eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: AKADEMIA MUZYCZNA IM. KAROLA SZYMANOWSKIEGO W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zacisze, 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-025

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@am.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.katowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8acdadd-2da7-42e9-bfc0-be26286c1d3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038278/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt. 2) Pzp -Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził uprzednio w trybie podstawowym postępowanie, którego przedmiotem była: „Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach” Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie Art. 255 pkt 2) Pzp ponieważ jedyna złożona oferta została odrzucona przez Zamawiającego, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp. (treść oferty była niezgodna z warunkami zamówienia) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/AM/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 1 do Zaproszenia: Opis przedmiotu zamówienia.
3.2.2. Załączniku nr 2 do Zaproszenia: Wstępne stanowisko Wykonawcy w zakresie cen jednostkowych.
2.2. Załączniku nr 3 do Zaproszenia: wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

31224400-6 - Kable przyłączeniowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32428000-9 - Modernizacja sieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910279,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910279,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910279,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHOW DESIGN MAREK CZARNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930765330

7.3.3) Ulica: Prusicka 31

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ESTILO PIOTR HAŁADAJ, UL. NA WZGÓRZU 2 55-100 RASZÓW:

1. Demontaż i utylizacja urządzeń podlegających wymianie

2. Montaż nowych urządzeń


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910279,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany od dnia podpisania umowy do dnia 16 września 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.