eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBO - L3/08/IX - ¦wietliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szko³a Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach



Og³oszenie z dnia 2023-10-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
BO - L3/08/IX - ¦wietliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szko³a Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno Przedszkolny nr 6

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368036850

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Marcinkowskiego 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-232

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp31@zsp6.katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp31sienkiewicz.5v.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BO - L3/08/IX - ¦wietliki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 6 (Szko³a Podstawowa nr 31 i Miejskie Przedszkole nr 19) w Katowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-142f986d-520d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00447630

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00393837

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/482/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane w zakresie remontu ¶wietlicy z zapleczem, holu przy ¶wietlicy i zaplecza sali gimnastycznej w zakresie robót malarskich, czê¶ciowej wymiany wyk³adziny pod³ogowej, wymiany drzwi i wykonaniu obudów grzejnikowych oraz modernizacji o¶wietlenia.
Zakres robót obejmuje:
ZADANIE I : BO - L3/08/IX - ¦wietliki - Remont ¶wietlicy z zapleczem, holu przy ¶wietlicy i zaplecza sali gimnastycznej.
ZADANIE II: BO - L3/08/IX - ¦wietliki - Modernizacja o¶wietlenia w ¶wietlicy, zapleczu ¶wietlicy i holu przy ¶wietlicy oraz w zapleczu sali gimnastycznej.

1. Zadanie I obejmuje :
a) Roboty posadzkowe:
 demonta¿ wyk³adziny PCV na zapleczu ¶wietlicy oraz ¶wietlicy przy w³azie do kana³u,
 przygotowanie powierzchni pod now± wyk³adzinê PCV heterogeniczn±,
 po³o¿enie wyk³adziny wraz z klejeniem do pod³o¿a,
 spawanie wyk³adziny,
 monta¿ listew wykoñczeniowych w progu i przy w³azie,
b) Roboty malarskie:
 zeskrobanie farb i wykonanie napraw tynku,
 gruntowanie powierzchni ¶cian i sufitów,
 wykonanie g³adzi gipsowej,
 dwukrotne malowanie ¶cian powy¿ej lamperii i sufitów,
 szpachlowanie i malowanie lamperii,
 malowanie innych elementów zgodnie z przedmiarem.
c) Roboty stolarskie:
 wymiana drzwi do zaplecza ¶wietlicy oraz na zapleczu Sali gimnastycznej zgodnie z przedmiarem,
 monta¿ obudów grzejnikowych w ¶wietlicy,
 wykonanie zabezpieczeñ uchylnych kwater dolnych okien przed ca³kowitym otwarciem, poprzez zamontowanie np. ³añcuszków,
d) Roboty i czynno¶ci pozosta³e:
 wywóz gruzu i zbêdnego osprzêtu.

2. Zadanie II obejmuje:
a) Roboty elektryczne wraz z robotami towarzysz±cymi:
 wymiana instalacji elektrycznej wraz z puszkami w pomieszczeniach,
 demonta¿ starych lamp i osprzêtu,
 monta¿ lamp LED, gniazd i wy³±czników,
 monta¿ instalacji sieci komputerowych w ¶wietlicy i dodatkowych gniazd,
 monta¿ instalacji ewakuacyjnego i awaryjnego o¶wietlenia,
 wykonanie badañ i pomiarów wykonanej instalacji.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 54851,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 107300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54851,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Us³ugowa ”ADMIST” Sosnowska Stanis³awa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6251591384

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Czelad¼

7.3.5) Kod pocztowy: 41-250

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 54851,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.