eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: "Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97716aea-33be-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97716aea-33be-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00493792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048841/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: „Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie” – obejmujących między innymi:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Roboty murowe,
3) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt G/K,
4) Wymianę stolarki drzwiowej,
5) Ułożenie wykładzin PCV podłogowej i ściennej,
6) Wzmocnienie konstrukcji dachu,
7) Wycinkę drzew oraz nasadzenia zastępcze,
8) Wykonanie instalacji C.O.,
9) Wymianę grzejników,
10) Wykonanie Instalacji wod.-kan.,
11) Roboty elektryczne,
12) Roboty w zakresie instalacji P.poż,
13) Roboty wykończeniowe,
14) Uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, zezwoleń, odbiorów, uzgodnień koniecznych do właściwego użytkowania budynku, w tym miedzy innymi w Państwowej Straży Pożarnej, Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, Urzędzie Dozoru Technicznego.

Terminy realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie robót: do 3 m-cy od daty zawarcia umowy oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania decyzji sierpień 2024 r., lecz nie wcześniej niż 01.11.2024 r.
2) zakończenie robót: 30 listopad 2025 roku.

Okres gwarancji oraz rękojmi na na roboty budowlane wykonane przez Wykonawcę: 60 miesięcy.
5. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Projekty wykonawcze,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiary robót,
4) Zestawienie materiałów.

Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa, której wzór stanowi załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wyznacza obowiązkowe wizje lokalne w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie - celem zapoznania się z miejscem realizacji w następujących terminach:
1) w dniu 1 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
2) w dniu 4 lipca 2024 r. o godzinie 12:00,
3) w dniu 9 lipca 2024 r. o godzinie 12:00.

Oferty wykonawców, których obecność na wizji lokalnej nie zostanie potwierdzona na liście obecności zostaną odrzucone zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Przedstawiciele Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej winni legitymować się stosownym upoważnieniem konkretnego Wykonawcy bądź winni uprawdopodobnić, iż reprezentują wskazanego Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również sposób rozliczenia robót – znajdują się w załączniku nr 14 do SWZ – „wzór umowy”.

Zamawiający informuje, że w chwili obecnej procedowana jest decyzja o pozwoleniu na budowę, przewidywany termin uzyskania prawomocnej decyzji sierpień 2024 r.

Zamawiający informuje, że winda w budynku DPS przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie będzie wyłączona z użytkowania co Wykonawca winien wziąć pod uwagę.

Uwaga! Zamawiający informuje, że roboty budowlane, opisane w niniejszym zamówieniu są objęte dwoma stawkami VAT odpowiednio 8% (wewnątrz budynku) i 23% (prace na zewnątrz).

Gmina Miejska Kraków została zakwalifikowana do otrzymania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizację inwestycji promesy inwestycyjnej do kwoty 2 000 000,00zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), zwaną dalej dofinansowaniem. Pozostałe środki na realizację inwestycji do kwoty stanowią udział własny, który został zapewniony w budżecie Miasta Krakowa i Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krakowa, zwane dalej udziałem własnym.

Uwaga! Warunki płatności:
Środki finansowe zgodnie z Regulaminem Programu Rządowego Funduszu Inwestycji Strategicznych – Polski Ład wypłacane zostaną w dwóch transzach:
1) Pierwsza transza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji w wysokości nie wyższej niż 50% kwoty dofinansowania – do 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),
2) Druga transza po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania. Płatność nastąpi w momencie uzyskania środków finansowych z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Wykonawca oświadcza, że składając ofertę wziął pod uwagę wszelkie okoliczności związane z warunkami dofinansowania – regulaminem wraz załącznikami w tymm.in. z terminami złożenia i rozpatrzenia wniosku Gminy Miejskiej Kraków o wypłatę transz, oknami płatniczymi, w którym Bank Gospodarstwa Krajowego wykonuje dyspozycje płatnicze oraz innymi kwestiami technicznymi programu itp.

Środki finansowe zostaną wypłacone w następujący sposób:
1) co miesiąc, według miesięcznego stanu zaawansowania robót budowlanych na podstawie kosztorysów powykonawczych i/lub zamiennych zaakceptowanych przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, ustalane na podstawie harmonogramu robót. Wysokość oraz częstotliwość częściowych płatności uzależniona jest od środków jakimi dysponuje Zamawiający w aktualnie obowiązującym budżecie Miasta Krakowa oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej.
2) płatność końcowa po zakończeniu realizacji inwestycji, w tym wykonaniu wszystkich robót budowlanych i uzyskaniu przez Wykonawcę odbiorów przez wymagane służby i instytucje, bądź przyjęciu zawiadomienia o zakończeniu budowy przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego,
3) Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia dodatkowej płatność, wg stanu zaawansowania robót na dzień 15 grudnia 2024 r.

Szczegóły znajdują się we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536804,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4536804,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536804,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Broda Sawbud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782657696

7.3.3) Ulica: Jesionowa 20

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-091

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) instalacji sanitarnej: zleci realizację podwykonawcy: Prof-Mar Mariusz Czak, ul. Wolska 23, 32-065 Wola Filipowska,
2) instalacji fotowoltaicznej: zleci realizację podwykonawcy: Elektro Masters Energy sp. z o.o, ul. Wodna 23, 30-719 Kraków,
3) stolarki/ślusarki drzwiowej i okiennej zleci realizację podwykonawcy: Heban Spółka sp. z o.o. sp. k., ul. Kosocicka 7, 30-694 Kraków,
4) wykładzin: Invest-Biuro Ważny sp. k., ul. Lwowska 6, 35-301 Rzeszów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4575566,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.