eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrawnoNaprawa dróg leśnych w Drawieńskim Parku Narodowym



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa dróg leśnych w Drawieńskim Parku Narodowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Drawieński Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321169489

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśników 2

1.5.2.) Miejscowość: Drawno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpn@dpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dróg leśnych w Drawieńskim Parku Narodowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86a23688-c138-4a7b-8d64-523bbef8811b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006147/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Naprawa dróg lesnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-86a23688-c138-4a7b-8d64-523bbef8811b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e–Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e–Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e–Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e–Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: dpn@dpn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA-Z-3428/2024/pj

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na mechanicznym wyrównywaniu dróg leśnych stanowiących fragmenty szlaków turystycznych, dojazdów pożarowych, dojazdów do punktów czerpania wody wraz z uzupełnieniem ubytków w tych drogach materiałem (kruszywem) dostarczonym przez Zamawiającego.
Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu kruszywa na uszkodzonych odcinkach dróg po uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota wraz z miejscowym wyrównaniem naprawionego odcinka drogi.
Odcinek drogi podlegający równaniu należy wykonać przy odpowiednich warunkach pogodowych.
Jeśli po jednokrotnym przejeździe równania droga nie spełni wymaganych warunków, należy równanie powtórzyć.
Przy drugim przejeździe pracuje się z gruntem z pierwszego przejazdu. Należy nagarnąć grunt w miejsca, w których brakuje ziemi.
Długość dróg przeznaczonych do mechanicznego wyrównywania wynosi 15685 mb.
Średnia szerokość dróg przeznaczonych do mechanicznego wyrównywania wynosi 4 mb.
Ilość kruszywa przeznaczona do uzupełnienia ubytków wynosi:
- 999 ton kruszywa o frakcji 0-31,5 mm
- 432 tony kruszywa o frakcji 32-60 mm
Łącznie: 1 431 ton.
Kruszywo dostarcza Zamawiający.
Maksymalna odległość dowozu kruszywa od miejsca składowania do miejsc uzupełnienia wynosi 5 km.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Drawieńskiego Parku Narodowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed prowadzeniem negocjacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na mechanicznym wyrównywaniu dróg leśnych.
2) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
-co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym z dołączoną równiarką drogową lub równiarką samojezdną. Równiarka drogowa lub równiarka samojezdna powinna posiadać minimalne parametry równania: szerokość robocza równania minimum 2 000 mm; kąt obrotu lemiesza w płaszczyźnie pionowej ± 30o; kąt skrętu lemiesza w płaszczyźnie poziomej ± 45o; kąt skrętu ramy w płaszczyźnie poziomej ± 30o.
-co najmniej jednym ciągnikiem rolniczym z ładowaczem czołowym
-co najmniej jedną przyczepą rolniczą lub inną maszyną umożliwiającą załadunek kruszywa, jego rozwiezienie oraz rozplanowanie na drodze.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w okolicznościach opisanych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
1. zmiany terminu polegającej na przedłużeniu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a. wystąpienia siły wyższej, o której mowa w §8 uniemożliwiającej wykonanie umowy;
b. opóźnienia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1) w zakresie terminu zakończenia umowy będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie przedmiotu umowy jest lub przewiduje się, że będzie opóźnione na skutek zaistnienia okoliczności określonych w ust. 2 pkt. 1.
2. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a. wprowadzenia zmian do umowy na podstawie ust. 2 pkt 1;
b. nastąpi zmiana stawki podatku VAT
3. Zmiana w zakresie wynagrodzenia, związana ze zmianą stawki VAT, może zostać dokonana odpowiednio do wzrostu lub obniżenia tej stawki.
4. Wprowadzenie zmian do umowy jest możliwe pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 1 mają wpływ na termin wykonania zamówienia wraz z uzasadnieniem. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany umowy.
5. Zmiany umowy mogą zostać zainicjowane zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
6. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy strona zainteresowana przekazuje drugiej stronie wniosek na piśmie na adresy wskazane w umowie (§11 ust. 2) wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
7. Zmiana umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
8. Nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
a) danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, w szczególności numeru rachunku bankowego, zmiany osób do kontaktu,
b) danych teleadresowych,
c) danych rejestrowych,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-30 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji interaktywnej na stronie Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.