Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30d1629f-2eed-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d1629f-2eed-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025816/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa basenu w Połczynie-Zdroju - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn. „Rozbudowa basenów letnich z niezbędną infrastrukturą” zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową dotyczącą II etapu.
Inwestycja realizowana będzie w Połczynie-Zdroju przy ul. Sobieskiego na działce nr ewid. 93/1, obręb 005 Połczyn-Zdrój.
2. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Promesa wstępna NR Edycja6PGR/2023/1889/PolskiLad.
3. UWAGA
„Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku – ETAP I” – ZAKOŃCZENIE BUDOWY DO 01.05.2025 r.
4. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Wykonawcy ETAPU I realizowanego zadania (termin realizacji do dnia 01.05.2025 r.) na wejście na plac budowy. Wszelkie roboty budowlane i podłączenia instalacyjne wykonywane przez Wykonawcę etapu II muszą być zatwierdzone pisemną zgodą Wykonawcy etapu I oraz wykonywane pod nadzorem kierowników budowy obydwu etapów oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Przedmiot główny
45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych,
kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
6. Przedmiot zamówienia:
a) szczegółowy zakres robót:
- budowa wodnego placu zabaw w formie połączonych platform z atrakcjami i zjeżdżalniami (sugerowany wygląd placu zabaw – wizualizacja, rysunki techniczne)
- budowa tzw. strefy mokrej stopy i brodzików do płukania stóp,
- ogrodzenie ażurowe, systemowe, panelowe na cokole systemowym (wys. cokołu 25 cm), zlokalizowane na powierzchni nieutwardzonej; ogrodzenie ażurowe, systemowe, panelowe bez cokołu, zlokalizowane na powierzchni utwardzonej – strefa mokrej stopy,
- projektowane powierzchnie utwardzone, zlokalizowane przy basenach, w postaci kostki betonowej (jasna odbijająca promienie słoneczne kolor ciepły, żółty),
- remont budynku technicznego, zgodnie z dokumentacją projektową,
- uporządkowanie terenu, rekultywacja terenu (obsianie trawą); wyrobienie stabilnej skarpy wraz z obsadzeniem zielenią płożącą, zimozieloną,
- budowa infrastruktury technicznej do obsługi terenu – monitoring, nagłośnienie, oświetlenie terenu, instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje technologiczne,
- obiekt całościowo musi być dostosowany dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (m.in. basenowy podnośnik dla osób korzystających na wózkach inwalidzkich, brodzik do dezynfekcji i płukania stóp, istniejący budynku technicznego bez barier architektonicznych)
- wycinka drzew, zaznaczonych na planszy,
- wykonanie strefy rekreacyjnej, odpoczynku- wiaty zadaszone, wiata z grillem, wiata okrągła, boisko do piłki plażowej, kalistenika, tyrolka.
Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wygląd zewnętrzny i sposób rozmieszczenia wszystkich urządzeń rekreacji, zabawy i małej architektury.
b) Napełnienie basenu wodą w celu użytkowania po stronie wykonawcy.
c) Ustalenia dodatkowe:
- Wszystkie zdemontowane elementy instalacji są własnością Zamawiającego.
- Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rodzaj materiału oraz kolorystkę elementów wykończeniowych.
- Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie obiektu.
- Po stronie Wykonawcy leży wykonanie wszelkich badań: przepłukanie instalacji wodociągowej, badanie wody, wykonanie innych badań niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w celu odbioru zadania przez Sanepid i Straż Pożarną.
- Po stronie Wykonawcy wyposażenie obiektu w gaśnice p.poż., oznakowanie obiektu i instrukcja bezpieczeństwa przeciwpożarowego dla danego obiektu (w razie konieczności).
- Obiekt powinien być dostosowany dla osób z specjalnymi potrzebami zgodnie z Ustawą o Zapewnianiu Dostępności Osobom Ze Szczególnymi Potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).
d) Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi dla poszczególnego etapu, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
e) Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w STWiOR.
f) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, przepisów prawa i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej.
g) Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
h) Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią, wykonanie dokumentacji powykonawczej odbiorowej w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
i) Cały zakres robót wykonawca wykona z materiałów własnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. Zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne w stosunku do wskazanych w projekcie, spełniające Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określane przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5088285,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5088285,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5088285,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-MAX ŚWIDWIN Sp. z o.o. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 383 970 983
7.3.3) Ulica: W. Szymborskiej 6
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BUD-MAX ŚWIDWIN SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5088285,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-20INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Siedlcu - etap I
- Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki
- Przebudowa schodów zewnętrznych przy budynku A w Horyńcu-Zdroju
- Budowa sali gimnastycznej przy budynku Szkoły Podstawowej w Raszowej
- Zagospodarowanie terenu nad zalewem ZEK w Radymnie poprzez budowę infrastruktury" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.