Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442588/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kampanii społecznej EKOpozytywny Tomaszów w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-562f37d8-6110-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kampanii społecznej EKOpozytywny Tomaszów w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-562f37d8-6110-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej z zakresu edukacji ekologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach Przedsięwzięcia 2.3 „Opracowanie i wdrożenie Programu edukacji ekologicznej EKOpozytywny Tomaszów” dla Zadania 2.3.5. „Przeprowadzenie kampanii społecznej EKOpozytywny Tomaszów” ujętego w Planie Rozwoju Lokalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRI.271.1.43.2023.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Przeprowadzenie kampanii społecznej EKOpozytywny Tomaszów w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu „Rozwój Lokalny” ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.
2. Minimalne oczekiwane obszary działań i wsparcia w zakresie przeprowadzenia kampania społecznej w ramach zadań przewidzianych do realizacji w edukacji ekologicznej:
1) zrównoważony rozwój,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) ochrona i racjonalne gospodarowanie zasobami naturalnymi,
4) energia odnawialna, geotermia i transport,
5) produkcja, konsumpcja i odpady,
6) żywność i rolnictwo,
7) poprawa jakości powietrza i jego ochrona,
8) przeciwdziałanie zanieczyszczeniom.
3. Kampania społeczna powinna zawierać działania wielonarzędziowe, w tym:
1) Aktywna edukacja ekologiczna – zadania, uwzględniające zespół powiązanych ze sobą interaktywnych działań, bezpośrednio angażujących poszczególne grupy interesariuszy, mające wpływ na trwały wzrost świadomości ekologicznej, wyzwalające długofalową aktywność odbiorcy w określonym obszarze tematycznym, realizowane z wykorzystaniem różnorodnych form i narzędzi edukacyjnych tradycyjnych oraz/lub innowacyjnych (m.in. spotkania, konkursy, warsztaty),
2) Kampania informacyjno – edukacyjna – zadania, uwzględniające zespół powiązanych
ze sobą działań, bezpośrednio i pośrednio trafiające do odbiorcy, mające na celu poszerzenie świadomości, wiedzy i wykreowanie pożądanych postaw i zachowań u relatywnie największej liczby odbiorców, wykorzystujące głównie media tradycyjne i elektroniczne, wsparte różnorodnymi narzędziami aktywnej edukacji i promocji, docierające szeroko do odbiorcy (połączenie narzędzi wykorzystywanych w programach aktywnej edukacji i w kampaniach cross-mediowych).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CZĘŚCI IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342000-3 - Usługi marketingowe
80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMIUM OUTDOOR SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060048164
7.3.3) Ulica: ul. Lema nr 24, lok.4, 20-446 Lublin
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-446
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-15INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przeprowadzenie EKO spotkań dla uczestników projektu
- Realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Miasta Gostynina, opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań wraz z Przeprowadzeniem kampanii edukacyjno-informacyjnej.
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka IV
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dla Miasta Józefów w 2025 roku w ramach projektu "Mazowsze bez Smogu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.