Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Bochnia: Remont zniszczonej drogi Cikowice - Damienice
Numer ogłoszenia: 200478 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6123361 w. 26, fax 014 6119922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zniszczonej drogi Cikowice - Damienice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont zniszczonej drogi Cikowice - Damienice polegający na: 1)Oczyszczenie nawierzchni 2)Uzupełnienie podbudowy z tłucznia / żużla 3)Profilowanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową 4)Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo - żwirowych 5)Regulacja pionowa studzienek 6)Uzupełnienie poboczy 7)Pobocze z kruszywa łamanego Zakres robót będzie realizowany w km: droga gminna Bochnia - Cikowice 0+600 - 1+400 droga gminna Damienice - Nadleśnictwo 0+000 - 1+500 średnia szerokość: 4,00 - 5,50 m grubość warstwy ścieralnej 4 - do 5 cm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się podmioty, które: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie robót drogowych; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. -udokumentują że wykonali roboty odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawcy wykluczeni z udziału w przetargu. 1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 i nie spełniających warunków art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 164 poz. 1163). 2. Wykonawców którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania. 3. Wykonawców którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poświadczenie o statusie prawnym wykonawcy (aktualny odpis z właściwego rejestru, stwierdzający stan prawny firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a dla gospodarstw pomocniczych i zakładów budżetowych - zaświadczenie o statusie prawnym jednostki i osobach upoważnionych do zaciągania zobowiązań, wydanych przez jednostkę nadrzędną) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z poświadczenia powinno wynikać, że wykonawca świadczy usługi budowlane lub realizuje roboty budowlane. Przedsiębiorcy spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 2. Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - załącznik 3. Kserokopia (poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) uprawnień budowlanych zatrudnionego pracownika, uprawniające go do kierowania robotami drogowymi z kserokopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do samorządu zawodowego, oraz dokumenty stwierdzające ze osoby które będą wykonywać zamówienia posiadają uprawnienia. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie odbudowy dróg- załącznik 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 26 32-700 Bochnia pok. nr 11, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Całodobowa obsługa portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ostrów Szlachecki na terenie Gminy Bochnia
- Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią ze sztucznej trawy, piłkochwytami i ogrodzeniem w Nieszkowicach Małych
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
- Wykonanie parkingu wraz z towarzyszącymi instalacjami na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Poprawa Infrastruktury drogowej na terenie gminy Zatory
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej Specjalnej w Warczu
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.