eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkROZBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY OŚWIATOWEJ GMINY MIASTO LĘBORK W CELU POPRAWIENIA I DOSTOSOWANIA WARUNKÓW OPIEKI I EDUKACJI



Ogłoszenie z dnia 2024-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY OŚWIATOWEJ GMINY MIASTO LĘBORK W CELU POPRAWIENIA I DOSTOSOWANIA WARUNKÓW OPIEKI I EDUKACJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.4.2.) Miejscowość: Lębork

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598624280

1.4.8.) Numer faksu: 598622559

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459679

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00398207

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
Wymiana oświetlenia w lęborskich przedszkolach i szkołach podstawowych.
Zakres zamówienia dla części VI:
wymiana oświetlenia dotyczy następujących placówek oświatowych:
Przedszkola: nr 1, nr 5, nr 6, nr 9 i nr 10;
Szkoły Podstawowe: nr 1, nr 3, nr 4, nr 5, nr 7 i nr 8 (bez filii przy ul. Emilii Plater).
UWAGI:
a)Należy zamontować lampy z aluminium lub tworzywa białego. Wyjątkiem mogą być sale gimnastyczne, hale sportowe, pomieszczenia techniczne i teren zewnętrzy, gdzie dopuszcza się lampy w kolorze szarym.
b)Diody LED mają być wmontowane w oprawę (kompletne urządzenia oświetleniowe).
c)Znamionowe napięcie zasilania dla lamp 220-240V.
d)Temperatura barwowa dla wszystkich lamp 4000 Kelwinów.
e)Wskaźnik oddawania barw dla wszystkich lamp (Ra)˃80.
f)Dla pomieszczeń dydaktycznych (klasy, pracownie), biurowych, bibliotecznych (czytelnia, biblioteka) i świetlic przyjąć ujednolicony wskaźnik olśnienia dla wszystkich zastosowanych lamp UGR<19.
g)Żywotność diod dla wszystkich lamp L70B50 (h) min. 80 000 h.
h)Stopień szczelności opraw adekwatny do pomieszczenia: dla łazienek, pryszniców, sanitariatów i toalet – IP54, dla pomieszczeń technicznych, kuchennych, o duże wilgotności lub zapyleniu – IP65; dla ciągów komunikacyjnych, al. lekcyjnych i pomieszczeń biurowych – IP20.
i)Uderzenioodporność (IK) dla sal gimnastycznych i hal sportowych IK 09.
j)Wszystkie zastosowane lampy muszą posiadać certyfikat CE.
k)Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu 7-letnią dostępność części zamiennych do każdego z typów zamontowanych lamp.
l)Zasilacze do opraw muszą posiadać certyfikat europejski ENEC.
ł)Dla całości powierzchni budynków musi zostać wykonany projekt oświetleniowy zgodny z wytycznymi normy PN-EN 12464-1 EN 12464-1:2021, który po wykonaniu wymian będzie stanowił element dok.owykonawczej.
m)Zamawiający nie dopuszcza zwiększania/zmniejszania liczby lamp z uwagi na estetykę sufitów i ścian (miejsca montażu nowych lamp-takie same jak obecnie).
n)Zamawiający wymaga od Wykonawcy założenia na terenie każdej placówki magazynu zawierającego po 1 szt. lampy z każdej zastosowanej na obiekcie rodziny. Magazyn ten będzie utrzymywany przez okres gwarancji i wykorzystywany do szybkiej wymiany lamp zgłaszanych na reklamację. Po okresie gwarancji lampy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie adekwatnym do ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych.
o)Moc instalowanych opraw nie może być większa niż 50% mocy istniejącej (mocy obecnie wymienianych opraw), podanej w zestawieniach załączonych do SWZ (zał. 42a – 42k do SWZ).
p)Minimalna wartość współczynnika lumen z Wata dla wszystkich zastosowanych w ofercie lamp: min. 140 lm/W, dot. strumienia świetlnego wypływającego z lampy, nie ze źródła światła.
r)Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę części VI postępowania, w związku z koniecznością rozeznania warunków realizacji zamówienia, w tym precyzyjnego opomiarowania pomieszczeń i dobrania oferowanego oświetlenia w celu spełnienia norm dot. m.in. natężenia światła, złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnej w poszczególnych placówkach powinny zostać indywidualnie uzgodnione z dyrektorami tych placówek. Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej będzie oświadczenie złożone przez Wykonawcę zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 43 do SWZ.
s)Po modernizacji wykonać pomiary średniego natężenia oświetlenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Pomiary wykażą zgodność z założeniami projektowymi i normami.
t)Po modernizacji wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem.
u) Prace będą prowadzone poza czasem pracy dydaktycznej danej placówki.
v) Utylizacja zdemontowanych elementów - zgodnie z obowiązującym prawem, poświadczona dokumentami.
Zakres zamówienia obejmuje również:
usuwanie awarii i wymianę uszkodzonych opraw w czasie okresu gwarancji. W tym okresie Zamawiający będzie wymagać, aby czas reakcji na zgłoszenie konieczności naprawy/usunięcia awarii był nie dłuższy niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenia będą dotyczyły wyłącznie awarii/usterek działania opraw oświetleniowych;
sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej powykonawczej zawierającej m.in. wyniki badań natężenia oświetlenia na każdym stanowisku roboczym;
wykonanie i zamontowanie na zewnątrz każdej placówki objętej zamówieniem, w momencie rozpoczęcia prac, po 1 jednostronnej tablicy informacyjnej dla każdego modernizowanego obiektu (łącznie 11 tablic). Wygląd tablic musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenia zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506, Dz. U. z 2023 poz. 1471).

