Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433669/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680 33 42, 14 680 33 10
1.5.8.) Numer faksu: 14 680 33 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71409cda-60cf-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038472/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg i chodników.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433669/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 955555,55 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 740740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości Latoszyn i Podgrodzie.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych na terenie miejscowości GUMNISKA, BRACIEJOWA i GŁOBIKOWA.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości STOBIERNA i ZAWADA.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 72222,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych i chodników na terenie miejscowości STASIÓWKA i NAGAWCZYNA.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85185,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna w m. Podgrodzie kier. ,,Maga”, droga gminna w m. Podgrodzie Trans-południe wraz z chodnikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 71296,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Odśnieżanie i posypywanie: Droga gminna kier. Laskowa w miejscowości Stobierna - od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1299R Zawada - Stasiówka z drogą gminną nr 106320R do skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową Nr 1300 Stasiówka Łupiny.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 58333,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga i chodnik gminny kier. Szkoły w m. Stasiówka.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 25925,93 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII - Odśnieżanie i posypywanie: Droga do Zakładu Przyrodoleczniczego Latoszyn Zdrój wraz z chodnikami.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 50925,93 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IX - Utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 985 na terenie Gminy Dębica:obejmuje stawkę za 1 km efektywnej pracy sprzętu z przeznaczeniem do odśnieżania dróg i chodników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 185185,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49139,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49139,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Michalik Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331261939
7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 5 i / 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA GRZEGORZ MICHALIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA GRZEGORZ MICHALIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49139,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Michalik Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331261939
7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 5 i / 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA GRZEGORZ MICHALIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA GRZEGORZ MICHALIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.) unieważnia postępowanie w Części III zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.
W postępowaniu złożono plik .zip od Pana Michała Kłusek opisany jako: cyt. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip” przesłany za pośrednictwem e-PUAP.
Po odszyfrowaniu przesłanego pliku na platformie „miniPortal” zamawiający otrzymał plik „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip”. Po rozpakowaniu pliku okazało się, iż zostały załączone tylko pliki podpisu zaufanego w formacie .xml. Brak plików z ofertą.
Unieważnienie postępowania w Części III zamówienia jest zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części IV, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części IV zamówienia, złożono tylko 1 ofertę: Pani Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 97 642,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 17.11.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części IV zamówienia tj. 92 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części IV zamówienia.
Unieważnienie postępowania w Części IV zamówienia jest zasadne.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Michalik Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331261939
7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 5 i / 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.) unieważnia postępowanie w Części VI zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.
W postępowaniu złożono plik .zip od Pana Michała Kłusek opisany jako: cyt. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip” przesłany za pośrednictwem e-PUAP.
Po odszyfrowaniu przesłanego pliku na platformie „miniPortal” zamawiający otrzymał plik „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip”. Po rozpakowaniu pliku okazało się, iż zostały załączone tylko pliki podpisu zaufanego w formacie .xml. Brak plików z ofertą.
Unieważnienie postępowania w Części VI zamówienia jest zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części VII, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia.
2. Na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W postępowaniu, w Części VII zamówienia, złożono tylko 1 ofertę: Pani Ewelina Niemiec Wynajem Maszyn Rolniczych, Stasiówka 65, 39-200 Dębica, z ceną oferty: 29 700,00 zł i jest to oferta z najniższą ceną.
W dniu 17.11.2022 r. Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/ informacje o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części VII zamówienia tj. 28 000,00 zł brutto.
W chwili obecnej NIE jest możliwe zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie Części VII zamówienia.
Unieważnienie postępowania w Części VII zamówienia jest zasadne.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Michalik Firma Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331261939
7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 5 i / 2
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z zm.) unieważnia postępowanie w Części IX zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty – brak ofert.
W postępowaniu złożono plik .zip od Pana Michała Kłusek opisany jako: cyt. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip” przesłany za pośrednictwem e-PUAP.
Po odszyfrowaniu przesłanego pliku na platformie „miniPortal” zamawiający otrzymał plik „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Dębica 2022.zip”. Po rozpakowaniu pliku okazało się, iż zostały załączone tylko pliki podpisu zaufanego w formacie .xml. Brak plików z ofertą.
Unieważnienie postępowania w Części IX zamówienia jest zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" dla inwestycji "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP 4 w Dębicy."
- SZWY CHIRURGICZNE WCHŁANIALNE DO ZABIEGÓW GIN., CHIRUR. I ORTOP. W P. I DLA BL. OPER. Z CENTRALNĄ STERYL. ORAZ SZWY CHIRURGICZNE WCHŁANIALNE W P. II DLA OD. GIN.-POŁ. Z OD. GIN. ONKO. W ZOZ W D-CY
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY SOR ORAZ PRAC.DIAGNOS. W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINAN. ZADANIA PN.:"MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT.ODDZ.RATUN.ORAZ PRACOWNI DIAGNOS. W ZOZ W D-CY"
- PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I CHODNIKACH NA TERENIE MIASTA DĘBICA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1323R Frysztak-Klecie - budowa chodnika w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1322R Brzostek-Opacionka oraz w km 11+363 - 11+822 w miejscowości Opacionka
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Utworzenie dworca na potrzeby podróżujących wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem" (2)
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zimowe oczyszczenie ulic i chodników w pasach drogowych ulic gminnych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025".
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i ciągów komunikacyjnych (pieszo - rowerowych) na terenie Powiatu Świdnickiego w sezonie zimowym 2024/2025 - Gmina Świdnik
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2024 - 2025, W REJONACH I, II, III, IV
- "Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni wewnętrznych w budynkach będących własnością Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olsztynie"
- "Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem w sezonie zimowym 2024/2025"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.