Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539295/01 - Wynik z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: KZG Radoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290736153
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LESNA, 29
1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzg@radoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgradoszyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce0ef0f-7a39-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085575/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów pędnych dla środków transportowych eksploatowanych przez KZG w Radoszycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane zostały w dziale XIII i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Radoszycach,
ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, mail: gmina@radoszyce.pl;
1.2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Panią Pauliną Bojanowską pod adresem e-mail: tel. 82 5611302, mail: inspektor@cbi24.pl
1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;
1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP;
1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;
1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowień art. 22 RODO;
1.8. posiadają Państwo:
1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);
1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.9. nie przysługuje Państwu:
1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KZG.281.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach w roku 2024 z podziałem na części
Część 1 – Sukcesywna dostawa oleju napędowego
Sukcesywna dostawa oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika na paliwo będącego własnością KZG, znajdującego się na terenie siedziby KZG w Radoszycach ul. Leśna 29. Paliwo dostarczane będzie sukcesywnie w ilości nie więcej niż 5 000 litrów miesięcznie. Dostawy będą się odbywały w godzinach pracy Zakładu. Szacunkowa ilość dostarczanego oleju napędowego wynosi maksymalnie 40 000 l przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 25 000 litrów. Paliwo będzie dostarczane środkami transportu Wykonawcy na podstawie zleceń cząstkowych. Pojazdy dostarczające paliwo muszą posiadać świadectwo ADR dopuszczenia pojazdu do przewozu substancji niebezpiecznych.
Zamawiający oświadcza, że zamawiane paliwo będzie wykorzystywane jedynie do celów własnych i tankowane będą pojazdy KZG.
Wskazane ilości są szacunkowe służące pomocniczo do przygotowania oferty. Zamawiający dokonuje zapłaty za faktycznie zakupione i dostarczone ilości paliwa do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie i w oparciu o stały zaoferowany w ofercie upust lub dostarczanej ilości. Oferowane paliwa muszą spełniać: wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych / Dz. U. z 23 października 2015 r , poz. 1680 tekst jednolity opublikowany dnia 11 lipca 2023 r. Poz. 1314 w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U.2017.247 t.j.), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06– Paliwa do pojazdów samochodowych. Zgodność oferowanych paliw z powyższymi wymaganiami będzie badana na podstawie załączonych norm zakładowych (warunków technicznych) lub świadectw jakości. Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii atestu jakościowego lub odpisu świadectwa jakości paliwa wystawionego przez akredytowane laboratorium. Na każdą partię towaru wykonawca wystawi dowód wydania „WZ” który będzie zawierał: nr. zalanej komory, temperaturę nalewu, objętość wlanego paliwa, gęstość w 15 oC, masę kg, objętość w 15 0C. Zamawiający dokonywał będzie komisyjnego odbioru paliwa na zakładowym punkcie tankowania należącym do Zamawiającego przy ul. Leśnej 29 w Radoszycach. Zbiorniki i urządzenia pomiarowe będą posiadały aktualne legalizacje. Przyjmowanie paliwa też będzie odbywało się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 01.09.2009, Poz.1035. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego wykorzystania wskazanych ilości. Dostawy należy realizować w godz. 7:00 – 15:00 na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Zamówienia do realizacji na dzień następny będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego realizację. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi opis świadectwa jakości danej dostawy. Samochody (cysterny) dostarczające paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydanego paliwa w ilościach rzeczywistych oraz w ilościach w temperaturze 15°C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży świadectwo legalizacji licznika. Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego licznika cysterny i wystawieniu dokumentu WZ podpisanego przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla części 1 i części 2 w sprawie zamówienia publicznego (projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonana zostanie według następujących kryteriów: jedno kryterium oceny ofert - Cena waga 100 %
2. Obliczanie punktacji kryteriów: Cena - pod pojęciem cena należy rozumieć cenę ryczałtową brutto za całość zamówienia. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 100 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru:
Cena
C = (Cn / Cb) x 100%x100
gdzie:
C – otrzymane punkty za kryterium cena
Cn – wartość brutto najniższej spośród złożonych ofert
Cb – wartość brutto badanej oferty
W kryterium Cena Wykonawca może maksymalnie otrzymać 100 pkt
3. Dodatkowe informacje: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spośród ofert podlegających ocenie otrzyma najwyższą ilość punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach w roku 2024 z podziałem na części. Część 2 – Dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPG
Dostawa paliw odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowa ilość dostarczanych paliw wynosi: ok. 2 500 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPG w ilości ok. 1 500 litrów. Przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 1 000 litrów benzyny bezołowiowej i 500 litrów gazu LPG.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zakup paliwa będzie dokonywany na zbiorcze zestawienie zakupów z wyszczególnieniem danych: numer rejestracyjny pojazdu lub urządzenie do którego tankowane jest paliwo, ilość paliwa, datę oraz podpis pobierającego.
Wskazane ilości są szacunkowe służące pomocniczo do przygotowania oferty. Zamawiający dokonuje zapłaty za faktycznie zakupione ilości paliwa do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie i w oparciu o stały zaoferowany w ofercie upust lub wyczerpania dostarczanej ilości. Oferowane paliwa muszą spełniać: wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych / Dz. U. z 23 października 2015 r , poz. 1680 tekst jednolity opublikowany dnia 11 lipca 2023 r. Poz. 1314 w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U.2017.247 t.j.), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06– Paliwa do pojazdów samochodowych oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. poz. 1293 z późn. zm.).
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla części 1 i części 2 w sprawie zamówienia publicznego (projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonana zostanie według następujących kryteriów: jedno kryterium oceny ofert - Cena waga 100 %
2. Obliczanie punktacji kryteriów: Cena - pod pojęciem cena należy rozumieć cenę ryczałtową brutto za całość zamówienia. Maksymalna ilość punktów w danym kryterium – 100 pkt. Ocena punktowa dokonana będzie według wzoru:
Cena
C = (Cn / Cb) x 100%x100
gdzie:
C – otrzymane punkty za kryterium cena
Cn – wartość brutto najniższej spośród złożonych ofert
Cb – wartość brutto badanej oferty
W kryterium Cena Wykonawca może maksymalnie otrzymać 100 pkt
3. Dodatkowe informacje: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spośród ofert podlegających ocenie otrzyma najwyższą ilość punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A. Warunki udziału dla części 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualne zezwolenie (koncesję) na obrót paliwami płynnymi wydane na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia1997 roku Prawo energetyczne.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia a także złożonego na wezwanie zezwolenia/koncesji wg formuły spełnia/nie spełnia.
2. Warunki udziału dla części 2
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada aktualne zezwolenie (koncesję) na obrót paliwami płynnymi wydane na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia1997 roku Prawo energetyczne.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże że, dysponuje co najmniej jedną czynną stacją paliw z możliwością tankowania benzyną bezołowiową 95 i gazem LPG położoną w odległości nie większej niż 7,0 km od siedziby Zamawiającego drogami publicznymi.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia a także złożonego na wezwanie zezwolenia/koncesji oraz wykazu stacji paliw wg formuły spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu:
2) aktualne zezwolenie (koncesję) na obrót paliwami płynnymi wydane na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia1997 roku Prawo energetyczne – dla części 1 i 2
3) wykazu stacji paliw (załącznik nr 5 do SWZ) dla części 2
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na platformie do zamówień publicznych dostępnej pod adresem: https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-16
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.