Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376767/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łanięta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łanięta 16
1.5.2.) Miejscowość: Łanięta
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 356 74 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalanieta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalanieta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c8a607a-2ede-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c8a607a-2ede-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215716/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynków pod adresami Łanięta 16 i Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z usługą nadzoru nad przedmiotową inwestycją, wykonana z podziałem na dwie części:1) Część Nr I obejmuje m. in.: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę źródła ogrzewania, modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej, rozbudowę instalacji fotowoltaicznej, rozbudowę istniejącego budynku wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez utwardzenie terenu kostką betonową i utworzeniem miejsc postojowych (dotyczy budynku, zlokalizowanego na dz. ew. nr 195/1, obręb Łanięta). Ponadto w ramach inwestycji zostanie przebudowany i rozbudowany budynek gospodarczy w miejscowości Juków, położony na działce ew. nr 31, obręb Juków-Franciszków. Zakres prac obejmuje, m.in.: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę dachu, montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, budowę zbiornika na ścieki o poj. 10 m3, przebudowę i rozbudowę budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu poprzez utwardzenie terenu kostką betonową i utworzenie miejsc postojowych. Budynki ma być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przepisów p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części Nr I określa dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunki określone w projekcie umowy – Załącznik Nr 3A do SWZ.
2) Część Nr II obejmuje: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie budynków zlokalizowanych pod adresami Łanięta 16 oraz Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr I. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3B do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:
a) drogowej;
b) konstrukcyjno-budowlanej;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1447154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie budynków zlokalizowanych pod adresami Łanięta 16 oraz Juków 2B wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr I. Szczegółowy opis przedmiotu zadania inwestycyjnego objętego nadzorem wynika z dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ oraz warunków określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3B do SWZ. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż:1) drogowej;
2) konstrukcyjno-budowlanej;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 28617,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1780000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEG-BUD Marcin Gibski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752103491
7.3.3) Ulica: Krzesin
7.3.4) Miejscowość: Krzesin
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1447154,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWO-USŁUGOWA PROMAT Zbigniew Materski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751011982
7.3.3) Ulica: 29 Listopada
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWO - USŁUGOWA PROMAT mgr inż. Zbigniew Materski
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWO - USŁUGOWA PROMAT mgr inż. Zbigniew Materski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28617,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.