eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUsługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2024-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 43 W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290529632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Astronautów 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-337

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@ps43.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ps43.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35d1282d-c4e9-4393-806f-68285fbb18eb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35d1282d-c4e9-4393-806f-68285fbb18eb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00474248/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zajęcia i warsztaty ekologiczne
W ramach prowadzonych realizacji Części 1 postępowania, zostaną przeprowadzone z dziećmi objętymi dodatkowymi zajęciami, warsztaty z:
1) Warsztaty pszczelarskie
W ramach warsztatów dzieci zostaną zapoznane z życiem pszczół i ich rolą w środowisku naturalnym. W czasie warsztatów dzieci poznają zwyczaje pszczół. Poza tym dzieci będą mogły ponadto obejrzeć strój pszczelarza i przyrządy, których używa w codziennej pracy (materiały pokazowe)
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem zawodu zajmującym się pszczelarstwem - posiadającą wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie pszczelarstwa, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy ) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
2) Warsztaty zielarskie
W ramach warsztatów dzieci dowiedzą się jak zbierać i przechowywać zioła, poznają właściwości lecznicze ziół oraz ciekawostki z nimi związane. Dowiedzą się jak zastosować je na co dzień, w kuchni bądź kosmetyce.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem -posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie zielarstwa, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy ) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
3) Warsztaty ornitologiczne
Warsztaty będą miały na celu edukację dzieci dotyczącą przede wszystkim ptaków, które spotykamy w swoim najbliższym otoczeniu. Warsztaty skupiać się będą na zainteresowaniu przyrodą dzieci, wyrobieniu wrażliwości na otaczającą przyrodę, poszerzaniu wiedzy o ptakach, tak aby dzieci były w stanie rozpoznać i nazwać ich podstawowe gatunki.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie ornitologii, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy ) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
4) Warsztaty florystyczne
Tematyka warsztatów będzie obejmować podstawy florystyki dla dzieci, wybrane techniki tworzenia stroików, bukietów, podział i przegląd roślin ozdobnych dla potrzeb florystycznych, rodzaje dodatków wykorzystywanych w kompozycjach, rodzaje narzędzi przydatnych do tworzenia kompozycji z kwiatów, zasady układania, przechowywania i utrwalania kompozycji, zagadnienia pielęgnacji roślin w domu i ogrodzie.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie z florystyki, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
5) Warsztaty entomologiczne
Celem warsztatów entomologicznych dla dzieci będzie rozwijanie zainteresowań przyrodą oraz przekazanie wiedzy o świecie owadów i pajęczaków.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie entomologii, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
6) Warsztaty ogrodnicze
Celem warsztatów ogrodniczych dla dzieci będzie wspieranie wszechstronnego rozwoju dzieci, które wchodzą w aktywne relacje ze środowiskiem przyrodniczym (zajęcia w zakresie zielonych kompetencji). W czasie warsztatów dzieci będą obserwować, badać, eksperymentować i działać.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie ogrodnictwa, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
7) Warsztaty zoologiczne
Celem warsztatów zoologicznych dla dzieci będzie stworzenie okazji do pozytywnego kontaktu między dzieckiem a zwierzęciem oraz przekazanie wiedzy na jego temat. Dzieci dowiedzą się jakie są codzienne potrzeby zwierząt domowych, co najbardziej lubią jeść, jak należy się do nich odnosić, jak się nimi zajmować.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie zoologii (np. weterynarz), dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
8) Warsztaty ekologiczne
W ramach warsztatów ekologicznych dzieci zostaną zapoznane z tematem interdyscyplinarnych zajęć ekologicznych, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci oraz wykształcenie postaw ukierunkowanych na ekologię. Dzieci będą miały szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, będą zachęcane do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie ekologii, dysponująca własnymi materiałami pokazowymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów dla dzieci.
Zajęcia będą prowadzone w 5 grupach (łącznie 10 warsztatów w całym okresie trwania umowy) według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy, w godzinach pracy placówki od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 20 godzin, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy w zakresie Części 1 do bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 w szczególności w zakresie maksymalnego dopuszczalnego limitu zaangażowania zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zajęcia specjalistyczne
W ramach prowadzonych zajęć podczas realizacji Części 2 postępowania, zostaną przeprowadzone z dziećmi oraz ich rodzicami zajęcia i warsztaty:
1) Zajęcia logopedyczne
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 14 tygodni w roku szkolnym 2024, 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 35 tygodni w roku 2025 roku oraz 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 21 tygodni w roku 2026 roku (łączna ilość godzin: 1 050, przy czym jedna godzina pracy z dzieckiem to 45 min.).
Osoba prowadząca będzie posiadała wykształcenie logopedyczne odpowiadające kwalifikacjom określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 4 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w pracy indywidualnej z dziećmi przedszkolnymi.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
2) Zajęcia SI
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 14 tygodni w roku szkolnym 2024, 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 35 tygodni w roku 2025 roku oraz 1 x w tygodniu indywidulanie dla 15 dzieci przez 7 tygodni w roku 2026 roku (łączna ilość godzin: 840).
