eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPrzebudowa drogi nr1 na odcinku B-B oraz inne prace z zakresu zagospodarowania poscaleniowego w ramach projektu "Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki



Og³oszenie z dnia 2022-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi nr1 na odcinku B-B oraz inne prace z zakresu zagospodarowania poscaleniowego w ramach projektu „Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi nr1 na odcinku B-B oraz inne prace z zakresu zagospodarowania poscaleniowego w ramach projektu „Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2f8a10f4-6fe3-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00465728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016680/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gm. Strzegom

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki" w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowywaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w
formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.4 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.ZALECENIA:Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” 1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls
.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Ze wzglêdu na
niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,
stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1. 9. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych
plików. 10. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.
Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych - klauzula informacyjna
z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat ¦widnicki ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 7 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27;
23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie ¦widnickim jest Pan Wojciech Chudziñski, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa drogi nr 1 na odcinku B-B oraz inne prace z zakresu zagospodarowania poscaleniowego” w ramach projektu „Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki” nr sprawy WI.272.17.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
23.3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, dalej „ustawa Pzp”;
23.4 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
23.5 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
23.6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
23.7 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
23.8 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 5854383,41 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi nr 1 na odcinku B-B oraz inne prace z zakresu zagospodarowania poscaleniowego” w ramach projektu „Scalenie gruntów wsi Granica, Tomkowice, Godzieszówek, gmina Strzegom, powiat ¶widnicki” w ramach poddzia³ania „Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowywaniem rolnictwa i le¶nictwa” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020”,

Zadanie polega na przebudowie odcinka drogi nr 1 o nawierzchni gruntowej nieulepszonej,
o d³ugo¶ci 2.144,61 m, obejmuj±cej dzia³ki ewidencyjne nr: 1275, 1276, 1267 (obrêb Tomkowice), 1254 (obrêb Granica) (wg dokumentacji projektowej – odcinek B-B) oraz wykonaniu nasadzeñ
w ramach realizowanej przebudowy drogi.
Zakres robót obejmuje m.in.:
 przebudowê odcinka drogi nr 1 z utwardzeniem nawierzchni jezdni o szeroko¶ci 3,50-5,00 m;
 przebudowê zjazdu z drogi krajowej nr 5 (dzia³ka nr 1265, obrêb Granica);
 przebudowê zjazdu z drogi powiatowej nr 2921D (dzia³ka nr 1265, obrêb Tomkowice);
 budowê zjazdów na dzia³ki przyleg³e do drogi;
 przebudowê systemu odwadniania korpusu drogowego: rowy przydro¿ne;
 oczyszczenie i wyprofilowanie rowów melioracyjnych celem odprowadzenia wody
z projektowanej drogi;
 wykonanie przepustu na potoku Rogacz;
 wykonanie przepustów drogowych;
 wykonanie nasadzeñ w pasie odcinka drogi nr 1;
 prace w zakresie przebudowy i/lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnych w obszarach kolizyjnych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone
w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,

7.1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,

7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, i¿ jest w posiadaniu ¶rodków finansowych lub posiada zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿: 1.000.000 z³ (jeden milion z³otych),
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (dalej SKOK) potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion±
w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez Wykonawcê innych podmiotowych ¶rodków dowodowych, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
1) wyka¿e i¿ w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
- w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ minimum 1 robotê budowlan± z zakresu budowy lub przebudowy dróg wraz z odwodnieniem (ró¿ne zamówienia realizowane w oparciu o odrêbne umowy) o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 2 000 000 z³ brutto ,
2) wyka¿e, i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót w zakresie budowy dróg.

7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 oraz pkt 8-10 ustawy,
7.2.3 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8 WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH ORAZ O¦WIADCZEÑ
I DOKUMENTÓW, KTÓRYCH Z£O¯ENIA ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE WYMAGA£, W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
8.1 Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.
1) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Wykonawca sk³ada
w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o, których mowa w art. 112 ust. 2 okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ
8.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem robót okre¶lonych w pkt. 7.1.4, ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane
wg za³±cznika nr 4 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
8.2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wskazanych w punkcie 7.1.4. W szczególno¶ci dotyczy to osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg za³±cznika nr 5 do SWZ.
8.2.3 informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, na kwotê min. 1.000.000 z³ (jeden milion z³otych), sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
8.3 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Wykonawca sk³ada
w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8, 9, 10 ustawy Pzp
8.3.1 odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
8.3.2 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
8.3.3 za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

8.5 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ (na wezwanie Zamawiaj±cego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

