eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym



Og³oszenie z dnia 2023-11-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92c1ded9-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00499683

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056380/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.57 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92c1ded9-821f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@gmina-tczew.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. 5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci
dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, administrator informuje, i¿: 1) Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzib± przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie dzia³ania Administratora, a tak¿e przys³uguj±cych uprawnieñ, mo¿na skontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrian± G³uchowsk± za pomoc± adresu e –mail: iod@gminatczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, polegaj±cego na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane s± przetwarzane. Zgodnie
z RODO,przys³uguje Pani/Panu prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo ¿±dania ich sprostowania (poprawienia). Powy¿sze ¿±dania mo¿na przes³aæ na adres wskazany w pkt 3.1 rozdzia³u V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7) Dobrowolno¶æ podania danych osobowych. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo
zamówieñ publicznych. 8) Profilowanie. Informujemy, ¿e nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WOS.271.1.49.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci I - przesy³ki listowe i paczki pocztowe, jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrot do Zamawiaj±cego przesy³ek po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) przesy³ki nierejestrowane, niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwyk³e);
2) przesy³ki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwyk³e priorytetowe);
3) przesy³ki rejestrowane, niebêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone);
4) przesy³ki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone priorytetowe);
5) zwrotne potwierdzenie odbioru;
6) elektroniczne potwierdzenie odbioru (EPO);
7) przesy³ki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (zwyk³e priorytetowe);
8) przesy³ki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (zwyk³e priorytetowe);
9) przesy³ki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (polecone priorytetowe);
10) przesy³ki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszar Europy (polecone priorytetowe);
11) paczki rejestrowane niebêd±ce paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym;
12) paczki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytetowe);
13) us³ugê "zwrot niedorêczonej przesy³ki rejestrowanej do siedziby zamawiaj±cego" w obrocie krajowym;
14) us³ugê "zwrot niedorêczonej paczki rejestrowanej do siedziby zamawiaj±cego" w obrocie krajowym.
3. Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê:
1) przesy³ki listowe o wadze do 2000 g:
a) zwyk³e - przesy³ka nierejestrowana niebêd±ca przesy³k± najszybszej kategorii,
b) zwyk³e priorytetowe - przesy³ka nierejestrowana listowa najszybszej kategorii,
c) polecone - przesy³ka rejestrowana bêd±ca przesy³k± listow±, przemieszczan± i dorêczon± w sposób zabezpieczaj±cy j± przed utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe - przesy³ka rejestrowana najszybszej kategorii,
e) polecone ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) - przesy³ka przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru (ZPO) - przesy³ka najszybszej kategorii przyjêta za potwierdzeniem nadania i dorêczona za pokwitowaniem odbioru. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I postêpowania zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji us³ugi pocztowej w kategorii przesy³ek pocztowych „list polecony z potwierdzeniem nadania”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci II - przesy³ki kurierskie, jest ¶wiadczenie us³ug kurierskich oraz zwrot do Zamawiaj±cego przesy³ek po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia w rozumieniu ustawy- Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1640).
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) przesy³ki kurierskie na jutro do godz. 09:00 w obrocie krajowym,
2) przesy³ki kurierskie na jutro do godz. 12:00 w obrocie krajowym,
3) przesy³ki kurierskie standardowe w obrocie krajowym (dorêczone do drugiego dnia roboczego po dniu nadania),
4) przesy³ki kurierskie w obrocie zagranicznym (obszar Europa),
5) przesy³ki kurierskie w obrocie zagranicznym (obszar poza Europ±).
3. Przedmiot zamówienia bêdzie wykonywany przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, przez co w szczególno¶ci nale¿y rozumieæ, i¿:
1) do przesy³ek zawieraj±cych korespondencjê (dokumenty) oraz paczek pocztowych, bêd±cych przesy³kami rejestrowanymi, tj. przyjêtymi za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczanymi za pokwitowaniem odbioru, w zakresie nieuregulowanym regulaminem Wykonawcy, zastosowanie maj± przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1640);
2) do pozosta³ych przesy³ek w zakresie nieuregulowanym regulaminem Wykonawcy zastosowanie maj± przepisy ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 8 z pó¼n. zm.);
3) dane (w szczególno¶ci zawarto¶æ przesy³ek) od których zale¿y zakwalifikowanie danej przesy³ki jako przesy³ki podlegaj±cej regulacjom ustawy Prawo pocztowe b±d¼ ustawy Prawo przewozowe, ka¿dorazowo okre¶lane bêd± w tre¶ci listu przewozowego wed³ug deklaracji Zamawiaj±cego.
