Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423200/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523655352, 523655135
1.5.8.) Numer faksu: 523655752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0363424b-60f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150302/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr Jana Biziela w Bydgoszczy w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZZ/74/D/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie adaptacji części budynku 2B na potrzeby utworzenia Pracowni Cytostatyków w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę i sporządzenie projektów wykonawczych, a także specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów – w wyniku, których ma powstać nowa Pracownia Cytostatyków. Obecnie Pracownia Cytostatyków znajduje się w obrębie Apteki szpitalnej, zajmuje niewielką powierzchnię i nie spełnia obowiązujących przepisów. Adaptacja pomieszczeń polegać będzie na wydzieleniu Pracowni Leków Cytostatycznych poza teren Apteki szpitalnej. Pracownia Leków Cytostatycznych (PLC) zostanie powiększona i przeniesiona do lokalizacji na Niskim Parterze budynku 2B Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy.Powierzchnia adaptowanych pomieszczeń - ok. 120 m2
W pracowni wykonywane będzie około 400 preparatów cytostatycznych na dobę.
Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie projektu budowlanego oraz dokumentacji projektowej wykonawczej, w zakresie niezbędnym do dostosowania części powierzchni budynku 2B do Pracowni Cytostatyków.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji w tym pozwolenia na budowę.
- Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z modernizacją w przyjętym zakresie.
- Wykonanie walidacji układu wentylacji potwierdzającej uzyskanie założeń projektowych w zakresie Dobrej Praktyki Wytwarzania,
- Uzyskanie niezbędnych do użytkowania pozwoleń.
- Przekazanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej tożsamej z papierową.
- Wykonanie dokumentacji: Instrukcja użytkowania obiektu (zakres obejmujący zmodernizowane powierzchnie).
- Wykonywanie niezbędnych przeglądów technicznych i serwisowanie systemów w ramach udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 1290169,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącego Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Diagnostyki Molekularnej w zakresie niezbędnym do spełnienia wymogów przepisów sanitarno epidemiologicznych oraz p.poż. wraz z niewielką poprawą funkcjonalności. Zasadnicza funkcja i lokalizacja zakładu nie ulega zmianie. Zakład usytuowany jest na parterze w części budynku 5 Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy.Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie projektu budowlanego oraz dokumentacji projektowej wykonawczej, w zakresie niezbędnym do dostosowania Zakładu Mikrobiologii celem spełnienia wymogów sanitarnych oraz p.poż
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji - pozwolenia na budowę / zgłoszenia na budowę.
- Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z modernizacją w przyjętym zakresie.
- Uzyskanie niezbędnych do użytkowania pozwoleń.
- Przekazanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej tożsamej z papierową.
- Wykonanie dokumentacji: Instrukcja użytkowania obiektu (zakres obejmujący zmodernizowane powierzchnie).
- Wykonywanie niezbędnych przeglądów technicznych i serwisowanie systemów w ramach udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 1503681,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejących szatni pracowniczych w zakresie niezbędnym do spełnienia wymogów przepisów sanitarno epidemiologicznych. Zasadnicza funkcja i lokalizacja szatni nie ulega zmianie. Szatnie usytuowane są na niskim parterze w części budynku 1D Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy.Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie projektu budowlanego oraz dokumentacji projektowej wykonawczej, w zakresie niezbędnym do dostosowania szatni celem spełnienia wymogów sanitarnych oraz p.poż.
- Uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji - pozwolenia na budowę / zgłoszenia na budowę.
- Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z modernizacją w przyjętym zakresie.
- Uzyskanie niezbędnych do użytkowania pozwoleń.
- Przekazanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej tożsamej z papierową.
- Wykonanie dokumentacji: Instrukcja użytkowania obiektu (zakres obejmujący zmodernizowane powierzchnie).
- Wykonywanie niezbędnych przeglądów technicznych i serwisowanie systemów w ramach udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 723447,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone zostały dwie oferty niepodlegająca odrzuceniu. W ramach oferty, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferowana kwota to: 1 992 700,00 zł brutto, natomiast kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 1 586 909,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone zostały dwie oferty niepodlegająca odrzuceniu. W ramach oferty, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferowana kwota to: 2 455 500,00 zł brutto, natomiast kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 1 849 528,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożona została jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W ramach oferty, która została oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferowana kwota to: 1 980 000,00 zł brutto, natomiast kwota przeznaczona przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 889 840,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA SZYN KOLEJOWYCH 49E1 I SZYN TRAMWAJOWYCH 60R2
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- "Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim"
- Dostawa części zamiennych do suwnic pomostowych typu RR1 firmy Bonfanti
- Rewitalizacja Parku Centralnego w Bydgoszczy poprzez wykonanie przepływowego zbiornika wodnego z przeznaczeniem na kąpielisko miejskie
- Naprawa leja zsypowego z rusztu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Modernizacja budynku biurowego Urzędu Skarbowego oraz budowa wolnostojącego budynku garażowego z przebudową przyległego parkingu w Sanoku przy ul. Kiczury 16"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.