Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych realizujących kształcenie specjalne w roku szkolnym 2024/2025”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9562661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych realizujących kształcenie specjalne w roku szkolnym 2024/2025”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be15718-6746-4cb3-b821-6f40a53fd9ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048987/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych, w których realizują obowiązek szkolny lub obowiązek nauki w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przewozowej na terenie gminy Psary i poza nią transportem Wykonawcy (dwa pojazdy), polegającej na dowozie i odwozie dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Psary do placówek oświatowych realizujących kształcenie specjalne, tj. do:
1.1. Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Będzinie, ul. 11 Listopada 7,
1.2. Szkoły Podstawowej nr 11 w Będzinie, ul. Broniewskiego 12,
1.3. Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59,
1.4. Zespołu Szkół Specjalnych w Czeladzi, ul. Szpitalna 85,
1.5. Centrum Edukacyjnego Tulipanów w Sosnowcu, ul. Tulipanów 6
oraz zapewnienie opieki nad przewożonymi dziećmi przez specjalnie w tym celu zatrudnione osoby - opiekunowie.
2. Przewóz odbywał się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach porannych między 6.45
a 8.00 oraz w godzinach popołudniowych między 13.00 a 15.30 wg tras ustalonych przez Zamawiającego.
3. Przewidywana długość dziennej trasy, obsługiwanej łącznie przez dwa pojazdy, w dniach pracy szkół (188 dni w roku szkolnym) wynosi ok. 140 km.
4. Faktyczna długość dziennej trasy zostanie określona przez Zamawiającego po ustaleniu liczby dzieci uprawnionych do przewozu i adresów/punktów odbioru.
5. Dzieci będą odbierane z miejsca zamieszkania i odwożone do miejsca zamieszkania. Dokładny wykaz przystanków, jak również trasy i godziny odjazdów pojazdów dowożących dzieci zostaną uzgodnione i przekazane Wykonawcy i opiekunom po podpisaniu umowy i po sporządzeniu planów zajęć w poszczególnych placówkach oświatowych.
6. Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące czynności objęte umową tj. kierowcy, opiekunowie, nie będą figurowały w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
o którym mowa w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 405).
7. Zamawiający na podstawie ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym wymaga od Wykonawcy spełnienia ciążącego na nim obowiązku, o którym mowa w art. 21 przedmiotowej ustawy.
8. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras, ani za czas postoju między trasami.
9. Zamawiający wymaga użycia do realizacji Umowy pojazdów wyprodukowanych od roku 2014.
10. W przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego nie później niż w ciągu 60 minut od zaistnienia zdarzenia. Samochód zastępczy musi być pojazdem wyprodukowanym od roku 2014, spełniającym warunki określone w SWZ.
11. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają:
11.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ – załącznik nr 1 do SWZ,
11.2. SWZ z załącznikami,
11.3. Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 5 do SWZ,
11.4. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSOLA MARIUSZ SKOWYRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240973142
7.3.3) Ulica: Strzelców Bytomskich 9/82
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383219,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-27 do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PSARY
- "Zakup i wdrożenie systemu zarządzania energią - Gmina Psary" w ramach zadania "Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej w Gminie Psary".
- "Budowa oświetlenia ulic w Sarnowie i Preczowie" w ramach zadania "Budowa oświetlenia ulicznego".
- "Budowa oświetlenia ulic w Psarach, Strzyżowicach, Dąbiu, Górze Siewierskiej i Gródkowie" w ramach zadania "Budowa oświetlenia ulicznego".
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.