Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00401093/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00412030/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
ZP.97.2024 - Dostawa wraz z monta¿em mebli p³ycinowych i metalowych dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b1077d9-39e7-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.97.2024 - Dostawa wraz z monta¿em mebli p³ycinowych i metalowych dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b1077d9-39e7-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00469082
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059334/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.26 Dostawa mebli p³ycinowych i mebli metalowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00401093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.97.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 131219,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego: Zadanie nr 1 – Biurka z elektryczn± regulacj± wysoko¶ci;2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia dla ka¿dego z zadañ, okre¶laj±ce rodzaj, wymiary, materia³, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiaj±cy wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej ni¿ gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protoko³u odbioru ilo¶ciowo-jako¶ciowego, niestwierdzaj±cego usterek i wad oraz braków.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5. Asortyment okre¶lony w poszczególnych zadaniach musi byæ wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 3 do SWZ.
6. Miejscem dostaw s± jednostki Policji woj. ma³opolskiego okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ.
7. Termin realizacji umowy: dla zadania nr 1 - Biurka z elektryczn± regulacj± wysoko¶ci – do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 14634,15 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Policji woj. ma³opolskiego: Zadanie nr 2 – Meble metalowe w postaci: szaf metalowych na akta, szaf ubraniowych, szaf metalowych na broñ, kaset metalowych na broñ.2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia dla ka¿dego z zadañ, okre¶laj±ce rodzaj, wymiary, materia³, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w za³±czniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiaj±cy wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej ni¿ gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protoko³u odbioru ilo¶ciowo-jako¶ciowego, niestwierdzaj±cego usterek i wad oraz braków.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5. Asortyment okre¶lony w poszczególnych zadaniach musi byæ wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 3 do SWZ.
6. Miejscem dostaw s± jednostki Policji woj. ma³opolskiego okre¶lone w za³±czniku nr 3 do SWZ.
7. Termin realizacji umowy : dla zadania nr 2 - Meble metalowe – do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 116585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16236 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 41512,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK Meble Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241620032
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 108276,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 367385,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108276,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJMK Meble Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241620032
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 108276,9 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I pó³roczu 2025 roku
- Dostawa materia³ów medycznych (2 czê¶ci) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 czê¶ci.
- Dostawa czê¶ci komputerowych i urz±dzeñ peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków bêd±cych w trwa³ym zarz±dzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy pró¿niowej wraz z materia³ami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa krzese³ obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa krzese³ biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa wyposa¿enia szkó³ w ramach projektu "Wsparcie Edukacji W³±czaj±cej w Gminie Wo¼niki"
- "Dostawa oraz monta¿ mebli do pomieszczeñ biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana D³ugosza w Czêstochowie
- Budowa budynku o funkcji Szko³y Podstawowej i czterooddzia³owego przedszkola i hali widowiskowo-sportowej w Kaszowie - dostawa pierwszego wyposa¿enia Szko³y Podstawowej w Kaszowie
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.