Osoba prowadząca będzie posiadała wykształcenie odpowiadające kwalifikacjom określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 4 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz certyfikat uprawniający do diagnozowania i terapii dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej. Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca zajęcia miała udokumentowane również min. 2-letnie doświadczenie w pracy indywidualnej z dziećmi przedszkolnymi.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
3) Zajęcia rytmiczne z elementami artystycznymi
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie 5 x w tygodniu, przez 14 tygodni 2024 roku, 5 x w tygodniu przez 25 tygodni 2025 roku oraz 5 x w tygodniu przez okres 21 tygodni w 2026 roku (łączna ilość godzin: 350).
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca posiadała wykształcenie muzyczne, doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych (np. nauczanie plastyki) oraz udokumentowane min. 2-letnie doświadczenie w pracy indywidualnej z dziećmi przedszkolnymi.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
4) Warsztaty ,,Pozytywna dyscyplina”
Warsztaty prowadzone będą przeciętnie 2 godziny w 2024 roku oraz 2 godziny w 2025 roku, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (łączna ilość godzin: 4).
Warsztaty "Pozytywna dyscyplina" - 2 edycje-w trakcie zajęć rodzice będą mogli nabyć wiele cennych umiejętności, które przydadzą się w budowaniu relacji rodzinnych opartych na szacunku i współpracy. Rozwiną swoje umiejętności wychowawcze. Nauczą się, jak konstruktywnie reagować na agresywne zachowania dziecka, jak radzić sobie ze swoimi emocjami, gdy czują, że tracą nad sobą kontrolę, jak rozumieć przyczyny trudnych zachowań dzieci i jak reagować, by usunąć źródło problemu, jak uczyć dziecko rozumienia swoich emocji, ich regulacji i samokontroli, w jaki sposób odpowiedni do wieku i możliwości dziecka komunikować się z nim, aby nawiązywać współpracę, egzekwować zasady i normy społeczne.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie pedagogiki lub psychologii oraz dodatkowo wymagane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla rodziców.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
5) Warsztaty ,,Zabawy z dzieckiem – integracja sensoryczna”
Warsztaty prowadzone będą przeciętnie 2 godziny w 2025 roku oraz 2 godziny w 2026 roku, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (łączna ilość godzin: 4).
W trakcie warsztatów, rodzice nauczą się jak stymulować rozwój układu nerwowego u dzieci od najmłodszych lat poprzez proste zabawy oraz codzienne czynności prowadzone w odpowiedni sposób.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty będzie praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie integracji sensorycznej oraz dodatkowo wymagane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla rodziców.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
6) Warsztaty ,,Rozwijanie koncentracji uwagi u dzieci w wieku przedszkolnym”
Warsztaty prowadzone będą przeciętnie 2 godziny w 2025 roku oraz 2 godziny w 2026 roku, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (łączna ilość godzin: 4).
W trakcie warsztatów rodzice dowiedzą się co wpływa niekorzystnie na rozwój koncentracji uwagi u dzieci, nauczą się, jak stopniowo wydłużać czas koncentracji poprzez proste zabawy, gry edukacyjne.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty będzie praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie pedagogiki lub psychologii oraz dodatkowo wymagane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla rodziców.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
7) Warsztaty ,,Moje dziecko pięknie mówi”
Warsztaty prowadzone będą przeciętnie 2 godziny w 2025 roku oraz 2 godziny w 2026 roku, według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy (łączna ilość godzin: 4).
W trakcie warsztatów rodzicom zostaną przekazane najważniejsze zagadnienia z zakresu profilaktyki zaburzeń logopedycznych. W czasie spotkań poruszone zostaną następujące zagadnienia: rozwój mowy dziecka – jak przebiega i od czego zależy, przyczyny wad wymowy, kiedy należy spotkać się z logopedą, profilaktyka logopedyczna w domu. Rodzice zostaną zapoznani z prostymi ćwiczeniami oddechowymi, ćwiczeniami wzmacniającymi narządy artykulacyjne, które będą mogli wykorzystywać w domu.
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca warsztaty będzie praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie logopedii zgodne z kwalifikacjami określonymi Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, oraz dodatkowo wymagane doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla rodziców.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
8) Zajęcia z doradztwa zawodowego
Zajęcia o charakterze wychowawczo-edukacyjnym, ukierunkowane na zbliżanie dzieci do środowiska pracy. Dzieci zostaną zapoznane z wybranymi zawodami i środowiskiem pracy, osiągną właściwą postawę wobec pracy i edukacji, rozwiną swoje zdolności i zainteresowania, staną się aktywne, kreatywne, otwarte na świat i ludzi.
Zajęcia prowadzone będą średnio 5 x w miesiącu x 4 miesiące w 2024 roku, 5 x w miesiącu x 10 miesięcy w 2025 oraz 5 x w miesiącu x 6 miesięcy w 2026 roku (łączna liczba godzin: 100)
Zamawiający wymaga, aby osoba prowadząca zajęcia była praktykiem - posiadającym wiedzę i min. roczne doświadczenie w zakresie doradztwa zawodowego zgodne z kwalifikacjami określonymi Rozporządzaniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 lutego 2019 roku w sprawie doradztwa zawodowego oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli. Dodatkowo Zamawiający wymaga doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci.
Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 168250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1 ustawy który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 06.09.2024 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na:
Część 1 postępowania – tj. Zajęcia i warsztaty ekologiczne.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie w Części 1 na podstawie art. 255 ust. 1 w/w Ustawy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Jedyna, złożona w postępowaniu oferta z najniższą ceną na Część 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 2 na podstawie art. 255 ust. 3 w/w Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.