eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń,,Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Dobrzejewicach''



Ogłoszenie z dnia 2024-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Toruńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 4-6

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 662 89 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Dobrzejewicach’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb57013d-3774-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041272/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont, przebudowa i rozbudowa budynku Domu Pomocy społecznej :”Dom Kombatanta” wraz z przyłączem sieci gazu ziemnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Dom Kombatanta’’ w Dobrzejewicach”.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja8/2023/4286/PolskiLad.

Zadanie obejmuje modernizację istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Dom Kombatanta’’ w Dobrzejewicach’’ pod adresem Dobrzejewice 62, 81-123 Dobrzejewice, zlokalizowanego na działkach o nr 194/6 i 194/21, gmina Obrowo.
Realizacja przedsięwzięcia ma na celu między innymi poprawę warunków bytowych dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej poprzez dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i pokojów mieszkalnych do wymagań dla osób u których występują problemy w poruszaniu się wraz z montażem instalacji przywoławczej. Ponadto remont budynku realizowany jest w celu dostosowania budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych co ma istotny wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców. Dodatkowo zostanie dobudowana winda zewnętrzna zapewniająca komunikację wszystkich kondygnacji w segmencie C. Wyremontowane pomieszczenia mieszkalne zostaną wyposażone w łóżka przystosowane dla osób ze szczególnym potrzebami oraz meble. W zakresie inwestycji nastąpi również wymiana źródła ciepła z kotła olejowego na kocioł gazowy wspomagający pracę systemu pomp ciepła co przyczyni się do redukcji zanieczyszczeń powietrza.
W ramach realizowanej inwestycji zostanie wymienione ogrodzenie oraz oświetlenie zewnętrzne. Mając na uwadze potrzebę ograniczenia kosztów zużycia energii elektrycznej, na dachu obiektu zaprojektowano instalację fotowoltaiczną o mocy 40kWp składającej się z 80 modułów o mocy 500W.
Wielkości charakterystyczne, powierzchnie użytkowe:
Piwnica 750,47 m2
Parter 849,46 m2
1Piętro 736,77 m2
2Piętro 162,76 m2
powierzchnia użytkowa razem 2499,46m2
ilość kondygnacji budynku segment C i B- 2 naziemne, budynek niski 8,18m
ilość kondygnacji budynku segment A budynek niski 10,37m
Część I zamówienia - Roboty budowlane polegające przebudowie i remoncie budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta’’
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w:
- projekcie architektoniczno – budowlanym,
- projektach technicznych,
- specyfikacjach technicznych,
- przedmiarach robót,
zwanych dalej szczegółowym opisem zamówienia ( OPZ) dla Części I zamówienia stanowiącym Załącznik nr 10a oraz w projekcie umowy dla Części I zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 4a do SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót jest tylko i wyłącznie dokumentem pomocniczym w celu oszacowania wartości zamówienia i nie stanowi podstawy do występowanie o zmianę wynagrodzenia w przypadku wystąpienia błędów i niedoborów w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.5.) Wartość części: 7490000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Dom Kombatanta’’ w Dobrzejewicach”.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja8/2023/4286/PolskiLad.

Zadanie obejmuje modernizację istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej ,,Dom Kombatanta’’ w Dobrzejewicach’’ pod adresem Dobrzejewice 62, 81-123 Dobrzejewice, zlokalizowanego na działkach o nr 194/6 i 194/21, gmina Obrowo.
Realizacja przedsięwzięcia ma na celu między innymi poprawę warunków bytowych dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej poprzez dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i pokojów mieszkalnych do wymagań dla osób u których występują problemy w poruszaniu się wraz z montażem instalacji przywoławczej. Ponadto remont budynku realizowany jest w celu dostosowania budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych co ma istotny wpływ na bezpieczeństwo mieszkańców. Dodatkowo zostanie dobudowana winda zewnętrzna zapewniająca komunikację wszystkich kondygnacji w segmencie C. Wyremontowane pomieszczenia mieszkalne zostaną wyposażone w łóżka przystosowane dla osób ze szczególnym potrzebami oraz meble. W zakresie inwestycji nastąpi również wymiana źródła ciepła z kotła olejowego na kocioł gazowy wspomagający pracę systemu pomp ciepła co przyczyni się do redukcji zanieczyszczeń powietrza.
W ramach realizowanej inwestycji zostanie wymienione ogrodzenie oraz oświetlenie zewnętrzne. Mając na uwadze potrzebę ograniczenia kosztów zużycia energii elektrycznej, na dachu obiektu zaprojektowano instalację fotowoltaiczną o mocy 40kWp składającej się z 80 modułów o mocy 500W.
Wielkości charakterystyczne, powierzchnie użytkowe:
Piwnica 750,47 m2
Parter 849,46 m2
1Piętro 736,77 m2
2Piętro 162,76 m2
powierzchnia użytkowa razem 2499,46m2
ilość kondygnacji budynku segment C i B- 2 naziemne, budynek niski 8,18m
ilość kondygnacji budynku segment A budynek niski 10,37m
Część II zamówienia obejmuje w szczególności dostawę wraz z wniesieniem i ustawieniem wyposażenia na, które składają się łóżka elektryczne wraz z materacami, szafki przyłóżkowe, szafy z drzwiami przesuwnymi, krzesła, półki wiszące, komody, stoliki i zabudowy meblowe składające się z szafek wiszących i szafek dolnych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany ( OPZ) dla Części II zamówienia oraz w projekcie umowy dla Części II zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 10b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 1483438,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7490000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13705000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7490000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Betpol Bis Dariusz Strzelecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-102-56-37

7.3.4) Miejscowość: Silno 45C, Osiek nad Wisłą

7.3.5) Kod pocztowy: 87-125

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7490000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1483438,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1483238,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1483438,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Full-Med Jakub Sidorowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-215-06-26

7.3.3) Ulica: Bursaki 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Stiegelmeyer Sp. z o.o. w Grubnie 63, 86-212 Stolno

Udział w realizacji części zamówienia – Podmiot udostępniający zasoby zrealizuje w roli Podwykonawcy w ramach Części II zamówienia dostawę wyposażenia określonego w SOPZ dla Części II wraz z jego wniesieniem i ustawieniem oraz montażem i instalacją w szczególności łóżek do użytku medycznego wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi oraz przeprowadzi wymagane szkolenia z zakresu użytkowania łóżek, materacy i szafek przyłóżkowych. Podmiot udostępniający zasoby będzie świadczył również konsultacje i doradztwo w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji całego przedmiotu zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1483438,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.