Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP.92.2024, Modernizacja tarasów, balkonów, stropodachu i ścian przyziemia budynków w kompleksie zabudowy Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8712499-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.92.2024, Modernizacja tarasów, balkonów, stropodachu i ścian przyziemia budynków w kompleksie zabudowy Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8712499-351a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja tarasów, balkonów, stropodachu i ścian przyziemia budynków KPP w Zakopanem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.92.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 526881,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja tarasów, balkonów, stropodachu i ścian przyziemia budynków w kompleksie zabudowy Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, zgodnie z pełnym zakresem prac wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie modernizacji tarasów, balkonów, stropodachu, elewacji, ścian wewnętrznych i ścian przyziemia budynków w kompleksie zabudowy Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje więc wykonanie prac modernizacyjnych m.in. w zakresie:
a) balkonów w budynku mieszkalnym, pomieszczenia wewnętrzne;
b) stropodachów w budynku administracyjnym, pomieszczenia wewnętrzne, elewacja;
c) ściany przyziemia w południowo-wschodnim narożniku, elewacja;
d) tynków ścian wewnętrznych;
e) wymiany zalanej części instalacji elektrycznej i teletechnicznej.
Planowane prace obejmują:
− roboty rozbiórkowe i demontażowe,
− wyrównanie istniejących posadzek,
− warstwy izolacji przeciwwilgociowe (bitumiczne powłokowe),
− warstwy izolacji termicznej,
− warstwy spadkowe,
− warstwy zabezpieczające z geowłókniny,
− roboty izolacyjne (w tym membrana EPDM),
− prace odtworzeniowe, położenie płytek gresowych na dystansach,
− malowanie konstrukcji stalowych,
− obróbki blacharskie tarasów i balkonów,
− uzupełnianie tynków,
− wymiana sufitów podwieszanych w zalanych pomieszczeniach,
− odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej,
− wykonanie okładziny kamiennej,
− malowanie tynków,
− osuszenie i odgrzybienie ścian murowanych.
W ramach modernizacji nie przewiduje się zmian konstrukcyjnych – zakładane prace polegają na wykonaniu odpowiednich warstw stropodachów i ścian, które zapewnią odporność na czynniki atmosferyczne oraz bezawaryjne działanie obiektu. Zakłada się usunięcie istniejących zużytych i zniszczonych warstw powierzchni i wykonanie ich na nowo w poprawnej technologii. Dostarczony przez Zamawiającego projekt wykonawczy będzie podstawą do opracowania przez Wykonawcę własnego Projektu Warsztatowego warstw tarasów. Po wykonaniu pełnego demontażu istniejących warstw Wykonawca zobowiązany jest dokonać weryfikacji ich stanu i odpowiednio usunąć zużyte i zniszczone warstwy, wykonując w tym miejscu warstwy nowe. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia przed rozpoczęciem realizacji opracowanego przez siebie Projektu Warsztatowego z Nadzorem Autorskim w zakresie formy, doboru materiałów, kolorystyki i sposobu funkcjonowania.
Prace prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków województwa małopolskiego. W ramach prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać wszelkich wymaganych zawiadomień Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z treścią pozwolenia konserwatorskiego (załącznik do dokumentacji projektowej).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SWZ, z zastrzeżeniem zdania następnego. Przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
3) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub równoważnej techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić:
a) opis proponowanych produktów lub techniki wykonania robót;
b) dokumenty potwierdzające parametry techniczne;
c) analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że proponowane rozwiązania są w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania;
d) zgodę projektanta na ich zastosowanie podczas realizacji prac.
5) Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji zamówienia normom, ocenom technicznym, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.
6) Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
7) Prace będą realizowane w czynnym obiekcie, w związku z czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku uciążliwości (np. hałasem) niektórych etapów prac może wymagać ich prowadzenia we wskazanych godzinach (np. popołudniowych) lub w weekendy.
8) Zamawiający informuje, że ruch pracowników i transport materiałów (dla realizacji zadania 2A, 2B i 1 z dokumentacji projektowej) nie może odbywać się poprzez klatki schodowe wewnątrz budynków. W związku z tym Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca zorganizował transport pionowy zewnętrzny do obsługi modernizowanych tarasów poprzez zamontowaną w ramach oferty systemową klatkę schodową (do transportu materiałów i ruchu pracowników). Klatkę schodową proponuje się ustawić pomiędzy dwoma modernizowanymi tarasami (zadanie 2A i 2B w dokumentacji projektowej) na istniejącym miejscu parkingowym od strony dziedzińca budynku KPP. Zamawiający dopuszcza też jednak, aby transport osób odbywał się nie systemową klatką schodową, ale poprzez system drabin będących elementem wyposażenia rusztowania.
9) UWAGA! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 12.07.2024 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Recepcji Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, ul. Jagiellońska 32.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649998,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699596,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649998,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjno Remontowo Budowlana STANGUT – Stanisław Gut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7360001318
7.3.3) Ulica: Guty 25
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649998,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego grzewczego do budynków Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Remont 8 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 8 części.
- DZ.271.104.2024 - Zakup, dostawa i uruchomienie echokardiografu z wieloma funkcjami echokardiografii tj. z funkcją echokardiografii przezprzełykowej i wewnątrzsercowej
- Dostawa body aparatu fotograficznego na potrzeby WEiP
- Dostawa pojazdu wielozadaniowego z napędem 4x4 wraz z pługiem dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej Przewóz
- Usługa wydrukowania dwóch wersji językowych książki pt. "Socmodernizm. Architektura w Europie Środkowej czasów zimnej wojny".
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Czernichów od km 0+384 do km 0+584 położonej na dz. nr 613
- Remont obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu jednostek budżetowych
- Roboty budowlane obejmujące wymianę zasobników ciepłej wody użytkowej w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
- Remont Sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej w Wygodzie
- "Rewitalizacja pn.: Świątynia sztuki - budynek dawnego kościoła ewangelickiego w Pogorzeli."
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.