Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373419/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00489710/01 - Wynik z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia zajęć wyrównujących braki szkolne z matematyki oraz zajęć socjoterapeutycznych, w ramach projektu własnego województwa kujawsko-pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb594a63-2e0d-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prowadzenia zajęć wyrównujących braki szkolne z matematyki oraz zajęć socjoterapeutycznych, w ramach projektu własnego województwa kujawsko-pomorskiego pn. "Rodzina w centrum Etap I".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb594a63-2e0d-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065675/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki w ramach projektu Rodzina w centrum
1.3.9 Zajęcia socjoterapeutyczne w ramach projektu Rodzina w centrum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt własny Województwa kujawsko-pomorskiego, pn. „Rodzina w centrum Etap I”, w ramach Osi Priorytetowej 08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działania FEKP.08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, Program Regionalny: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 648765,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 306413,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki dla dziecii młodzieży w wieku od 6 do 16 lat.
Usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze, w godzinach popołudniowych (13:00 – 18:00), wyjątek mogą stanowić dni robocze wolne od nauki ( w godz. 8:00 – 16:00).
Zajęcia odbywać będą się min. 1 raz w tygodniu w każdej placówce.
• Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wsparcia zgodnie
z zapotrzebowaniem uczestników, harmonogram wsparcia ustalany będzie z Zamawiającym w ujęciu miesięcznym
(wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 1b do projektu umowy).
• Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia ilości udzielonego wsparcia pomiędzy placówkami.
• Dopuszcza się możliwość nanoszenia zmian w harmonogramie wsparcia zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy usług.
• Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia ilości udzielonego wsparcia w danym roku, tylko w uzasadnionych przypadkach.
Zajęcia grupowe i indywidualne , w zależności od zapotrzebowania uczestników.
Zajęcia prowadzone będą głównie w formie indywidualnej pracy
z dzieckiem oraz grupowych zajęć zorganizowanych - dotyczących wybranego zagadnienia.
Miejsce świadczenia usługi:
1. Świetlica Zachęta, ul. Wieniecka 42, 87-800 Włocławek,
2. Świetlica Zacisze, ul. Zakręt 8, 87-800 Włocławek,
3. Świetlica Zapiecek, ul. 3 Maja 6, 87-800 Włocławek,
4. Świetlica Zorza, ul Żytnia 58, 87-800 Włocławek,
5. Świetlica Zefir, ul. Kaliska 7, 87-800 Włocławek.
W razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego
Tematyka zajęć uzależniona będzie od potrzeb uczestników, zgodna z programem nauczania obowiązującym na poszczególnych etapach edukacji.
Zakres prowadzonych zajęć:
• Pomoc w nadrobieniu zaległości w programie nauczania,
• przygotowanie do sprawdzianów, egzaminów na poziomie szkoły podstawowej oraz ponadpodstawowej,
• prowadzenie zajęć mających na celu zainteresowanie dzieci
i młodzieży z przedmiotem
Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia.
• Przygotowane pomoce dydaktyczne w formie papierowej- testy, ćwiczenia, zadania, podręczniki,
• materiały niezbędne do nauki – artykuły piśmiennicze, papiernicze, kalkulator, narzędzia do pomiaru.
Metody dydaktyczne:
• metody słowne,
• metody oglądowe,
• metody praktyczne,
• metody gier dydaktycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 209828,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym celem zajęć jest podniesienie kompetencji społecznych uczestników m.in. rozumienie kontaktu społecznego, zdolność rozwiązywania konfliktów, komunikowania się. Budowanie własnej samooceny, umiejętność wyrażania uczuć, swoich potrzeb i oczekiwań. Uczestnicy powinni zostać wyposażeniw wiedzę i umiejętności, dzięki którym zdobędą kompetencje pozwalające na dostosowanie się do zasad społecznych.
Usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze, w godzinach popołudniowych (13:00 – 18:00), wyjątek mogą stanowić dni robocze wolne od nauki, w tym wakacje w godz. 8:00 -16:00.
Zajęcia będą odbywać się blokach 2-3 godzinnych,
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tych postanowień w wyjątkowych sytuacjach. Zajęcia odbywać będą się min. 1 raz w tygodniu w każdej placówce.
• Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wsparcia zgodnie
z zapotrzebowaniem uczestników, harmonogram wsparcia oraz tematyka zajęć ustalana będzie z Zamawiającym w ujęciu miesięcznym ( wzór harmonogramu wsparcia stanowi zał. nr 1b do projektu umowy).
• Dopuszcza się możliwość nanoszenia zmian
w harmonogramie wsparcia zarówno ze strony Zamawiającego jak i Wykonawcy usług.
• Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia ilości udzielonego wsparcia pomiędzy placówkami.
Odbiorcy:
Dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat przebywająca
w pieczy zastępczej oraz z rodzin naturalnych, uczęszczająca do Świetlic środowiskowych MOPR.
Miejsce realizacji zajęć:
• Świetlica Zachęta, ul. Wieniecka 42, 87-800 Włocławek,
• Świetlica Zacisze , ul. Zakręt 8 , 87-800 Włocławek,
• Świetlica Zapiecek, ul 3 Maja 6, 87-800 Włocławek,
• Świetlica Zorza, ul Żytnia 58, 87-800 Włocławek,
• Świetlica Zefir: ul. Kaliska 7, 87-800 Włocławek.
W razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Podczas zajęć powinny zostać poruszone tematy związane
z prawidłowym funkcjonowaniem w społeczeństwie.
Przykładowe tematy zajęć:
• Integracja.
• wzajemne poznanie.
• budowanie pozytywnej samooceny.
• role społeczne.
• uczucia.
• rozwiązywanie konfliktów.
• radzenie sobie ze stresem.
• umiejętności podejmowani samodzielnych decyzji
i brania za nie odpowiedzialności.
• przełamywanie nieśmiałości.
• asertywność.
• zajęcia mające na celu odreagowanie agresji
i nagromadzonych w dziecku emocji, wyładowanie stresu
Treści powinny być przygotowane i przekazywane
w sposób właściwy dla wieku i możliwości uczestników zajęć.
Tematyka zajęć może ulec zmianie, zostać poszerzona lub zawężona – w zależności od potrzeb uczestników.
Metody dydaktyczne:
Ćwiczenia i zabawy integracyjne, psychodrama, burza mózgów, swobodna ekspresja słowna, metody pracy nad zachowaniem, metody utrwalania, muzykoterapia, arteterapia itp.
Wybór konkretnych metod nastąpi w porozumieniu
z Zamawiającym.
Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu zamówienia:
• Materiały pomocnicze tj. kartki, brystol, artykuły piśmiennicze, nożyczki, klej, piłki, balony, artykuły animacyjne, gry itp.
• Sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik.
Efekty zajęć :
Podniesienie umiejętności społecznych i komunikacyjnych. Umiejętność właściwego odreagowania napięć emocjonalnych, zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do otaczających osób, umiejętność dostrzegania potrzeb własnych i drugiego człowieka, umiejętności interpersonalne, umiejętność pełnienia ról społecznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 96585,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
- Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalistycznego (zaprojektuj i wybuduj)
- DOSTAWA ERGONOMICZNEGO WYPOSAŻENIA STANOWISK PRACY DO POWIATOWEGO URZĘDU PRACY WE WŁOCŁAWKU WŁOCŁAWEK
- Osiedlowa Strefa Rekreacyjna "Na Południu" na terenie wokół Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 (Budżet Obywatelski 2021r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.