Og³oszenie z dnia 2022-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00043130/01 - Wynik z dnia 2023-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wykonanie nowej nierdzewnej kopu³y wyparki soli oraz jej wymiana”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓ£KA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie nowej nierdzewnej kopu³y wyparki soli oraz jej wymiana”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c1966b4-79e7-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00492372
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania znajduj±cej siê pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl . 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktowaæ siê bezpo¶rednio z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl tel. (+48) 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl . 5. Szczegó³owe warunki korzystania z Platformy zawarte s± na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”, która jest dostêpna dla zalogowanych Wykonawców. 6. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, 2) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, 3) pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: Maciej Tr±bka – Kierownik Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych, Magdalena Kalarus- Kwa¶niewska – Zastêpca Kierownika Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych ds. Zamówieñ Publicznych, Kamil Wezwalski – Specjalista ds. Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjêcie dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, poprzez wziêcie udzia³u w postêpowaniu organizowanym przez Administratora danych, a tak¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawc± umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego, podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na podstawie umowy z administratorem i wy³±cznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane bêd± udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci osoby lub podmiot posiadaj±ce dostêp do dokumentacji postêpowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (tj. pañstwa nienale¿±cego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji miêdzynarodowej. 6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y ten okres, a nastêpnie do up³ywu terminów okre¶lonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikaj±cej z obowi±zuj±cej u Zamawiaj±cego Instrukcji Archiwalnej, w zale¿no¶ci od tego, który z tych terminów nast±pi najpó¼niej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Z zastrze¿eniem ograniczeñ wynikaj±cych z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotycz± przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) dostêpu do tre¶ci danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) do usuniêcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na tre¶æ art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie bêdzie odbywa³o siê w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w postêpowaniu o udzielenia zamówienia zg³oszenie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 7. W przypadku wskazania w tre¶ci dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowi±zku wynikaj±cego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wy³±cznie do up³ywu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2022/TU/113
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sprzeda¿, dostarczenie oraz monta¿ przez Wykonawcê za wynagrodzeniem nierdzewnej kopu³y wyparki soli o wymiarach Ø2400x8 mm i wysoko¶ci 1575 mm z materia³u 1.4539 z wyoblon± dennic± zwanej dalej „kopu³± wyparki”.
1.2 Kopu³a wyparki, winna zostaæ wykonana zgodnie z projektem kopu³y cz. 1 – 3, stanowi±cej odpowiednio za³±cznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji dostêpnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.3 W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowi±zuje siê do:
1) wykonania nierdzewnej kopu³y wyparki Ø2400x8 mm i wysoko¶ci 1575 mm
z materia³u 1.4539 z wyoblon± dennic±, dolnym pier¶cieniem przy³±czeniowym Ø2520 mm, w³azem DN600 oraz króæcami przy³±czeniowymi DN700 i DN50,
2) transportu wykonanej kopu³y do miejsca monta¿u,
3) demonta¿ obecnej kopu³y i monta¿ nowej kopu³y wyparki zgodnie z instrukcj± zawart± w dokumentacji stanowi±cej za³±cznik nr 1, 2 i 3 do Specyfikacji dostêpnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
2. Dostawa kopu³y wyparki.
2.1 O planowanej dostawie kopu³y wyparki Wykonawca jest obowi±zany powiadomiæ Zamawiaj±cego telefonicznie i e-mail, nie pó¼niej ni¿ na 1 dzieñ roboczy przed planowanym terminem dostawy.
2.2 Dostarczenie kopu³y wyparki odbêdzie siê w dniach roboczych
od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach miêdzy 7.00 a 13.00.
2.3 Miejscem dostarczenia kopu³y wyparki bêdzie Kopalnia Soli „Wieliczka” Spó³ka Akcyjna, 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1 – budynek Warzelni.
2.4 Dostarczenie i roz³adunek kopu³y wyparki odbêdzie siê na koszt Wykonawcy.
3. Demonta¿ i zabudowa kopu³y wyparki
Demonta¿ i zabudowa kopu³y wyparki odbêdzie siê w terminie szczegó³owo ustalonym z Zamawiaj±cym, w przeci±gu 10 dni postoju technologicznego Instalacji Utylizacji.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w za³±cznikach nr 1 - 3 do SWZ a zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ, które dostêpne s± pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44212320-8 - Konstrukcje ró¿ne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44611000-6 - Zbiorniki
50000000-5 - Us³ugi naprawcze i konserwacyjne
50514100-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262680-1 - Spawanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy i monta¿u stalowych urz±dzeñ przemys³owych lub robót polegaj±cych na naprawie i konserwacji zbiorników o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, w zakresie wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± - dokumentu potwierdzaj±cego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
2) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia- o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do specyfikacji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w odniesieniu do zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, w zakresie wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± - dokumentu potwierdzaj±cego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
2) W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy i monta¿u stalowych urz±dzeñ przemys³owych lub robót polegaj±cych na naprawie i konserwacji zbiorników o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta dostawa zosta³a wykonana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa by³a wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do specyfikacji. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy dostaw, w których wykonywaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) przestojów i opó¼nieñ w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, dopuszcza siê przed³u¿enie terminu wykonania umowy wskazanego w § 18 ust. 1,
2) braku mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, z³e warunki atmosferyczne) – dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi wystêpowania si³y wy¿szej.
2. Zmiany umowy mog± nast±piæ tak¿e w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u ¿adnej ze Stron, roszczenia o zmianê umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, ka¿dej ze Stron umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej Strony o zmianê umowy. Wyst±pienie to powinno zawieraæ:
1) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych zmianê umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
5. Wyst±pienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawê do podjêcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Zmian umowy dokonuje siê w formie aneksów, którym nadaje siê kolejne numery.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY" na zasadach i trybie okre¶lonym w czê¶ci XIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA1. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ przedmiot zamówienia w terminie do 14 tygodni licz±c od dnia zawarcia umowy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa ¶rodków czysto¶ci: czê¶æ 7 - ¶rodki BHP (pasta BHP, myd³o ,¶rodek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- "Dostawa ¶rodków czysto¶ci - worki foliowe, worki do odkurzaczy - czê¶æ 5"
- "Modernizacja instalacji elektrycznych w komorze Pieskowa Ska³a na poz. II w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa odzie¿y, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: czê¶æ 4 - koszule flanelowe"
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- "Przebudowa urz±dzeñ wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Ciasna - 1"
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudow± odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysiñskiej w Justynowie i Kraszewie
- "Modernizacja i rozbudowa budynku na potrzeby tworzonego Gminnego O¶rodka Kultury w Gaw³uszowicach" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzêtowej szpitala powiatowego w Piñczowie
- Remont i przebudowa Urzêdu Miejskiego w Dobrzanach
wiêcej: Konstrukcje ró¿ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.