Po zmianie:
Wymiana oświetlenia w lęborskich przedszkolach i szkołach podstawowych.
Zakres zamówienia dla części VI:
wymiana oświetlenia dotyczy następujących placówek oświatowych:
Przedszkola: nr 1, nr 5, nr 6, nr 9 i nr 10;
Szkoły Podstawowe: nr 1, nr 3, nr 4, nr 5, nr 7 i nr 8 (bez filii przy ul. Emilii Plater).
UWAGI:
a)Należy zamontować lampy z aluminium, blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie lub tworzywa w kolorze białym. Wyjątkiem mogą być sale gimnastyczne, hale sportowe, pomieszczenia techniczne i teren zewnętrzy, gdzie dopuszcza się lampy w kolorze szarym.
b)Diody LED mają być wmontowane w oprawę (kompletne urządzenia oświetleniowe).
c)Znamionowe napięcie zasilania dla lamp 220-240V.
d)Temperatura barwowa dla wszystkich lamp 4000 Kelwinów.
e)Wskaźnik oddawania barw dla wszystkich lamp (Ra)˃80.
f)Dla pomieszczeń dydaktycznych (klasy, pracownie), biurowych, bibliotecznych (czytelnia, biblioteka) i świetlic przyjąć ujednolicony wskaźnik olśnienia dla wszystkich zastosowanych lamp UGR<19.
g)Żywotność diod dla wszystkich lamp L70B50 (h) min. 80 000 h.
h)Stopień szczelności opraw adekwatny do pomieszczenia: dla łazienek, pryszniców, sanitariatów i toalet – IP54, dla pomieszczeń technicznych, kuchennych, o duże wilgotności lub zapyleniu – IP65; dla ciągów komunikacyjnych, al. lekcyjnych i pomieszczeń biurowych – IP20.
i)Uderzenioodporność (IK) dla sal gimnastycznych i hal sportowych IK 09.
j)Wszystkie zastosowane lampy muszą posiadać certyfikat CE.
k)Wykonawca zagwarantuje zamawiającemu 7-letnią dostępność części zamiennych do każdego z typów zamontowanych lamp.
l)Zasilacze do opraw muszą posiadać certyfikat europejski ENEC.
ł)Dla całości powierzchni budynków musi zostać wykonany projekt oświetleniowy zgodny z wytycznymi normy PN-EN 12464-1 EN 12464-1:2021, który po wykonaniu wymian będzie stanowił element dok.powykonawczej.
m)Zamawiający nie dopuszcza zwiększania/zmniejszania liczby lamp z uwagi na estetykę sufitów i ścian (miejsca montażu nowych lamp-takie same jak obecnie).
n)Zamawiający wymaga od Wykonawcy założenia na terenie każdej placówki magazynu zawierającego po 1 szt. lampy z każdej zastosowanej na obiekcie rodziny. Magazyn ten będzie utrzymywany przez okres gwarancji i wykorzystywany do szybkiej wymiany lamp zgłaszanych na reklamację. Po okresie gwarancji lampy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie adekwatnym do ewentualnych zgłoszeń reklamacyjnych.
o)Moc instalowanych opraw nie może być większa niż 50% mocy istniejącej (mocy obecnie wymienianych opraw), podanej w zestawieniach załączonych do SWZ (zał. 42a – 42k do SWZ).
p)Minimalna wartość współczynnika lumen z Wata dla wszystkich zastosowanych w ofercie lamp: min. 140 lm/W, dot. strumienia świetlnego wypływającego z lampy, nie ze źródła światła.
r)Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę części VI postępowania, w związku z koniecznością rozeznania warunków realizacji zamówienia, w tym precyzyjnego opomiarowania pomieszczeń i dobrania oferowanego oświetlenia w celu spełnienia norm dot. m.in. natężenia światła, złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Terminy wizji lokalnej w poszczególnych placówkach powinny zostać indywidualnie uzgodnione z dyrektorami tych placówek. Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej będzie oświadczenie złożone przez Wykonawcę zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 43 do SWZ.
