eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2023-10-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRYFINO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 416 20 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gryfino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dda1cd5a-6d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454968

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026644/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/gminagryfino

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://portal.smartpzp.pl/gminagryfino
2. Za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc±
w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.
3. Za po¶rednictwem posiadanego na Platformie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Wykonawca do za³o¿enia konta w systemie potrzebuje kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub e-dowodu.
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy, dostêpny na Platformie w zak³adce „e-learning”, znajduj±cej siê na pionowym pasku Menu po lewej stronie ekranu.
4. W zak³adce „e-learning” znajduj± siê tak¿e instrukcja obs³ugi Platformy (Instrukcja obs³ugi Portalu e-Us³ug SmartPZP) oraz filmy instrukta¿owe – prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Platformy (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). W zak³adce „weryfikacja oprogramowania do podpisu” Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia testowego (próbnego) podpisu elektronicznego, s³u¿±cego sprawdzeniu poprawno¶ci skonfigurowania komputera Wykonawcy w tym zakresie.
5. Korzystanie z Platformy mo¿liwe jest na dwa sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
1) oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver. 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,
b) lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek,
c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.
2) oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web,
c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
6. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Platformy mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum zawieraj±cy wiele pojedynczych plików.
8. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
9. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
ul. 1 Maja 16; 74 -100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: burmistrz@gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Urz±d Miasta i Gminy
ul. 1 Maja 16; 74-100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: iod@gryfino.pl
3. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie przez Pani± / Pana danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do ich podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani / Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani / Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.72.2023.PZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesy³ek listownych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek oraz pocztowych zwrotów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia, na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy w Gryfinie. Przedmiot umowy realizowany bêdzie zgodnie z przepisami us³ugi powszechnej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 do SWZ.
3. Przes³ank± zastosowania kryterium ceny jako kryterium przewy¿szaj±cego 60% jest okre¶lenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ jako¶ciowych odnosz±cych siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Sposób przygotowania opisu przedmiotu oraz jego stopieñ w szczegó³owo¶ci spe³niaj± wymóg standaryzacji czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia. Zgodnie z tez± wyroku KIO z dnia 12 kwietnia 2017 r. (KIO/KD/10/17) „cech± us³ugi o ustalonych standardach jako¶ciowych jest jej powtarzalno¶æ, która jest niezale¿na od podmiotu ¶wiadcz±cego us³ugê. Us³ug± o ustalonych standardach jako¶ciowych jest wiêc taka us³uga, która niezale¿nie od tego, jaki podmiot bêdzie j± ¶wiadczy³, zostanie wykonana w tych samych standardach jako¶ciowych. Standard jej wykonania jest ustalony i jest taki sam dla ka¿dego podmiotu ¶wiadcz±cego dan± us³ugê”. Wszystkie czynno¶ci i zadania objête przedmiotem zamówienia maj± charakter typowy i standardowy. W opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnione zosta³y tak¿e wszystkie elementy, wp³ywaj±ce na koszty ponoszone w ca³ym okresie realizacji zamówienia. Standardy jako¶ci s± okre¶lone w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena (C) – waga kryterium (WC): 100 %
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:

najni¿sza zaoferowana cena
------------------------------------------ x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie

Liczba punktów przyznana danej ofercie w zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = C x Wc, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie
C – liczba punktów przyznana w kryterium „cena”
Wc – waga w kryterium „cena”.
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 100 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, tj. posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców. Wykonawca ten musi zrealizowaæ us³ugi, co do których realizacji powy¿sze uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± placówk± na terenie miasta Gryfino, która:
a) jest czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej przez 8 godzin dziennie,
b) jest oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy umieszczonym w obrêbie witryny jednoznacznie wskazuj±cym na jednostkê Wykonawcy,
c) je¿eli znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, posiada wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych ¶wiadczonych dla nak³adów masowych,
d) zapewnia prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, kiedy Wykonawca powo³uje siê na zdolno¶ci podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci. Nie jest dopuszczalne ³±czenie potencja³u w celu spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, chyba ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych, a Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich poprawno¶æ i aktualno¶æ. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania, z powodów wymienionych w Rozdziale XVII pkt 1 SWZ, tj. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, tj. podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, chyba ¿e Zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych, a Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich poprawno¶æ i aktualno¶æ. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu o których mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 SWZ, tj.:
1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
W przypadku sk³adania ofert wspólnych ww. dokument sk³ada ten z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który w ramach konsorcjum bêdzie odpowiada³ za realizacjê zamówienia objêtego ww. uprawnieniem.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
2. Wykaz placówek pocztowych dysponowanych przez Wykonawcê w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi placówkami ze wskazaniem ich adresów, o których mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 ppkt 4 SWZ. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
5. Zobowi±zania wymagane postanowieniami rozdzia³u XIX pkt 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 (wzór zobowi±zania – za³±cznik nr 5 do SWZ).
6. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru – za³±cznik nr 3 do SWZ).
7. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru – za³±cznik nr 4 do SWZ).
8. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 6 do SWZ).
9. O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 9 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo(a) podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenie zmian do tre¶ci umowy zgodnie z przes³ankami art. 455 ustawy PZP. Zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug pozosta³ej do zap³aty nale¿no¶ci wynikaj±cej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
2) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
3) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej, np. wojny, strajki generalne, stany nadzwyczajne.
2. Warunki dokonania zmian:
1) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê, jako podstawê zmiany umowy;
2) wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie;
3) wniosek, o którym mowa w ppkt 2, musi zawieraæ w szczególno¶ci:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wp³ywu zmiany na warunki realizacji umowy.
4) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 45 projektowanych postanowieñ umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ, na nale¿yte wykonanie umowy;
5) zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.

Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmiany umowy, w tym rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminagryfino

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-06 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-05

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Umowa zostanie zawarta na czas okre¶lony i obowi±zywaæ bêdzie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 grudnia 2024 r., z tym ¿e rozpoczêcie us³ugi odbywaæ siê bêdzie nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 stycznia 2024 r. Data koñcowa umowy wynika z zagwarantowanych ¶rodków finansowych w bud¿ecie Gminy Gryfino na 2024 r.
2. W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.