanie zamówienia – suma sk³adek za wszystkie ubezpieczenia bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania opisane w czê¶ci nr I.

Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

ocena ceny za wykonanie zamówienia badanej oferty = cena najni¿sza x 100 x 60%
cena oferty badanej

2) zaakceptowane klauzule dodatkowe – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzaj±cych ochronê ubezpieczeniow± wg, nastêpuj±cych zasad:
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 21 zostanie przyznane 15 punktów,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 22 - 26 zostanie przyznane 6 punktów za ka¿d± klauzulê,
- za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 27 - 37 zostanie przyznane po 5 punktów za ka¿d± klauzulê.

Brak akceptacji którejkolwiek lub wszystkich klauzul oznaczonych numerami 1 – 20 spowoduje odrzucenie oferty.

W przypadku dopisków lub zmian w tre¶ci klauzul fakultatywnych (oznaczonych numerami 21 - 37), odbiegaj±cych na niekorzy¶æ Zamawiaj±cego w stosunku do tre¶ci zawartej w SWZ, za zmienion± klauzule przyznanych zostanie 0 pkt. W przypadku dopisków lub zmian na korzy¶æ lub neutralnych przyznana zostanie przewidziana ilo¶æ punktów.

Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Ocena zaakceptowanych klauzul badanej oferty = £±czna przyznana ilo¶æ punktów za zaakceptowane klauzule dodatkowe x 30%

3) oferowane franszyzy – ocenie podlegaj± oferowane franszyzy w nastêpuj±cych ubezpieczeniach:
- ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczeniu sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
- ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej,
- ubezpieczenie autocasco.

Franszyzy wprowadzone w ww. rodzajach ubezpieczeñ bêd± oceniane wg. nastêpuj±cych zasad (odrêbnie w ka¿dym ubezpieczeniu):

brak franszyzy – 25 pkt
franszyza od 1 z³ do 100 z³ - 20 pkt
franszyza od 101 z³ do 200 z³ – 15 pkt
franszyza od 201 z³ do 300 z³ – 10 pkt
franszyza od 301 z³ do 400 z³ – 5 pkt
franszyza powy¿ej 400 z³ – 0 pkt

Oferty bêd± podlega³y ocenie wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Ocena oferowanych franszyz = £±czna przyznana ilo¶æ punktów za oferowane franszyzy x 10%


Zamawiaj±cy dopuszcza wy³±cznie stosowanie franszyz integralnych.
W przypadku gdy Wykonawca w ofercie zastrze¿e wprowadzenie franszyz redukcyjnych b±d¼ udzia³ów w³asnych w szkodzie oferta zostanie odrzucona.

Wysoko¶æ franszyzy winna byæ okre¶lona kwotowo.
W przypadku procentowego okre¶lenia franszyzy oferta zostanie odrzucona.

W ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej:
1) zamawiaj±cy nie dopuszcza stosowania franszyz i udzia³ów w³asnych
w szkodzie w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej za drogi.
2) przy ocenie franszyz i udzia³ów w szkodzie nie bierze siê pod uwagê franszyzy redukcyjnej w OC pracodawcy w postaci ¶wiadczenia z systemu ubezpieczeñ spo³ecznych uzyskanego na podstawie obowi±zuj±cych przepisów.

UWAGA:
oferowane franszyzy wyra¿one kwotowo nie mog± przekroczyæ 500 z³ (w danym ubezpieczeniu). W ryzyku szyb od st³uczenia franszyzy okre¶lone kwotowo nie mog± przekroczyæ 100 z³.

Oferty zawieraj±ce franszyzy w wysoko¶ci wy¿szej ni¿ wskazane zostan± odrzucone.

Franszyzy winny byæ okre¶lone w z³otych.

Punkty uzyskane za poszczególne kryteria zostan± zsumowane. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta otrzyma najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaakceptowane klauzule dodatkowe

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowane franszyzy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 1) Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym.

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2) Ustawy, zamawiaj±cy okre¶la warunek udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów .

Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli posiada zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej na terenie RP, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w zakresie ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 3 zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca by³ w sytuacji ekonomicznej i finansowej umo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia.

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).

Na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± umo¿liwiaj±c± wykonanie zamówienia.

Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych wymagañ w odniesieniu do powy¿szego warunku. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony na podstawie stosownego o¶wiadczenia wykonawcy (O¶wiadczenie nr 2 stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie § 3 i § 10 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415 - dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez zamawiaj±cego. O¶wiadczenie nr 3 stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia, stanowi± dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, o którym mowa w art. 125 ust. 1. O¶wiadczenie nr 1 stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, O¶wiadczenie nr 2 stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e za³±czniki nr 7 i 8 do SWZ zawieraj± informacje o charakterze poufnym. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy PZP Zamawiaj±cy udostêpni w/w za³±czniki tym Wykonawcom, którzy bezpo¶rednio zwróc± siê ze stosownym wnioskiem o ich udostêpnienie zgodnie
ze wzorem wniosku stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
1) Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych w sposób opisany w punkcie dotycz±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami.
2) Wykonawca winien wys³aæ wniosek o udostêpnienie informacji poufnych nie pó¼niej ni¿ na trzy dni przed terminem sk³adania ofert. Wy¿ej wymienione za³±czniki zostan± przes³ane wykonawcy niezw³ocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostêpnienie informacji poufnych (za³±cznik nr 6 do SWZ).
3) Informacje poufne zawarte w za³±cznikach 7 i 8 udostêpniane bêd± wy³±cznie podmiotom prowadz±cym dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w ¶wietle przepisów Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1130) - zwana dalej „ustaw± o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.
Otrzymane przez Wykonawców w ten sposób informacje nie mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom i mog± s³u¿yæ wy³±cznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej.
4) Zamawiaj±cy zobowi±zujê Wykonawców do do³o¿enia starañ w celu zabezpieczenia informacji przed ich utrat±, zniekszta³ceniem oraz dostêpem nieupowa¿nionych osób trzecich.
5) Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do zachowania poufnego charakteru wszystkich otrzymanych dokumentów i informacji uzyskanych w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania zgodnie z zasad± okre¶lon± w ustawie
o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

Pe³en wykaz dokumentów w niniejszym postêpowaniu dostêpny jest w SWZ tego postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

13.11. Zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz ¶rodkach komunikacji elektronicznej, oferty, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 670 z po¼n. zm.).
13.12. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w powy¿szym punkcie, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt 13 SWZ (§ 2 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia).
13.13. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawcy, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, lub podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument (z § 6 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia).
13.14. W przypadku gdy dokumenty wskazane powy¿ej zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (§ 6. Ust. 2 ww. Rozporz±dzenia). Przez cyfrowe odwzorowanie nale¿y rozumieæ dokument elektroniczny bêd±cy kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej, umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z t± tre¶ci± i jej zrozumienie, bez konieczno¶ci bezpo¶redniego dostêpu do orygina³u (§ 6 ust. 5 ww. Rozporz±dzenia).
13.15. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
o którym mowa powy¿ej, dokonuje siê w przypadku:
1) podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych ¶rodków dowodowych lub dokumentów potwierdzaj±cych umocowanie do reprezentowania, które ka¿dego z nich dotycz±;
2) innych dokumentów - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz± (§ 6 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia).
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej,
o którym mowa powy¿ej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz (§ 6 ust. 4 ww. Rozporz±dzenia).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:

1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki – na wniosek ubezpieczaj±cego,
2) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych
w przypadku zmiany wysoko¶ci sumy ubezpieczenia – proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a,
3) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej lub podwy¿szenia limitów odpowiedzialno¶ci – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a,
4) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków w przypadku zmiany liczby ubezpieczonych w stosunku do zapisanej w SWZ – proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia, w którym zmiana bêdzie obowi±zywa³a.
5) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±cej ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki;
6) zmiany zwi±zane z w³±czeniem do ochrony ubezpieczeniowej jednostek powsta³ych lub przekszta³conych w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wy³±czeniem jednostek zlikwidowanych, zmiany wynikaj±ce ze zmiany formy prawnej prowadzenia dzia³alno¶ci,
7) zmiany zakresu ubezpieczenia i sk³adek wynikaj±ce ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów,
8) Zmiany (uzupe³nienia) sumy ubezpieczenia lub limitu odpowiedzialno¶ci je¿eli w trakcie realizacji zamówienia nast±pi wyczerpanie sumy ubezpieczenia/sumy gwarancyjnej/limitu odpowiedzialno¶ci co spowoduje naliczenie dodatkowej sk³adki proporcjonalnie do wysoko¶ci zmiany,
9) Zmiany ilo¶ci lub warto¶ci (w przypadku ubezpieczenia autocasco) pojazdów zgodnie z zastosowanym do tego rodzaju pojazdów stawkami,
10) Zmiana polegaj±ca na powstaniu nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego wcze¶niej w SWZ, a zawieraj±cego siê w oznaczeniu przedmiotu zamówienia lub nast±pi zmiana profilu prowadzonej dzia³alno¶ci, co mo¿e równie¿ powodowaæ zmianê wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki,
11) Zmianie polegaj±cej na tym, ¿e nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy,
w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy jedna ze stron poinformuje drug± na pi¶mie o zaistnieniu powy¿szych okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Pe³en wykaz dokumentów znajduje siê w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.