eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawaUsługi w zakresie transportu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie transportu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743479

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzepnikowskiego 9A

1.5.2.) Miejscowość: Lubawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-miasta@lubawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubawa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie transportu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-510c9afa-7a56-421a-9a61-bcd6ba427be9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483398

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041419/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi w zakresie transportu do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu uczniów niepełnosprawnych ( w tym na wózkach inwalidzkich) na rok szkolny 2024/2025 do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych przy ul. majora Henryka Sucharskiego 3, 14-200 Iława oraz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zespole Szkół Rolniczych w Kisielicach przy ul. Daszyńskiego 12, 14-220 Kisielice.
2. Zajęcia rozpoczynają się o godz. 8.00, a kończą o godz. 15.05. Godziny dowożenia i odwożenia uczniów do i z placówek mogą ulec zmianie tylko po uzgodnieniu z dyrektorem placówki.
3. Planowana liczna uczniów - 21. Uwaga! Liczba wskazanych uczniów może ulec zmianie.
4. W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatkowego opiekuna (poza kierowcą). Wykonawca określi cenę za 1 km z uwzględnieniem ceny opiekuna. Ilość kilometrów na trasie Lubawa – Iława – Lubawa 44 km. Ilość kilometrów na trasie Iława - Kisielice – Iława – 47 km. Trasa pokonywana jest dwa razy dziennie – dowożenie i odwożenie uczniów do i z placówek. Dokładana liczba kilometrów w mieście Lubawa zostanie ustalona po uzyskaniu adresów zamieszkania wszystkich uczniów.
5. Wykonawca ma obowiązek udzielenia czynnej pomocy dzieciom w czasie wsiadania, zajmowania miejsc i przy wysiadaniu z samochodu, dopilnowania aby każde dziecko było zapięte pasem bezpieczeństwa w czasie transportu, zapewnienia transportu zastępczego w razie awarii pojazdu.
6. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które wynikną z ruchu pojazdów i przewozu dzieci, przy uwzględnieniu obowiązujących zasad wynikających z obowiązku ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
7. Przewoźnik będzie prowadził dowóz uczniów 5 dni w tygodniu w dni nauki szkolnej oraz w dniach, w których obecność uczniów w szkole jest konieczna ze względu na organizację zajęć szkolnych (np. rekolekcje, odpracowanie zajęć za inny dzień), z wyłączeniem:
1) sobót (chyba, że w sobotę będzie odbywać się odpracowywanie zajęć),
2) dni ustawowo wolnych od pracy
3) przerw świątecznych i ferii zimowych,
4) innych dni, w których odwołane będą zajęcia szkolne, zgodnie z harmonogramem oraz szczegółowymi rozkładami jazdy ustalonymi przez Zamawiającego oraz dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii lub innych stanów nadzwyczajnych.
8. Usługę przewozową Wykonawca wykona własnym środkiem transportu. Środek transportu powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające właściwy stan techniczny pojazdu, z uwzględnieniem specyfikacji wykonywanych przewozów. Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, potwierdzające dokonanie obowiązkowych ubezpieczeń tj. NW, OC.
9. Zamawiający wymaga, aby pojazd, który zostanie wskazany do realizacji niniejszego zadania posiadał spełniał europejski standard emisji spalin EURO przynajmniej na poziome EURO 4.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Ośrodek Kultury w Lubawie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441308357

7.3.3) Ulica: Rzepnikowskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Lubawa

7.3.5) Kod pocztowy: 14-260

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-01 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.