eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AugustówDoposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Augustów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 35

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@urzad.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/augustow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cae38314-05fc-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020167/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż elementów placu zabaw na os. Południe

1.2.4 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw przy ul. Śliwkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306483

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 206991 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175691,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia jest ustawienie obiektu małej architektury na placu zabaw w dzielnicy Borki, na działce nr 1029/2 i
1034/10 obr. 2 w Augustowie
1. Zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią– 1 sztuka
Dane metryczne:
- maksymalna wys. upadku –ok. 270 cm
- wysokość – ok. 660 cm;
- szerokość – ok. 555 cm;
- długość – ok. 745 cm
- strefa bezpieczeństwa: 51 m2
-zjeżdżalnia tubowa o długości o długości 360 cm wykonana ze stali nierdzewnej
- ilość osób korzystających naraz z urządzenia – min. 5
-grupa wiekowa użytkowników - 4-14
Opis urządzenia:
• Konstrukcja stalowa o profilu 80 x 80 mm cynkowana proszkowo i malowana proszkowo lub ze stali nierdzewnej w
kształcie zamku lub domku
• Podesty oraz ścianki wspinaczkowe wykonane z antypoślizgowej, trwałej, wodoodpornej płyty HPL, odpornej na działanie
warunków atmosferycznych,
• Dachy i osłony wykonane z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych,
• Transparentne osłony z poliwęglanu z nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne,
• Osłony wykonane ze stalowej siatki cynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo,
• Ślizgi wykonane ze stali nierdzewnej z burtami z płyty HDPE, odpornej na działanie warunków atmosferycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 216099,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamierzenia jest dostawa i montaż elementów placu zabaw na os. Południe w Augustowie.
WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW :
1. Drabinka pozioma z linarium – 1 sztuka (WYMIARY - 249 x 363 cm
Strefa bezpieczeństwa – 550 x 663 cm
Powierzchnia strefy bezpieczeństwa- 28 m²
Wysokość całkowita – 162 cm
Wysokość swobodnego upadku – 152 cm
Ilość użytkowników- 8
Dostępność części zapasowych - TAK
Przedział wiekowy - 3-12)
2. Huśtawka podwójna – 1szt (WYMIARY – 197 x 345 cm
Strefa bezpieczeństwa – 750 x 307 cm
Powierzchnia strefy bezpieczeństwa – 24m2
Wysokość całkowita – 251 cm
Wysokość swobodnego upadku – 132 cm
Ilość użytkowników - 2
Dostępność części zapasowych - TAK
Przedział wiekowy - 1-12)
3.Koparka do piaskownicy – 1 sztuka (WYMIARY - 34 x 140 cm
- Strefa bezpieczeństwa 550 x 550 cm
- Wysokość całkowita 115 cm
- Wysokość swobodnego upadku 50 cm
- Ilość użytkowników 1
- Dostępność części zapasowych TAK
- Przedział wiekowy 3-12)
4. Piaskownica – 1 sztuka (WYMIARY – 271 x 271cm
Strefa bezpieczeństwa – 571x 571cm
Wysokość całkowita – 30cm
Wysokość swobodnego upadku – 30 cm
Ilość użytkowników – 12
Przedział wiekowy – 1-7 lat)
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 38499 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz.1320) : „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263” oraz art. 263 ww. Ustawy: „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.”
Uzasadnienie faktyczne:

W dniu 10 maja 2024 r. nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu pn. „Doposażenie placów zabaw na terenie miasta Augustowa Część I Dostawa i montaż urządzenia wielofunkcyjnego ze zjeżdżalnią na placu zabaw na działce nr 1029/2 i 1034/10 obr. 2 w Augustowie”. Do terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy SWING B. Samojłowicz, A. Stefanowicz Spółka Jawna ul. Owsiana 2c 15-837 Białystok.
W dniu 5 czerwca 2024 r. wybrano najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu, złożoną przez Wykonawcę: Grupa Magic Garden Sp. z o.o. ul. Dworcowa 52-54 88-100 Inowrocław.
W dniu 7 czerwca 2024 r. Wykonawca: SWING B. Samojłowicz, A. Stefanowicz Spółka Jawna ul. Owsiana 2c 15-837 Białystok złożył odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej od czynności podjętej przez Zamawiającego w toku prowadzonego postępowania.
Zamawiający w dniu 25 czerwca 2024 r. uznał odwołanie Wykonawcy i uwzględnił w całości zarzuty. Tym samym w dniu 5 lipca 2024 r. Zamawiający dokonał unieważnienia czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i odrzucenia oferty. Wobec powyższego Zamawiający przeprowadził ponowne badanie i ocenę ofert. W wyniku ponownego badania i ocen ofert odrzucono ofertę Wykonawcy: SWING B. Samojłowicz, A. Stefanowicz Spółka Jawna ul. Owsiana 2c 15-837 Białystok i wybrano ofertę Wykonawcy: Grupa Magic Garden Sp. z o.o. ul. Dworcowa 52-54 88-100 Inowrocław.
W dniu 19 lipca 2024 r. Wykonawca: SWING B. Samojłowicz, A. Stefanowicz Spółka Jawna ul. Owsiana 2c 15-837 Białystok, wniósł odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej od czynności Zamawiającego podjętych we wskazanym postępowaniu.
W dniu 12 sierpnia 2024 r. odbyło się posiedzenie Krajowej Izby Odwoławczej w wyniku, którego w dniu 16 sierpnia 2024 r. zapadł wyrok w sprawie tj. oddalenie odwołania Wykonawcy.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający w dniu 29 sierpnia 2024 r. wezwał Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. Grupa Magic Garden Sp. z o.o. ul. Dworcowa 52-54 88-100 Inowrocław, do podpisania umowy wyznaczając termin na 3 września 2024 r. We wskazanym dniu wezwany Wykonawca poinformował telefonicznie Zamawiającego, iż z przyczyn od niego niezależnych nie będzie w stanie przedłożyć w wyznaczonym terminie dokumentu gwarantującego zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wobec powyższego Zamawiający wyznaczył dodatkowy termin na podpisanie umowy tj. 6 września 2024 r.
Do dnia 6 września 2024 r. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz nie podpisał umowy dot. zamówienia publicznego.
Zamawiający informował Wykonawcę, iż niestawienie się w wyznaczonym terminie potraktowane będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy.

Mając na uwadze powyższe, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne, ponieważ Wykonawca uchylił się od podpisania umowy.
Tym samym Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt. 7 oraz art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199383,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201105,00

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47601 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58179,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAGIC GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556279530

7.3.3) Ulica: UL.DWORCOWA 52-54

7.3.4) Miejscowość: INOWROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.