eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino¦wiadczenie us³ug pocztowych



Og³oszenie z dnia 2023-12-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRYFINO

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 416 20 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gryfino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gryfino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminagryfino

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dda1cd5a-6d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00574931

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00026644/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00454968

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.72.2023.PZ

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 204426,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesy³ek listownych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek oraz pocztowych zwrotów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia, na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy w Gryfinie. Przedmiot umowy realizowany bêdzie zgodnie z przepisami us³ugi powszechnej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 do SWZ.
3. Przes³ank± zastosowania kryterium ceny jako kryterium przewy¿szaj±cego 60% jest okre¶lenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ jako¶ciowych odnosz±cych siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Sposób przygotowania opisu przedmiotu oraz jego stopieñ w szczegó³owo¶ci spe³niaj± wymóg standaryzacji czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia. Zgodnie z tez± wyroku KIO z dnia 12 kwietnia 2017 r. (KIO/KD/10/17) „cech± us³ugi o ustalonych standardach jako¶ciowych jest jej powtarzalno¶æ, która jest niezale¿na od podmiotu ¶wiadcz±cego us³ugê. Us³ug± o ustalonych standardach jako¶ciowych jest wiêc taka us³uga, która niezale¿nie od tego, jaki podmiot bêdzie j± ¶wiadczy³, zostanie wykonana w tych samych standardach jako¶ciowych. Standard jej wykonania jest ustalony i jest taki sam dla ka¿dego podmiotu ¶wiadcz±cego dan± us³ugê”. Wszystkie czynno¶ci i zadania objête przedmiotem zamówienia maj± charakter typowy i standardowy. W opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnione zosta³y tak¿e wszystkie elementy, wp³ywaj±ce na koszty ponoszone w ca³ym okresie realizacji zamówienia. Standardy jako¶ci s± okre¶lone w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 206699,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 206699,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206699,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POCZTA POLSKA SPÓ£KA AKCYJNA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 206699,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2024 r., z tym ¿e rozpoczêcie us³ugi odbywaæ siê bêdzie nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 stycznia 2024 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.