4. Przez przesy³ki kurierskie, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe bêd±ce przesy³kami rejestrowanymi lub paczki, przyjmowane, sortowane, przemieszczane i dorêczane w sposób ³±cznie zapewniaj±cy:
1) bezpo¶redni odbiór przesy³ki z wyznaczonego miejsca w siedzibie Zamawiaj±cego;
2) ¶ledzenie przesy³ki od momentu nadania do dorêczenia;
3) dorêczenie przesy³ki w gwarantowanym terminie okre¶lonym w regulaminie Wykonawcy;
4) dorêczenie przesy³ki bezpo¶rednio do r±k adresata lub osoby uprawnionej do jej odbioru;
5) uzyskanie pokwitowania odbioru przesy³ki w formie pisemnej na papierze lub elektronicznej.
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II postêpowania zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64120000-3 - Us³ugi kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek kurierskich za po¶rednictwem strony internetowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca spe³ni warunek dla czê¶ci I oraz czê¶ci II, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.1640), prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokumenty okre¶lone w pkt 4.1.a) rozdzia³u XIX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w
postêpowaniu dla czê¶ci I oraz czê¶ci II: dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, i¿ obszar, na którym bêdzie wykonywana dzia³alno¶æ pocztowa obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicê.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert±, tj.: interaktywnym formularzem oferty udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,Informacje podstawowe'' ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty: 1) Formularz cenowy, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a i/lub 1b do SWZ (w zale¿no¶ci od czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê - I i/lub II). Niez³o¿enie wraz z interaktywnym Formularzem oferty Formularza cenowego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2) O¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ, 3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy), sporz±dzone na podstawie wzoru
stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ, 4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika (je¿eli
dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjum), o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw
wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4. Rozdzia³ XII SWZ, tj. Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty stosuje siê odpowiednio do sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ umowy s± dopuszczalne w zakresie:
1) cen ¶wiadczonych us³ug - gdy ceny zawarte w Formularzu cenowym, który stanowi za³±cznik nr 1 do umowy ulegn± zmniejszeniu w stosunku do cen us³ug pocztowych obowi±zuj±cych na rynku krajowym wskazanych w cenniku Wykonawcy;
2) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej Wykonawcy itp.;
3) wprowadzenia przez Wykonawcê korzystnych dla Zamawiaj±cego zmian w cennikach us³ug, polegaj±cych na obni¿eniu cen, wprowadzenia rabatów itp.;
4) wprowadzenia przez Wykonawcê nowych us³ug, bêd±cych us³ugami pocztowymi niewykraczaj±cymi poza przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiaj±cego (np. przesy³ka ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w formie elektronicznej, pobranie, zwrotne potwierdzenie odbioru, spe³niaj±cym wymogi zawarte w odpowiednich przepisach);
5) zmiany godzin urzêdowania placówek nadawczych Wykonawcy, o których mowa w za³±czniku nr 2 do umowy, z zachowaniem 6 godzinnego czasu pracy od poniedzia³ku do pi±tku;
6) zmiany placówki nadawczej Wykonawcy, o której mowa w za³±czniku nr 2 do umowy, ze wzglêdów organizacyjnych lub przyczyn losowych;
7) zmiany placówki pocztowej na inn±, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, gdy nie bêdzie mo¿liwo¶ci utrzymania placówki pocztowej w danej miejscowo¶ci, Wykonawca zg³osi pisemnie ten fakt Zamawiaj±cemu, informuj±c o terminie planowanego zamkniêcia placówki. Zamawiaj±cy pozostanie w kontakcie z Wykonawc± w zakresie najbli¿szej placówki wyznaczonej do obs³ugi na czas pozyskania nowej placówki; w chwili pozyskania nowej placówki Zamawiaj±cy zostanie poinformowany przez Wykonawcê na pi¶mie;
8) zmiany zakresu ¶wiadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia siê nowych interpretacji, wytycznych dotycz±cych przepisów zwi±zanych z realizacj± umowy.
2. Do zmian umowy maj± zastosowanie zapisy art. 15 r Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ w umowie bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy, w tym w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci ceny, spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4. Dopuszczalna jest zmiana umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w tym w sytuacjach jak ni¿ej:
1) konieczno¶æ zmiany terminu umownego w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
b) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³anie nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego;
d) z powodu zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
2) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub wynikaj±cych z prawomocnych orzeczeñ lub ostatecznych aktów administracyjnych w³a¶ciwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego. 5. Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian oraz warunki
ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 9 Za³±cznika nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.