eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard"Wykonanie systemu detekcji pożaru wraz z integracją z istniejącymi systemami oddymiania D+H oraz kontroli dostępu w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie".



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie systemu detekcji pożaru wraz z integracją z istniejącymi systemami oddymiania D+H oraz kontroli dostępu w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16-17

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-bialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67625a59-5ebe-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie systemu detekcji pożaru wraz z integracją z istniejącymi systemami oddymiania D+H oraz kontroli dostępu w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67625a59-5ebe-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018979/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie systemu detekcji pożaru wraz z integracją z istniejącymi systemami oddymiania D+H oraz kontroli dostępu w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZR.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A-434 decyzją z dnia 21.10.1991 r. (nr rej. 1227) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: w ramach zadania pn. „Wykonanie systemu detekcji wraz z integracją z istniejącym systemem oddymiania D+H oraz kontroli dostępu w budynku Starostwa Powiatowego w Białogardzie”.
W zakres zamówienia wchodzi między innymi:
- Demontaż istniejących elementów SAP (demontaż czujników jonizacyjnych zgodnie z projektem z wywozem i utylizacją
- Demontaż centrali SAP
- Montaż modułowej centrali alarmowej sygnalizacji pożaru + panelu wyniesiony
- Montaż sygnalizatora akustycznego
- Ułożenie przewodów zgodnie z dokumentacją projektową
2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zamówienia znajdują się
w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji, tj.: Załącznik nr 7 do SWZ Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 9 do SWZ przedmiar robót oraz w ogólnej specyfikacji technicznej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667986,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Niedziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690001261

7.3.3) Ulica: Jantarowa

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-256

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.