Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475590/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: KZG Radoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290736153
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LESNA, 29
1.5.2.) Miejscowość: Radoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzg@radoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgradoszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radoszyce.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce0ef0f-7a39-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085575/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów pędnych dla środków transportowych eksploatowanych przez KZG w Radoszycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZG.281.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach w roku 2024 z podziałem na częściCzęść 1 – Sukcesywna dostawa oleju napędowego
Sukcesywna dostawa oleju napędowego bezpośrednio do zbiornika na paliwo będącego własnością KZG, znajdującego się na terenie siedziby KZG w Radoszycach ul. Leśna 29. Paliwo dostarczane będzie sukcesywnie w ilości nie więcej niż 5 000 litrów miesięcznie. Dostawy będą się odbywały w godzinach pracy Zakładu. Szacunkowa ilość dostarczanego oleju napędowego wynosi maksymalnie 40 000 l przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 25 000 litrów. Paliwo będzie dostarczane środkami transportu Wykonawcy na podstawie zleceń cząstkowych. Pojazdy dostarczające paliwo muszą posiadać świadectwo ADR dopuszczenia pojazdu do przewozu substancji niebezpiecznych.
Zamawiający oświadcza, że zamawiane paliwo będzie wykorzystywane jedynie do celów własnych i tankowane będą pojazdy KZG.
Wskazane ilości są szacunkowe służące pomocniczo do przygotowania oferty. Zamawiający dokonuje zapłaty za faktycznie zakupione i dostarczone ilości paliwa do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie i w oparciu o stały zaoferowany w ofercie upust lub dostarczanej ilości. Oferowane paliwa muszą spełniać: wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych / Dz. U. z 23 października 2015 r , poz. 1680 tekst jednolity opublikowany dnia 11 lipca 2023 r. Poz. 1314 w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U.2017.247 t.j.), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06– Paliwa do pojazdów samochodowych. Zgodność oferowanych paliw z powyższymi wymaganiami będzie badana na podstawie załączonych norm zakładowych (warunków technicznych) lub świadectw jakości. Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od Wykonawcy przedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii atestu jakościowego lub odpisu świadectwa jakości paliwa wystawionego przez akredytowane laboratorium. Na każdą partię towaru wykonawca wystawi dowód wydania „WZ” który będzie zawierał: nr. zalanej komory, temperaturę nalewu, objętość wlanego paliwa, gęstość w 15 oC, masę kg, objętość w 15 0C. Zamawiający dokonywał będzie komisyjnego odbioru paliwa na zakładowym punkcie tankowania należącym do Zamawiającego przy ul. Leśnej 29 w Radoszycach. Zbiorniki i urządzenia pomiarowe będą posiadały aktualne legalizacje. Przyjmowanie paliwa też będzie odbywało się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 01.09.2009, Poz.1035. Zamawiający nie jest zobowiązany do pełnego wykorzystania wskazanych ilości. Dostawy należy realizować w godz. 7:00 – 15:00 na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Zamówienia do realizacji na dzień następny będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej do godziny 12:00 dnia poprzedzającego realizację. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi opis świadectwa jakości danej dostawy. Samochody (cysterny) dostarczające paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydanego paliwa w ilościach rzeczywistych oraz w ilościach w temperaturze 15°C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży świadectwo legalizacji licznika. Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego licznika cysterny i wystawieniu dokumentu WZ podpisanego przez osoby uprawnione przez Zamawiającego.
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla części 1 i części 2 w sprawie zamówienia publicznego (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 284400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pędnych w postaci: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej Pb95 oraz gazu LPG dla środków transportowych eksploatowanych przez Komunalny Zakład Gospodarczy w Radoszycach w roku 2024 z podziałem na części. Część 2 – Dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPGDostawa paliw odbywać się będzie przez bezpośrednie tankowanie do pojazdów, maszyn i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy. Szacunkowa ilość dostarczanych paliw wynosi: ok. 2 500 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz gazu LPG w ilości ok. 1 500 litrów. Przy czym minimalna ilość zamawianego paliwa to 1 000 litrów benzyny bezołowiowej i 500 litrów gazu LPG.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego. Zakup paliwa będzie dokonywany na zbiorcze zestawienie zakupów z wyszczególnieniem danych: numer rejestracyjny pojazdu lub urządzenie do którego tankowane jest paliwo, ilość paliwa, datę oraz podpis pobierającego.
Wskazane ilości są szacunkowe służące pomocniczo do przygotowania oferty. Zamawiający dokonuje zapłaty za faktycznie zakupione ilości paliwa do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie i w oparciu o stały zaoferowany w ofercie upust lub wyczerpania dostarczanej ilości. Oferowane paliwa muszą spełniać: wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych / Dz. U. z 23 października 2015 r , poz. 1680 tekst jednolity opublikowany dnia 11 lipca 2023 r. Poz. 1314 w Obwieszczeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U.2017.247 t.j.), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06 i PN-EN 228+A1:2017-06– Paliwa do pojazdów samochodowych oraz Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. poz. 1293 z późn. zm.).
Informacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ - projektowane postanowienia umowy dla części 1 i części 2 w sprawie zamówienia publicznego (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 20325,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Translot Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251634085
7.3.3) Ulica: Młynarska
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20498 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20498 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20498 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janina Komisarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581338872
7.3.3) Ulica: Krakowska
7.3.4) Miejscowość: Radoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 26-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janina Komisarska - Stacja Paliw
jakie przetargi wygrała firma
Janina Komisarska - Stacja Paliw
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20498 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.