eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceModernizacja oświetlenia w Zespole Szkół Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bef8232-5de6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063623/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja oświetlenia w Zespole Szkół Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 404126,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na modernizacji systemu oświetlenia wewnętrznego w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw w budynku Zespołu Szkół Nr 1 im. Legionów Polskich w Kozienicach tj. budynku Szkoły oraz budynku Internatu przy ulicy Warszawskiej 72, poprzez wymianę istniejących opraw oświetleniowych o jarzeniowych i żarowych źródłach światła na energooszczędne lampy LED.
2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m.in.:
1) usługę dostawy wraz z montażem fabrycznie nowych, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, pochodzących z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych energooszczędnych opraw oświetleniowych LED (modernizacja obejmuje 1207 opraw o łącznej mocy 83.271W), demontaż wraz z utylizacją starych źródeł i opraw światła w zakresie określonym w Załączniku nr 1 – Przedmiar (Modernizacja Oświetlenia ZS1) do SWZ,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
3) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji przedmiotu zamówienia.
Zestawienie istniejącego oświetlenia do demontażu:
1) Oprawa 2x36W świetlówkowa – 616 szt., moc 78W, moc całkowita 48,048 kW,
2) Oprawa 1x36W świetlówkowa – 237 szt., moc 39W, moc całkowita 9,243 kW,
3) Oprawa 2x18W świetlówkowa – 43 szt., moc 40W, moc całkowita 1,72 kW,
4) Oprawa 2x36W świetlówkowa hermetyczna – 12 szt., moc 78W, moc całkowita 0,936 kW,
5) Oprawa 2x18W świetlówkowa hermetyczna – 10 szt., moc 40W, moc całkowita 0,4 kW,
6) Oprawa 1x36W świetlówkowa hermetyczna – 6 szt., moc 39W, moc całkowita 0,234 kW,
7) Oprawa 4x18W świetlówkowa – 50 szt., moc 82W, moc całkowita 4,1 kW,
8) Plafon 1x60W – 36 szt., moc 60W, moc całkowita 2,16 kW,
9) Plafon 1x60 hermetyczny – 25 szt., moc 60W, moc całkowita 1,5 kW,
10) Oprawa na żarówkę 1x60W – 112 szt., moc 60W, moc całkowita 6,72 kW,
11) Oprawa na żarówkę 1x60W hermetyczna – 19 szt., moc 60, moc całkowita 1,14 kW,
12) Oprawa na żarówkę 2x60W – 16 szt., moc 120W, moc całkowita 1,92 kW,
13) Oprawa typu oczko halogenowe 50w – 15 szt., moc 50W, moc całkowita 0,75 kW,
14) Lampa rtęciowa 400W – 10 szt., moc 440W, moc całkowita 4,4 kW.
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę ww. opraw na nowe typu LED oraz wykonanie wszelkich niezbędnych pomiarów i badań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339538,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454854,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339538,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lars Lighting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360863914

7.3.3) Ulica: Zygmunta Vogla 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-963

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339538,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.