60.000,00 z³ (s³ownie z³: sze¶ædziesi±t tysiêcy)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9.15 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione
w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem Wykonawców,
d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,
e. przed podpisaniem umowy Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.3 Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie Strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
20.4 Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia realizacji umowy,
w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
2) gdy wyst±pi± niekorzystne, niemo¿liwe do przewidzenia warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych
do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
4) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
5) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. niezbêdnych do dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
6) gdy wyst±pi± opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii i aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania Umowy,
7) gdy w trakcie realizacji robót na terenie budowy wyst±pi± niewybuchy, niewypa³y lub znaleziska archeologiczne, które bêd± wymaga³y wstrzymania wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcê,
8) w przypadku wyst±pienia zdarzeñ losowych, tj. awarie urz±dzeñ, zniszczenia wywo³ane przez wiatro³omy, wy³adowania atmosferyczne itd.,
9) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
10) gdy nast±pi± opó¼nienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiaj±cego lub innych zamawiaj±cych, które to inwestycje lub roboty koliduj±
z wykonaniem robót objêtych Umow±, co uniemo¿liwia Wykonawcy terminowe wykonanie Umowy,
11) gdy w trakcie realizacji robót wyst±pi± niezinwentaryzowane lub b³êdnie zinwentaryzowane sieci, instalacje lub inne obiekty w stosunku do danych wynikaj±cych z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego, co spowodowa³o wstrzymanie robót budowlanych, zmianê dokumentacji projektowej lub wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych,
12) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy
w pierwotnie okre¶lonym terminie, przez któr± rozumie siê zdarzenie zewnêtrzne
o nadzwyczajnym charakterze, niezale¿ne od Stron, niemo¿liwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia, którego skutkom nie da³o siê zapobiec (lub by³oby to nadmiernie utrudnione) – np. klêski ¿ywio³owe, wojny, po¿ary, strajki generalne, zamieszki, epidemie (w tym COVID-19).
pozosta³a cze¶æ zmian w informacjach Sekcja IX

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-13 23:55

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

20.5 Niezale¿nie od okoliczno¶ci wymienionych w pkt. 20.4 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania Umowy, w szczególno¶ci
w przypadku:
1) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê;
a) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa,
o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy lub
b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy
2) zmiany danych Stron umowy (Strony umowy - Wykonawcy);
3) zmiany warunków i uzgodnieñ rozwi±zañ projektowych z zarz±dcami infrastruktury technicznej;
4) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ zastosowania innych rozwi±zañ, ni¿ przyjêto w dokumentacji;
5) konieczno¶ci przeprowadzenia dodatkowych badañ technicznych;
6) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcê na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – zmiana dopuszczalna jest w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê,
7) zmiany Podwykonawcy, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega³ Wykonawca ubiegaj±c siê o zawarcie Umowy w sytuacji, gdy nie dysponuje ju¿ zasobami wskazanego w ofercie podmiotu – je¿eli wyka¿e on, ¿e zastêpuj±cy podmiot spe³nia okre¶lone w dokumentach zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu,
8) powierzenia Podwykonawcy wykonania czê¶ci zamówienia w trakcie realizacji zadania, je¿eli Wykonawca nie zak³ada³ wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) na etapie z³o¿enia oferty lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególno¶ci gdy pos³u¿enie siê Podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ;
9) zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym, polegaj±cej na zmianie kolejno¶ci wykonywania robót, zmianie terminu wykonania poszczególnych etapów lub robót, zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych etapach – w przypadku zmiany technologii realizacji robót, zmiany materia³ów, braku dostêpu materia³ów lub wyst±pienia innej przyczyny powoduj±cej, ¿e realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym jest niemo¿liwa.
20.6 Wykonawca jest zobowi±zany zg³osiæ wyst±pienie danej okoliczno¶ci niezw³ocznie po powziêciu informacji o jej wyst±pieniu. Warunkiem wyd³u¿enia terminu realizacji umowy bêdzie wyst±pienie przez Wykonawcê z pisemnym wnioskiem o przed³u¿enie terminu realizacji umowy wraz ze wskazaniem przyczyn uzasadniaj±cych jego przed³u¿enie.
W takim przypadku Zamawiaj±cy pisemnie potwierdzi fakt okresu przestoju, co stanowiæ bêdzie podstawê do spisania stosownego aneksu przed³u¿aj±cego termin realizacji umowy.
20.7 Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wcze¶niejszego zg³oszenia przez Wykonawcê do odbioru koñcowego zadania.
20.8 Odno¶nie okoliczno¶ci zaistnia³ych w zwi±zku z COVID-19 zastosowanie ma art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1777).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.