Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9577411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c65b75a-7dc7-4b14-ac92-1e2821ddaa5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034350/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych i z placówek oświatowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Dowóz dzieci do szkoły w Wiślincea) Wykonawca będzie świadczyć usługi transportu dzieci i młodzieży zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
(1) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy;
(2) liczba dni nauki szkolnej, w których będą realizowane dowozy i odwozy: 188
(3) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów pozostających do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym (bez skorzystania z prawa opcji) wynika z iloczynu liczby dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, tj. 188 dni, oraz sumy długości poszczególnych tras:
(a) dzienna długość tras: 26,00 km
(b) całkowita długość tras: 4 888,00 km
(4) informacje w zakresie liczby osób, tras dowozu, długości oraz dziennej liczby wykonywanych kursów określone zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniku nr 7 do SWZ (dalej jako „SOPZ”) w Dodatku A.
b) Dowożenie będzie realizowane od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
c) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące realizacji usługi, wymagania wobec pojazdów, osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów, zostały określone w projekcie umowy oraz w SOPZ.
d) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem czynności kierowania pojazdami oraz opieki nad przewożonymi dziećmi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 173795,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dowóz dzieci do szkoły w Wojanowie, Straszynie, Rotmancea) Wykonawca będzie świadczyć usługi transportu dzieci i młodzieży zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
(1) dwa kursy dowozu i dwa odwozu według ustalonego rozkładu jazdy do szkoły w Wojanowie;
(2) cztery kursy dowozu i cztery odwozu według ustalonego rozkładu jazdy do szkoły w Rotmance i Straszynie;
(3) liczba dni nauki szkolnej, w których będą realizowane dowozy i odwozy: 188;
(4) szacowana i jednocześnie maksymalna łączna długość przejazdów pozostających do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w zakresie podstawowym (bez skorzystania z prawa opcji) wynika z iloczynu liczby dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, tj. 188, oraz sumy długości poszczególnych tras:
(a) szacowana dzienna długość tras: 118,86 km;
(b) szacowana całkowita długość tras: 22 345,68 km;
(5) informacje w zakresie liczby osób, tras dowozu, długości oraz dziennej liczby wykonywanych kursów określone zostały w SOPZ w Dodatku B.
b) Dowożenie będzie realizowane od poniedziałku do piątku, we wszystkie dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, przerw świątecznych i ferii zimowych. Wszystkie dowozy uczniów muszą być realizowane do danej szkoły, a odwozy uczniów po zajęciach lekcyjnych spod danej szkoły.
c) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące realizacji usługi, wymagania wobec pojazdów, osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, trasy dowozu, ich długość oraz ilość wykonywanych kursów, zostały określone w projekcie umowy oraz w SOPZ.
d) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio związanych z wykonywaniem czynności kierowania pojazdami oraz opieki nad przewożonymi dziećmi. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 446913,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167169,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198501,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167169,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wan-Bus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291832876
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200603,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466577,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480432,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466577,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Autokarowe "KOSBUS" Sebastian Kostek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040116309
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 83-035
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przewozy Autokarowe "KOSBUS" Sebastian Kostek
jakie przetargi wygrała firma
Przewozy Autokarowe "KOSBUS" Sebastian Kostek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559893,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.