Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00410977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2023/BZP 00298106/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w m. Ościęcin, gmina Gryfice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361201345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 384 20 47
1.5.8.) Numer faksu: 91 384 22 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zuk.gryfice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zuk.gryfice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a024b46-5511-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków w m. Ościęcin, gmina Gryfice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a024b46-5511-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT 01/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 798000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oczyszczalni ścieków w m. Ościęcin, gm. Gryfice.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ .
3. Na podstawie dokumentacji technicznej, sporządzono przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ i podstawę do sporządzenia oferty i kosztorysu ofertowego szczegółowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zmian w dokumentacji technicznej polegającej na zmianie przebiegu kanalizacji odprowadzającej ścieki oczyszczone zgodnie z decyzją Wód Polskich z dnia 18 listopada 2021 r. znak SZ.ZUZ.1.4210. 183.2021.JA, wydanej na podstawie operatu wodnoprawnego, stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ .
5. Wykonawca może dokonać zmian w dokumentacji technicznej polegającej na zmianie technologii oczyszczania ścieków, w takim przypadku jest zobowiązany do aktualizacji pozwolenia na budowę.
6. Faktycznie odprowadzane ilości ścieków do projektowanej oczyszczalni ścieków wynoszą w okresie od stycznia do końca lipca 2022 r. - 1788 m3.
7. Wykonawca ma prawo dokonać zmiany w przedmiarze robót, jednak wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym będzie zobowiązany do pisemnego uzasadnienia proponowanych zmian.
8. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie stosunku pracy wszystkie osoby wykonujące czynności, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu wyeliminowania z dokumentów zamówienia wszelkich nazw własnych. Jeżeli jednak w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę (nazwy własne) a zamawiający nie określił kryteriów równoważności, o których mowa w art. 99 ust. 6 ustawy, to należy traktować je jako niebyłe. W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany z użyciem wskazanych z nazwy materiałów i produktów.
10. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających Wykonawca ma obowiązek kalkulacji szczegółowej kosztów według nośników cenotwórczych zastosowanych do przygotowania kosztorysu szczegółowego złożonego w postępowaniu przetargowym, w razie konieczności uzupełnionych o stawki jednostkowe minimalne publikowane w Sekocenbudzie aktualnego na dzień złożenia kosztorysu.
12. Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za roboty zaniechane, nie wykonane, wycenione wg składników cenotwórczych oraz cen materiałów zawartych w ofercie Wykonawcy złożonej w postępowaniu przetargowym prowadzonym przez Zamawiającego.
13. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót podwykonawcom tylko za zgodą Zamawiającego.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. W przypadku braku powyższych informacji, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie osobiście (siłami własnymi) bez udziału podwykonawcy.
15. W przypadku zlecenia robót podwykonawcom, rozliczenia finansowe za wykonane roboty Zamawiający dokona bezpośrednio z podwykonawcą.
16. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie przetargowej a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i pisemnej zgody Zamawiającego.
17. Zamawiający dopuszcza rozliczenia częściowe w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
18. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót dokumentację powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1667880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MABUD Bogdan Dembowski 72-300 Gryfice, ul. Błonie 5a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 857-102-89-29
7.3.3) Ulica: Błonie 5a
7.3.4) Miejscowość: Gryfice
7.3.5) Kod pocztowy: 72-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79800000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody Śliwnik
- Część 1: Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Stęszewie Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Stęszew
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie"
- Budowa wodociągu gminnego oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Nowych Piekutach
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- REMONT STACJI UZDATNIANIA WODY PITNEJ (SUWP) W OŚRODKU WYPOCZYNKOWYM "KOSZARKA" W PRZEBRNIE K/KRYNICY MORSKIEJ UL. DROGOWCÓW 1, ADMINISTROWANYM PRZEZ GDDKiA O. W GDAŃSKU
więcej: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.