Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00463068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie prania pościeli, odzieży ochronnej i roboczej oraz przedmiotów umundurowania specjalistycznego dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/biosg/public/postepowanie?postepowanie=725384891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie prania pościeli, odzieży ochronnej i roboczej oraz przedmiotów umundurowania specjalistycznego dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ed3469-63b0-4e29-bece-9660326f09ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00240312/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa w zakresie prania pościeli, odzieży ochronnej i roboczej oraz przedmiotów umundurowania specjalistycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/SGMiŻ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 134802,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie prania pościeli, odzieży ochronnej i roboczej oraz przedmiotów umundurowania specjalistycznego dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga aby: przedmiot zamówienia był realizowany w pralni Wykonawcy; odbiór i transport asortymentu do prania z siedziby BiOSG oraz dostarczenie i transport czystego asortymentu do siedziby BiOSG odbywał się na koszt i ryzyko Wykonawcy; odbiór brudnej partii pościeli oraz pozostałych przedmiotów zamówienia odbywał się w siedzibie Zamawiającego i Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu w poniedziałek i środę każdego tygodnia; Wykonawca w celu kontroli realizacji usługi umożliwił wgląd w proces dezynfekcji i prania przedmiotu zamówienia przedstawicielowi Zamawiającego; Wykonawca dostarczał wypraną pościel oraz pozostałe przedmioty zamówienia do siedziby Zamawiającego i Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Przemyślu w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę zgodnie z pkt. 4 Formularza ofertowego. Sposób realizacji zamówienia: odbiór i dostarczanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy będzie następowało w drodze ich przeliczenia ilościowego w siedzibie Zamawiającego oraz przeliczenia na kilogramy, na podstawie „Tabeli jednostkowej średniej wagi przedmiotów zamówienia dla celów rozliczeniowych” stanowiącej Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy; odbiór przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia do prania oraz dostarczanie ich Zamawiającemu po wykonaniu usługi odbywać się będzie na podstawie „Kwitów przedmiotów przyjętych do prania od BiOSG” wystawianych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
Realizacja przedmiotu zamówienia, będzie zgodna z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ, w szczególności z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 4 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy, stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124210,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142155,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124210,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ortus Capital Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952525179
7.3.3) Ulica: Batorego 4
7.3.4) Miejscowość: PRZEMYŚL
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124210,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dotyczącymi zadania pn.: "Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ulicy Brata Alberta i Wybrzeże Marszałka Ferdynanda Focha w Przemyślu"
- WYPOSAŻENIE MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU PRZY UL. LESZCZYŃSKIEGO 3"
- "DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU I ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W MEDYCE"
- "Pełnienie usługi zimowego utrzymania dróg, chodników oraz parkingów i placów będących własnością Gminy Przemyśl w sezonie 2024/2025"
- Dostawa fabrycznie nowych opon zimowych i całorocznych do pojazdów BiOSG
- Zakup pługopiaskarki używanej ( zad.1,2,3) Zakup ładowarki używanej (zad.4,5)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej przez okres 24 miesięcy
- Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2024/2025.
- Wykonywanie usług pralniczych
- Dzierżawa tomografu komputerowego wraz z wyposażeniem w kontenerze mobilnym w ramach realizowanego Projektu pn.: "Wzmocnienie badań przesiewowych w kierunku raka płuca w Europie (akronim: SOLACE)".
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz jej transport
- Świadczenie usług prania bielizny szpitalnej
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.