eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom"Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/438639

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na dwie części"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e113793c-27dd-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 „Remonty dachów i stropów z podziałem na dwie części: cz. I – ul Piłsudskiego 82/15, ul. Axentowicza 2; cz. II ul. Żeromskiego 3/5 i 3, ul. Królowej Jadwigi 11/2 i 5 ul. Alojzjanów 31;

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP2-28/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1970355,12 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142237,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część I
- ul. Piłsudskiego 82/15 oficyna – Naprawa stropu drewnianego między lokalem mieszkalnym
a lokalem użytkowym na parterze w budynku mieszkalnym
- ul. Axentowicza 2 – Roboty remontowo-naprawcze stropu drewnianego między strychem i kuchnią mieszkania nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.a do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 70506,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część II
- ul. Żeromskiego 3 Roboty remontowo stropu drewnianego w kuchni między mieszkaniami nr 5 i mieszkaniem nr 3
- ul. Alojzjanów 31 - Roboty remontowo-naprawcze stropu drewnianego między strychem
i mieszkaniem nr 9
1.1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową Przedmiary robót (Załącznik nr 1.2.a; do SWZ) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.2.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ
1.1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 1.2.c do SWZ Decyzja PINB-IV-7356/142/2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 142237,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stwierdził w trakcie badania ofert, tj. podczas sprawdzania kosztorysów ofertowych zauważono wadliwość Przedmiaru robót (Załącznika nr 1.a. do SWZ).
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez Przedmiary robót (Załącznik nr 1.a do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1.b do SWZ), Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych, które stanowią Załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik nr 1.a. do SWZ został zamieszczony na platformie zakupowej eb2b w załącznikach w dwóch formatach, tj. pdf.
i ath. Pliki dotyczące adresu ul. Piłsudskiego 82/15 oficyna były rozbieżne. W pliku
z rozszerzeniem ath. brak było następujących pozycji przedmiarowych: 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, które winny być ujęte zgodnie z kosztorysem inwestorskim i plikiem przedmiaru w formacie pdf. Wykonawca wyceniający ofertę na podstawie wadliwego pliku ath., dokonał niezawinionej omyłki, pomijając konieczne do prawidłowej wyceny oferty pozycje.

W konsekwencji wadliwości dokumentów postępowania, oferty Wykonawców są nieporównywalne, co skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59450,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89541,77 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61192,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95739,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61192,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MATBUD 2 ALEKSANDRA KACZOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6263018621

7.3.3) Ulica: OBYWATELSKA 2/5

7.3.4) Miejscowość: BYTOM

7.3.5) Kod pocztowy: 41-907

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61192,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.