Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00503040/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00514251/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-25
- 2023/BZP 00577379/01 - Wynik z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 312 89 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.tbs-bialogard.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego, w której 100% udziałów stanowi własność Miasta Białogard
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie i administrowanie lokalami mieszkalnymi
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biuro "Zdolińscy" sp. z o. o
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721834879
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Jagiellonów 1
1.11.4.) Miejscowość: Białogard
1.11.5.) Kod pocztowy: 78-200
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.11.9.) Numer telefonu: 608122128
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdolinscy.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zdolinscy.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 4-kondygn., bez podpiwniczenia, zagospodarowanie terenu i infrastr. techniczna, uzyskanie pozwolenia na budowę i pełnienie nadzoru autorskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej znajdują się w rozdziale 10 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej wskazano w rodziale 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/BTBS/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego 2-klatkowego, 4-kondygnacyjnego, bez podpiwniczenia, wraz z zagospodarowaniem terenu (parkingi, chodniki, wjazdy, wyjazdy, tereny zielone, nasadzenia zastępcze, miejsce na gromadzenie odpadów komunalnych wraz z pergolą) i infrastrukturą techniczną oraz drogową na terenie dz. nr 712, obręb 0017 przy ul. Konopnickiej w Białogardzie wraz z wykonaniem kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót oraz pełnieniem pełnobranżowego nadzoru autorskiego i sporządzeniem świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku.
Identyfikator działki 320101_1.0017.712; powierzchnia działki wynosi 0,1299 ha. Działka powstała z scalenia działek nr 255, 256 i Lz; objęta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (MPZP) miasta Białogard zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej Białogardu nr ZLVII/396/06 z dnia 27.10.2006 r.
Etapy realizacji zamówienia:
1. ETAP I – opracowanie koncepcji wielobranżowej, która musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego przed rozpoczęciem kolejnych etapów projektowania (do 8 tygodni od daty zawarcia umowy);
2. ETAP II – opracowanie projektu budowlanego wraz z projektowaną charakterystyką energetyczną oraz przedłożenie ostatecznej pozytywnej decyzji pozwolenia na budowę (do 28 tygodni od daty zawarcia umowy);;
3. ETAP III – opracowanie projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (do 36 tygodni od daty zawarcia umowy);
4. ETAP IV – pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy do czasu odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Po zakończeniu budowy Wykonawca wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku niezbędne do wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie (ok. 16 m-cy od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych (termin ten może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach)).
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w szczególności:
1. koncepcji wielobranżowej,
2. badań geologicznych gruntu,
3. uzgodnienia z instytucjami/organami uzgadniającymi,
4. uzgodnienia z rzeczoznawcami,
5. przygotowania wniosków i uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji na budowę i ewentualną przebudowę infrastruktury technicznej,
6. uzyskania warunków na przyłączenie do mediów,
7. wykonania projektu budowlanego: zagospodarowania działki lub terenu, architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych,
8. uzyskania pozytywnej i ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
9. wykonania projektu wykonawczego,
10. sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego,
11. sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
12. pełnienia nadzoru autorskiego przez cały okres budowy,
13. opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
Wykaz opracowań niezbędnych do sporządzenia przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie opracowania muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień wydania decyzji pozwolenia na budowę.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania także innych opracowań, niewymienionych w pkt 1, a niezbędnych do należytej realizacji przedmiotu Umowy lub wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W ww. opracowaniach należy również uwzględnić pozostałe wymagania Zamawiającego:
1) ogrzewanie sieciowe z ZEC Białogard (na poziomie parteru należy zaprojektować pomieszczenie na węzeł cieplny),
2) na poziomie parteru - pomieszczenie wózkowni i rowerowni oraz jedno pomieszczenie techniczne,
3) na poziomie parteru wszystkie mieszkania przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
4) montaż kuchenki elektrycznej i zlewu w pomieszczeniu kuchni/aneksu kuchennego we wszystkich mieszkaniach,
5) wszystkie lokale mieszkalne z balkonem,
6) standard wykończenia „pod klucz”.
Dokumentacja w wersji papierowej powinna być złożona w segregatory opisane w sposób umożliwiający określenie zawartości bez wglądu do segregatora. Każdy segregator powinien zawierać spis zawartości danego kompletu dokumentacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad przyznawania punktacji w poszczególnych kryteriach znajdują się w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
5.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej: 265.000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
5.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
(1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie min. dwie dokumentacje projektowe, o których mowa w § 4 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU I TECHNOLOGII z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, zatwierdzone w decyzji pozwolenia na budowę, których zakres (każdej z nich) obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną o kubaturze budynku min. 4.000 m3.
(2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji m.in.:
a) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, zatwierdzonej w decyzji pozwolenia na budowę, której zakres obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
b) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
c) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji „sanitarnych” wewnętrznych i zewnętrznych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
d) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji elektrycznych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
e) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie instalacji telekomunikacyjnych dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3;
f) co najmniej dwie osoby, które obejmą funkcję projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadające uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, o doświadczeniu obejmującym wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej, której zakres obejmował: zaprojektowanie zjazdu, parkingu i drogi wewnętrznej dla budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego wielorodzinnego co najmniej 4-kondygnacyjnego o kubaturze budynku min. 4.000 m3.
Każda z ww. osób musi posiadać obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 50 tys. EUR dla architektów i inżynierów budownictwa, którzy wykonują samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i być wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego (z zastrzeżeniem pkt 8 poniżej).
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Jako „dokumentację projektową” należy rozumieć co najmniej wykonanie w ramach jednego zamówienia Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego.
2) Wykonawca powinien w wykazie usług wyraźnie określić wartość oraz zakres prac projektowych (w tym kubaturę budynku), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 5.1.4 ppkt 1 i 2 Zamawiający dopuszcza doświadczenie uzyskane w ramach współautorstwa w przygotowaniu dokumentów.
4) W przypadku, o którym mowa w pkt 5.1.4 ppkt 1 decyzja pozwolenia na budowę musi uprawomocnić się przed terminem składania ofert.
5) Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby nie musi posiadać pełnego doświadczenia wskazanego w pkt 5.1.4 ppkt 1 SWZ, co oznacza możliwość sumowania doświadczenia.
6) W zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
7) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego w związku z przepisami ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
8) Wymóg przedkładania uprawnień budowlanych nie materializuje się dla osób wpisanych do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane ecrub (https://e-crub.gunb.gov.pl/).
9) W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP właściwy na dzień publikacji postępowania na Platformie.
5.2. Zamawiający może oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania i uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
5.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 7 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) wykaz usług (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4. ppkt 1 SWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
(2) wykaz osób (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.4. ppkt 2 SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
(3) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 5.1.3. SWZ), potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
5000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenie o którym mowa w pkt 7.1.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 5.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ.
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z treścią par. 14 wzoru umowy (załącznik nr 2 do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-942b0467-7daf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-23
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.