Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537474/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku bezdomnym kobietom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 97 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku bezdomnym kobietom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b51a44a-0cbf-43d2-b0c3-847bd82a7a5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029591/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b51a44a-0cbf-43d2-b0c3-847bd82a7a5c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy
składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy
składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum
Pomocy”,
2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania,
3) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
4) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie, wskazane w rozdziale "Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku
postępowania o zamówienie publiczne" oraz "Opis sposobu przygotowania i składania oferty" niniejszej specyfikacji, sporządza się w
postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych
danych i przekazuje się jako załączniki. Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający
dopuszcza również
możliwość przekazywania dokumentów w formacie ".rar", natomiast do danych zawierających informacje graficzną - format ".bmp".
Preferowane przez Zamawiającego formaty:
a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);
b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,
5) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Radym Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w pkt 4) i przekazuje się jako załącznik, lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści
wiadomości e-mail (nie dotyczy składania ofert) lub w treści "Formularza do komunikacji",
6) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu
składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o zamówienie publiczne.
Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w rozdziale 27. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.10.2024r. do 30.09.2025r. lub wcześniejszego wykorzystania maksymalnej liczby 4745 osobodni.
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym – kobietom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach na podstawie:
a) art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283),
b) Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896)
2. Liczba zleconych osobodni będzie wynosi maksymalnie 4745 osobodni natomiast minimalnie 3285 na okres obowiązywania umowy.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni.
3. Obiekt, w którym realizowane będzie zamówienie oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283 ze zm.)
Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach pobytu w placówce zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 poz. 896), oraz zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. to m.in.:
a) możliwość całodobowego przebywania w schronisku,
b) miejsce noclegowe w pokoju wieloosobowym (nie więcej niż 10 osób w jednym pomieszczeniu), w którym temperatura nie jest niższa niż 20°C,
c) swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,
d) dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju oraz jego spożycia, wyposażone w co najmniej jedną kuchenkę i lodówkę oraz szafki kuchenne,
e) dostęp do toalety, prysznica z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody,
f) możliwość prania i suszenia odzieży, a w przypadku braku możliwości jej wymiany – dezynfekcję i dezynsekcję,
g) informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu,
h) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,
i) zapewnienie przez 24 godziny na dobę opieki przez opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Nie dopuszcza się do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku opiekuna osób korzystających z ww. usługi. W przypadku zatrudnienia na innych stanowiskach wymaganą formą zatrudnienia jest umowa o pracę w minimalnym wymiarze czasu pracy odpowiadającym ½ etatu,
j) zatrudnienie w schronisku pracownika socjalnego i ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi OPS Gliwice.
4. Wykonawca wyznacza osobę/osoby do kontaktu z Zamawiającym oraz zapewnia możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki. Do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt z Zamawiającym przez ePUAP.
5. Zamawiający nie odpowiada za niewłaściwe zachowanie osób skierowanych przez Zamawiającego do Schroniska Wykonawcy.
6. Podstawą do realizacji usługi przez Wykonawcę, będzie imienna lista osób uprawnionych do korzystania ze schronienia, przekazywana 2 dni robocze przed rozpoczęciem miesiąca, na który przyznano schronienie. Lista przekazywana będzie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub zakodowanego emaila.
7. W przypadku przyznania schronienia w trakcie miesiąca Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia w formie elektronicznej zgodnie z załączonym wzorem – załącznik nr 1 do umowy.
8. Inne wymagania do spełnienia przez wykonawcę:
a) Wykonawca zapewnia usługę przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska odbywa się w dni robocze w godz. 8:00-19:00.
b) W wyjątkowej sytuacji np. zagrożenia życia lub zdrowia lub w okresie jesienno-zimowym, na telefoniczne zlecenie wyznaczonego pracownika, Wykonawca zapewni przyjęcie osoby bezdomnej poza dniami i godzinami ustalonymi w ppkt a). Pisemne zlecenie (załącznik nr 1 do umowy) zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy ePUAP lub zakodowanego e-maila pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu telefonicznym.
c) W przypadku placówki/placówek znajdującej się poza miastem Gliwice, w sytuacji wyjątkowej Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem, na własny koszt.
d) Wykonawca zapewnia całodobowy kontakt telefoniczny z placówką oraz kontakt w trakcie realizacji usługi poprzez profil zaufany ePUAP.
e) Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia regulaminu placówki określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu i współmieszkańców i przekazania ww. regulaminu Zamawiającemu do akceptacji w dniu podpisania umowy oraz informowanie, konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian.
f) Wykonawca zapoznaje osobę skierowaną z regulaminem placówki i odbiera od niej oświadczenie o przestrzeganiu regulaminu schroniska.