s)Po modernizacji wykonać pomiary średniego natężenia oświetlenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Pomiary wykażą zgodność z założeniami projektowymi i normami.
t)Po modernizacji wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem.
u) Prace będą prowadzone poza czasem pracy dydaktycznej danej placówki.
v) Utylizacja zdemontowanych elementów - zgodnie z obowiązującym prawem, poświadczona dokumentami.
Zakres zamówienia obejmuje również:
usuwanie awarii i wymianę uszkodzonych opraw w czasie okresu gwarancji. W tym okresie Zamawiający będzie wymagać, aby czas reakcji na zgłoszenie konieczności naprawy/usunięcia awarii był nie dłuższy niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zgłoszenia będą dotyczyły wyłącznie awarii/usterek działania opraw oświetleniowych;
sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej powykonawczej zawierającej m.in. wyniki badań natężenia oświetlenia na każdym stanowisku roboczym;
wykonanie i zamontowanie na zewnątrz każdej placówki objętej zamówieniem, w momencie rozpoczęcia prac, po 1 jednostronnej tablicy informacyjnej dla każdego modernizowanego obiektu (łącznie 11 tablic). Wygląd tablic musi być zgodny z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 poz. 953, rozporządzenia zmieniające - Dz. U. z 2021 poz. 2506, Dz. U. z 2023 poz. 1471).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla części I: 20 000 zł
dla części II: 10 000 zł
dla części III: 10 000 zł
dla części IV: 7 000 zł
dla części V: 15 000 zł
dla części VI: 20 000 zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 24.09.2024 r.
2. Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rach. bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie bazy oświatowej Gminy Miasto Lębork w celu poprawienia i dostosowania warunków opieki i edukacji.
Wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu 26.08.2024 r. do godz. 9.45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale poręczenia lub gwarancji, w postaci elektronicznej.

Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
dla części I: 20 000 zł
dla części II: 10 000 zł
dla części III: 10 000 zł
dla części IV: 7 000 zł
dla części V: 15 000 zł
dla części VI: 20 000 zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 01.10.2024 r.
2. Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach
pieniądzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rach. bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z dopiskiem: Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie bazy oświatowej Gminy Miasto Lębork w celu poprawienia i dostosowania warunków opieki i edukacji.
Wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.09.2024 r. do godz. 9.45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale poręczenia lub gwarancji, w postaci elektronicznej.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-26 09:45

Po zmianie:
2024-09-02 09:45

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-26 10:00

Po zmianie:
2024-09-02 10:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.