eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiążkiZakup biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. H. Sienkiewicza w Książkach do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. H. Sienkiewicza w Książkach do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĄŻKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Książki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-222

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.rychlik@gminaksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-ksiazki.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3f4a2f8-338b-4698-853e-760ccbd71b2c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów Szkoły Podstawowej i Przedszkola im. H. Sienkiewicza w Książkach do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f4a2f8-338b-4698-853e-760ccbd71b2c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030877/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów SP i Przedszkola im. H. Sienkiewicza w Książkach do korzystania z usług przewozu oferowanych przez Wykonawcę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest zakup przez Zamawiającego biletów miesięcznych uprawniających dzieci i uczniów Szkoły
Podstawowej i Przedszkola im. Henryka Sienkiewicza w Książkach w roku szkolnym 2024/2025 do korzystania z usług
przewozu oferowanych przez Wykonawcę.
1.2. Zakres usług obejmuje przewozy dzieci i uczniów szkoły na każdej trasie do szkoły i ze szkoły do miejscowości
zamieszkania w dni zajęć lekcyjnych.
1. 3. Przewozy obejmują łącznie około 187 uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne
oraz 33 dzieci pięcioletnich dowożonych z następujących miejscowości:
a) Łopatki, Szczuplinki, Zaskocz – około 76 uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne
oraz 11 dzieci pięcioletnich
b) Rywałd, Blizno, Blizienko – około 21 uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne
c) Brudzawki – około 21 uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne oraz 5 dzieci
pięcioletnich
d) Osieczek – około 69 uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne oraz 17 dzieci
pięcioletnich
Szacunkowa średnia długość przejazdów dla trzech autobusów dziennie łącznie wynosi około 405 km. Wykonawca
dostosuje rozkład jazdy do tras i godzin określonych w wykazie tras i godzin przywozu do szkoły oraz odwozu ze szkoły
stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wykaz tras, ilości przystanków
i godzin przywozu do szkoły oraz odwozu ze szkoły może ulec zmianie.
4. Zamawiający za przewóz dzieci i uczniów szkoły nabywać będzie u Wykonawcy bilety miesięczne zgodnie z Formularzem
Cenowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, tj. w cenie 1) …………….netto/……... brutto za szt. – dot. biletów dla
uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne 2) …………….netto/……... brutto za szt. –
dot. biletów dla dzieci pięcioletnich
Cena jednostkowa biletu pozostaje niezmienna przez cały okres realizacji umowy.
5. Dzieci i uczniowie powinny być przewożeni do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich o czasie
zajęć lekcyjnych, a odbieranie ze szkoły po zakończeniu tych zajęć (zgodnie z wykazem godzin przywozu do szkoły oraz
odwozu ze szkoły stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ).
6. Wykonawca zobowiązuje się przekazać bilety przed rozpoczęciem miesiąca, na który bilety mają obowiązywać, zgodnie z
imienną listą dowożonych dzieci i uczniów, dla których te bilety zostały wystawione.
7. Przewidywana liczba biletów łącznie 1870 dla uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie
przedszkolne i 253 biletów dla dzieci pięcioletnich (na cały okres obowiązywania umowy), co stanowi średnio miesięcznie
ok. 187 bilety dla uczniów i dzieci realizujących roczne obowiązkowe przygotowanie przedszkolne oraz 26 biletów dla dzieci
pięcioletnich. Liczba kupowanych biletów może ulec zmianie.
8. Do przewozu uczniów i dzieci Wykonawca zapewni min. trzy autobusy (w tym jeden
z opiekunem): sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu, zapewniające miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych
osób, z minimalną liczbą miejsc siedzących:
- 40 – 2 autobusy (z wyłączeniem miejsca dla kierowcy);
-50 – 1 autobus (z wyłączeniem miejsca dla kierowcy).
W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz uczniów i dzieci Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego
podstawienia autobusu zastępczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256883 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256883 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256883 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa TRANS-TUR Jarosław Grzankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791150561

7.3.4) Miejscowość: Orzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-213

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256883 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.