g) W przypadku, gdy osoba bezdomna złamie regulamin schroniska, a tym samym postanowienia kontraktu socjalnego i zmuszona będzie do opuszczenia schroniska lub w przypadku dobrowolnego opuszczenia schroniska pracownik schroniska zobowiązany będzie pobrać oświadczenie o miejscu pobytu lub adresu do korespondencji oraz opisane okoliczności i powody opuszczenia placówki przez osobę skierowaną (załącznik nr 3 do umowy).
h) Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie (tzn. w tym samym lub następnym dniu roboczym) w formie elektronicznej poprzez profil zaufany ePUAP lub zakodowanym emailem, o każdym przypadku, o którym mowa w ppkt g) oraz o pobycie na przepustce, w szpitalu, areszcie.
i) Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację dotyczącą przebywających w niej osób umożliwiającą ich identyfikację oraz dokumentację działalności placówki w postaci:
• list obecności mieszkańców,
• indywidualnej dokumentacji mieszkańca zawierającej w szczególności: oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem placówki i deklaracją jego przestrzegania, opis podejmowanych działań z klientem i na rzecz klienta i wszystkie inne istotne informacje dot. sytuacji klienta mające znaczenie i wpływ na uzyskanie samodzielności życiowej.
j) Zadania pracownika socjalnego mającego świadczyć wsparcie na terenie schroniska dla bezdomnych:
• prowadzenie indywidualnej kartoteki,
• przekazywanie raz na 2 m-ce Zamawiającemu sprawozdania o realizacji zobowiązań,
• w razie potrzeby zgłaszanie do POZ, monitoring ewentualnego procesu leczenia, pomoc w wykupie leków,
• pomoc przy załatwianiu orzeczenia o niepełnosprawności, prawa do renty/emerytury,
• monitoring poszukiwania pracy, trening dbałości o higienę osobistą, czystość odzieży i wizerunek,
• monitoring leczenia uzależnień (uczestnictwo w grupach wsparcia),
• monitoring uzyskania mieszkania,
• wsparcie w spłacie zadłużenia,
• zgłaszanie wszystkich sytuacji nieprzestrzegania regulaminu w szczególności zgłoszenia się w stanie nietrzeźwości,
• wsparcie w podtrzymywaniu kontaktów z rodziną.
k) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Zamawiającemu harmonogram pracy pracownika socjalnego na każdy miesiąc do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego.
l) Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć placówkę w apteczkę pierwszej pomocy medycznej spełniającą normę DIN 13157.
m) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu list obecności osób skierowanych i zestawienia miesięcznego rozliczenia za zapewnienie całodobowego schronienia zawierającego informację o liczbie osób bezdomnych i ilości faktycznych osobodni wykorzystanych przez osoby skierowane do placówki w miesiącu poprzednim do 10-go dnia miesiąca następnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
wykonawców w zakresie kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dogodna lokalizacja schroniska – najmniejsza odległość schroniska od Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9 – trasa ustalana na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach (należy dołączyć wydruk z mapy Google) – w przypadku gdy schronisko posiada więcej niż jedną placówkę, najmniejszą odległość Schroniska od OPS oblicza się na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach od placówki mieszczącej się w dalszej odległość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymOkreślenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli
na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł .
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny pozwalający na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca musi dysponować:
- obiektem spełniającym standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283)
- minimum 13 miejscami leżącymi
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zatrudniają osoby zdolne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonawca musi zatrudniać:
-pracownika socjalnego,
-opiekunów
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak
podstaw wykluczenia.
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści
ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
-oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
-zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ.
DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:
-dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia określoną przez zamawiającego.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 439 oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SWZ- Wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE art. 78 Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części. Zamawiający odstępuje od podziału zamówienia na części zgodnie z wytycznymi zawartymi ww. preambule, gdyż u zamawiającego zachodzą następujące przesłanki pozwalające na zaniechanie podziału zamówienia na części:1. Nadmierne trudności techniczne.
2. Nadmierne trudności z koordynacja działań wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
W ww. postępowaniu podział zamówienia na części jest niecelowy. Ustawa o pomocy społecznej rozróżnia rodzaj ośrodka wsparcia na schronisko dla osób bezdomnych i schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi. Przedmiotem zamówienia jest Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet kierowanych przez ośrodek pomocy społecznej w Gliwicach. Zatem tylko jednego rodzaju wsparciu. Szacuje się, że ze schronienia korzystać będzie ok. 13 kobiet. Biorąc powyższe pod uwagę dzielenie zamówienia nie znajduje praktycznego ani ekonomicznego uzasadnienia.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- "TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI NOCLEGOWNIA I OGRZEWALNIA NA ROK 2025
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 10 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka"
- Udzielenie schronienia w postaci miejsca w schronisku dla osób bezdomnych dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt stały - etap 1
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta Płocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Udzielenie schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych osób (mężczyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzębie-Zdrój"
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.