Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00507231/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00509109/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup licencji czasowej oprogramowania do automatyzacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rakowiecka 26/30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-528
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 572 63 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Violetta.kucharska@nfz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nfz.ezamawiajacy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji czasowej oprogramowania do automatyzacji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34e2b64c-ef9e-453a-9172-4f4e5578c2b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://nfz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nfz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://nfz.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub „System”).
2. Wejście na platformę poprzez link: https://nfz.ezamawiajacy.pl.
3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej ttps://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.
4. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu znajduje się na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://nfz.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ-BAG-SZP.251.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup licencji czasowej oprogramowania do automatyzacji”, w ramach którego wchodzi:
1) dostawa Licencji czasowych wraz z subskrypcją oraz instalacją i konfiguracją na okres 12 miesięcy;
2) świadczenie usług Wsparcia merytorycznego w terminie 12 miesięcy od daty dostawy Licencji wraz z subskrypcją oraz instalacją i konfiguracją w liczbie …….. rbh* (w zależności od zaoferowanego kryterium);
3) przeprowadzenie szkoleń i warsztatów szkoleniowych:
a) dwudniowych warsztatów stacjonarnych Process Discovery (*lub równoważnych) dla 10 uczestników,
b) trzydniowego szkolenia stacjonarnego UiPath w praktyce (* lub równoważnego) dla 6 uczestników.
4) dostawa i wdrożenia siedmiu sztuk Robotów zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium II: WSPARCIE MERYTORYCZNE (M)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium III: FUNKCJONALNOŚCI DODATKOWE (F)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zamawiający uzna warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100);
2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy oprogramowania na roboty uruchamiane w środowiskach wirtualnych, które mogą zrobotyzować dowolną liczbę procesów (w tym minimum jeden robot współpracujący z EZD) o wartości przekraczającej 90 000,00 zł brutto każda (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy zł 00/100),
3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia zespołem (tzw. Personelem Kluczowym) spełniającym poniższe wymagania:
‒ osoba pełniąca rolę Kierownika Projektu, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę kierownika projektu,
w co najmniej dwóch projektach związanych z robotyzacją procesów biznesowych, nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w każdym ze wskazanych projektów, w ramach których wytworzono i wdrożono produkcyjnie łącznie co najmniej 10 Robotów Programowych współpracujących w szczególności z systemem obiegu dokumentów lub systemem kadrowo-płacowym lub systemem finansowo-księgowym lub aplikacjami/portalami instytucji publicznych,
‒ osoba pełniąca rolę Głównego Analityka, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę analityka biznesowego w projektach, min. dwóch polegających na wytworzeniu i wdrożeniu produkcyjnym łącznie co najmniej 10 Robotów Programowych wytworzonych i wdrożonych bezpośrednio w dostarczanej technologii, wskazanej w formularzu ofertowym oraz posiada umiejętność modelowania procesów w notyfikacji BPMN 2.0;
‒ osoba pełniącą rolę Głównego Dewelopera, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełnił rolę głównego dewelopera w projektach, min. dwóch polegających na wytworzeniu i wdrożeniu produkcyjnym łącznie co najmniej 10 Robotów Programowych wytworzonych i wdrożonych bezpośrednio w dostarczanej technologii,
‒ osoby pełniące rolę Deweloper (RPA) (ROBOTIC PROCESS AUTOMATION) – co najmniej 5 osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniły rolę dewelopera w projektach, min. dwóch polegających na wytworzeniu i wdrożeniu produkcyjnym łącznie co najmniej 10 Robotów Programowych wytworzonych i wdrożonych bezpośrednio w dostarczanej technologii;
Wykaz osób mających uczestniczyć w realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do umowy,
Wskazane osoby muszą biegle posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie. Wykonanie realizacji umowy - W przypadku zmiany osób, Wykonawca wskaże osobę o odpowiednim wykształceniu, kwalifikacjach, doświadczeniu nie niższych, niż wyżej wymienione dla danego stanowiska. Każda zmiana osoby w trakcie realizacji Umowy wymagać będzie powiadomienia Zamawiającego. Powyższa zmiana nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek dotyczący zdolności zawodowej może spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy mogą spełniać go łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w wysokości minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:1) Wypełniony formularz ofertowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SWZ;
2) Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SWZ);
3) Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ);
4) Oświadczenie Podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4a do SWZ);
5) Oświadczenie Podmiotu udostepniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5a do SWZ);
6) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie );
7) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (o ile dotyczy);
8) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
9) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy);
10) Uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - w osobnym pliku;
11) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - składaną w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby.
12) W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego składa wraz z ofertą tabelę wskazaną w Załączniku nr 1 do SWZ dot. spełniania wymaganych funkcjonalności rozwiązania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w załączniku nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://nfz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
- Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym i systemowym do Instytutu Łączności - PIB
- Świadczenie wsparcia technicznego w zakresie oprogramowania systemowego oraz urządzeń IBM, HPE oraz wsparcia techczniego urządzeń serwerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie projektora laserowego wraz z ekranem oraz dedykowanym komputerem.
- Dostawa sprzętu informatycznego (sprawa nr 41/ZP/WŁiI/24)
- Dostawa subskrypcji licencji JFrog Artifactory Enterprise X (DevOps, Self-Hosted)
- Zakup usług rozszerzonej gwarancji na oprogramowanie Trend Micro Deep Security
- Zakup licencji systemu Splunk i VMware wraz ze wsparciem technicznym
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasto i Gmina Nowe Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.