eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra"Wymiana instalacji sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia serwerowni w budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana instalacji sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia serwerowni w budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab4dcb29-3900-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana instalacji sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia serwerowni w budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4dcb29-3900-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana sieci niskoprądowych w części budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie infrastruktury sieciowej dwóch pięter w budynku Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze przy ul. Podchorążych 15.
2. Zakres zadania obejmuje wykonanie sieci LAN, dedykowanej sieci zasilającej DATA na 2 i 3 piętrze budynku Starostwa przy ul Podchorążych 15 oraz przygotowanie i zabezpieczenie pomieszczenia serwerowni na 2 piętrze – poprzez przeprowadzenie prac budowlanych i instalacyjnych (sieci niskoprądowe elektryczne i LAN) wraz z wyposażeniem pomieszczeń – w szczególności wykonanie:
1) pomieszczenia serwerowni – punktu dystrybucyjnego,
2) okablowania sieci LAN w systemie pionowym (międzyszafowego – okablowanie światłowodowe),
3) okablowania sieci LAN w systemie poziomym (okablowanie miedziane),
4) gniazd logicznych,
5) dedykowanej sieci elektrycznej,
6) rozdzielnic elektrycznych,
7) gniazd wtykowych DATA,
8) zabezpieczeń i połączeń wyrównawczych,
9) pomiarów i opisów w punktach dystrybucyjnych i gniazdach,
10) centrali alarmowej systemu zabezpieczeń,
11) systemu zabezpieczeń,
12) systemu kontroli dostępu do serwerowni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/zakres prac niezbędnych do wykonania znajduje się w Dokumentacji projektowo-technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SWZ, obejmującej: Projekt techniczny (Załącznik Nr 5a do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 5b do SWZ) oraz Przedmiar robót (Załącznik Nr 5c do SWZ).
Uwaga: Wszystkie dokumenty tworzące dokumentację projektowo-techniczną służące do opisu przedmiotu zamówienia – z wyłączeniem przedmiaru robót, mającego charakter pomocniczy – są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi.
Uwaga: Zamawiającym, wraz z dokumentami stanowiącymi Załączniki Nr 5a-5c do SWZ, udostępnił: Dodatek do dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 5d do SWZ) oraz Przedmiar robót dodatkowych (Załącznik Nr 5e do SWZ) – przy czym zastrzega się, że Załączniki Nr 5d-5e do SWZ nie dotyczą przedmiotu niniejszego zamówienia. Roboty opisane w Załącznikach Nr 5d-5e do SWZ związane są wyłącznie z możliwością udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – zgodnie z opisem zawartym w Dziale XXXIV SWZ.
4. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32415000-5 - Sieć ethernet

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32423000-4 - Gniazda sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399121,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399121,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CPU ZETO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110203374

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 20

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

WYKONAWCA przy pomocy podwykonawców wykona następujący zakres rzeczowy prac: uruchomienie i skonfigurowanie sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA oraz czynności, do których wymagane jest posiadanie uprawnień zgodnie z Zobowiązaniem podmiotu do udostępnienia zasobów
(Zał. Nr 7 złożony wraz z ofertą). Pozostały zakres prac WYKONAWCA wykona własnymi siłami.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399121,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.