Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376274/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace naprawcze i przeglądy okresowe urządzeń i systemów przeciwpożarowych w GIG PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu phachula@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b3f8926-4721-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace naprawcze i przeglądy okresowe urządzeń i systemów przeciwpożarowych w GIG PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b3f8926-4721-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ/5839/PH/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375512,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług z zakresu prac naprawczych oraz przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych:
1. SYSTEMÓW SYGNALIZACJI POŻAROWEJ,
2. DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO,
3. OŚWIETLENIA AWARYJNEGO EWAKUACYJNEGO,
4. URZĄDZEŃ ODDYMIAJĄCYCH – W TYM URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH
DROGI EWAKUACYJNE PRZED ZADYMIENIEM,
5. DRZWI I KURTYN PRZECIWPOŻAROWYCH WYPOSAŻONYCH W SYSTEMY STEROWANIA ORAZ SYSTEMÓW KONROLI DOSTĘPU POWIĄZANYCH Z EWAKUACJĄ,
6. ROZPROSZONYCH SYSTEMÓW STERUJĄCYCH.
Urządzenia przeciwpożarowe zlokalizowane są w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
w Katowicach:
Pawilony – P-I i P-II;
Budynki – „A”; „B”; „C”; CCTW; „S” i „N”;
Hale – H-4; H-6; H-10,
w Mikołowie, na terenie Kopalni Doświadczalnej „Barbara”:
- Hale – „F” i „D”.
Zamówienie obejmuje:
1. Stałą konserwację systemów wraz z bieżącym utrzymaniem na każde zgłoszenie Zamawiającego, przy czym naprawa uszkodzonych urządzeń lub instalacji będzie podjęta przez Wykonawcę do 4 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
2. Prowadzenie przeglądów i konserwacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami dotyczącymi urządzeń przeciwpożarowych, zasadami wiedzy technicznej zawartymi w dokumentacji techniczno-ruchowej oraz w instrukcjach obsługi opracowanych przez producentów a także zgodnie z przedstawioną przez nas „Specyfikacją” określoną w Załączniku nr 3 do wstępnego zapytania ofertowego. Założenie i bieżące prowadzenie rejestrów i dzienników zdarzeń z konserwacji i obsługi systemów zgodnie z naszą „Specyfikacją”.
3. Dostawę urządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania. W przypadku naprawy, przebudowy, rozbudowy, zmiany konfiguracji, programowania, czyszczenia, itp., po dewastacji, uszkodzeniach mechanicznych oraz po uszkodzeniach spowodowanych niezgodną z instrukcją producenta eksploatacją przez użytkownika, rozliczenie nastąpi po wykonanej naprawie według wyceny przedstawionej przez Wykonawcę, przy zastosowaniu umownej stawki za roboczogodzinę pracy serwisanta (zgodnej z ofertą złożoną w postępowaniu przetargowym) oraz ceny za dostarczone urządzenia i materiały, zgodnej z cennikiem producenta.
W przypadku wystąpienia awarii należy przystąpić do jej zabezpieczenia niezwłocznie od momentu powiadomienia Wykonawcy lub ujawnieniu usterki przez Wykonawcę, z jednoczesnym powiadomieniem i w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem GIG PIB. Do usunięcia awarii Wykonawca przystąpi nie później niż w ciągu 4 godz. od jej zgłoszenia.
Prace naprawcze będą realizowane do wysokości 100 000 zł netto, według bieżących potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania pełnej kwoty przeznaczonej na naprawy. Wykonawcy z tego powodu nie przysługują żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338558,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338558,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338558,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272360738
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 115 C
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338558,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Wykonywanie (półrocznych, rocznych) konserwacji, przeglądów technicznych wraz z ewentualnymi bieżącymi naprawami systemów i urządzeń alarmowo - wizyjnych
- Dostawa i montaż instalacji systemu sygnalizacji pożaru w budynkach B i CD na terenie Zabytkowego Parku i Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
- Zakup urządzeń i materiałów do wykonania instalacji SSP i oddymiania w budynkach Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Wykonywanie konserwacji, przeglądów technicznych wraz z ewentualnymi bieżącymi naprawami systemów i urządzeń alarmowo - wizyjnych obsługujących ochronę techniczną pomieszczeń szczególnie chronionych.
więcej: Urządzenia przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.