Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00400354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
- 2024/BZP 00284929/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 107152E
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14aa7272-53b3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi gminnej nr 107152E2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14aa7272-53b3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484767
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019357/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Modernizacja drogi gminnej nr 107152E
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja drogi gminnej nr 107152E
5.2. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Wykonanie remontu drogi gminnej nr 107152E polegającego na remoncie istniejącej nawierzchni bitumicznej na dz. nr 2647/17, 2647/14 obręb Libiszów oraz na dz. nr 902/12 obręb Kolonia Kruszewiec i na dz. nr 991/16 obręb Kruszewiec w gm. Opoczno o długości 400 m. w zakresie:
a) robót pomiarowych,
b) ścięcia humusu z poboczy,
c) frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej,
d) regulacji studni kanalizacji sanitarnej, deszczowej,
e) mechanicznego oczyszczenie i skropienia emulsją asfaltową na zimno podbudowy przed ułożeniem warstwy ścieralnej,
f) wykonania warstwy ścieralnej AC 11S 50/70 z bet. asfaltowego gr. 4 cm.
2) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu.
5.3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa:
1) specyfikacja warunków zamówienia (SWZ),
2) opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ,
4) przedmiary robót,
5) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do umowy.,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265968,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322398,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265968,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591267282
7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265968,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w miejscowości Ogonowice Świnna - Sitowa
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- "DOPOSAŻENIE BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO W OPOCZNIE W INSTALACJĘ KLIMATYZACJI - SEGMENT C"
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Obiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w 2025r.
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa konstrukcji drogi na odcinku od ul. 1 Maja w Żędowicach do ul. Opolskiej w Zawadzkiem
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Przebudowa ul. Lelewela i ul. Prądzyńskiego w Karczewie
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.