eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkROZBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY OŚWIATOWEJ GMINY MIASTO LĘBORK W CELU POPRAWIENIA I DOSTOSOWANIA WARUNKÓW OPIEKI I EDUKACJI



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA, MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BAZY OŚWIATOWEJ GMINY MIASTO LĘBORK W CELU POPRAWIENIA I DOSTOSOWANIA WARUNKÓW OPIEKI I EDUKACJI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.4.2.) Miejscowość: Lębork

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598624280

1.4.8.) Numer faksu: 598622559

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467332

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00398207

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 Pzp, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w przypadkach opisanych w Dziale XIX pkt 1 ppkt 1.1.1-1.1.12 SWZ.
1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia:
1.2.1. zasady zmiany umowy w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 436 pkt 4 lit b Pzp w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w Dziale XIX pkt 1 ppkt 1.2.1-1.2.9 SWZ.
1.2.2. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia / zmiany wysokości czynników cenotwórczych w przypadkach zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy. Warunki takiej zmiany opisano szczegółowo w Dziale XIX pkt. 1 ppkt 1.2.10-1.2.15.
1.2.3. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia spowodowanej:
 koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
 wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji;
 koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.
1.3. zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy, zgodnie z Art. 456 ust. 1 pkt. 1), 2) lit. a i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem zapisów art. 433 pkt 4) ustawy Pzp.

Po zmianie:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 Pzp, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w przypadkach opisanych w Dziale XIX pkt 1 ppkt 1.1.1-1.1.12 SWZ.
1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia:
1.2.1. zasady zmiany umowy w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 436 pkt 4 lit b Pzp w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostały szczegółowo opisane w Dziale XIX pkt 1 ppkt 1.2.1-1.2.9 SWZ.
1.2.2. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadkach zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy. Warunki takiej zmiany opisano szczegółowo w Dziale XIX pkt. 1 ppkt. 1.2.10-1.2.18 SWZ.
1.2.3. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany wynagrodzenia spowodowanej:
- koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
- wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji;
- koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.
1.3. zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt. 1), 2) lit. a i b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem zapisów art. 433 pkt 4) ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, iż wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu ww. zmian nie ulegnie zmniejszeniu o więcej niż 10% w odniesieniu do całkowitej kwoty brutto podanej w par. 4 ust. 1 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.