eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Młodzi z pasją"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 88

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-357

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsg.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gastronomik.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c8eeee4-60fd-483b-b500-269eac2a1feb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00502068/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c8eeee4-60fd-483b-b500-269eac2a1feb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: projekty@zsg.elodz.edu.pl, (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
1. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
2. System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
5. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że:
21.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Gastronomicznych w Łodzi, ul. Sienkiewicza 88, 90-357 Łódź, tel.: 42 636-75-44, e-mail: gastronomik@zsg.elodz.edu.pl.
21.2. Z inspektorem można się skontaktować pod nr te.: 501 532 547 lub na adres e-mail: rodo@zsg.elodz.edu.pl.
21.3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
21.4. Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia.
21.5. Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.
21.6. Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.).
21.7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do:
21.7.1. dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia;
21.7.2. sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia.
21.7.3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 21.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
21.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
21.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSG.0051.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. Zamówienie jest podzielone na 4 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
I. Kursy dla uczniów
1.1. Część Nr 1 - Kurs prawa jazdy kategorii B dla 24 uczniów, obejmuje w szczególności:
 30 godzin zajęć teoretycznych, w tym m.in. zagadnienia przepisy ruchu drogowego, budowa i wyposażenie, technika kierowania, czynności obsługi i eksploatacyjne, udzielanie pierwszej pomocy, gdzie 1 godzina = 45 minut,
 30 godzin zajęć praktycznych (praktyczne umiejętności prowadzenia auta), gdzie 1 godzina = 60 minut,
 badania lekarskie dla każdego kandydata na kierowcę kat. B,
 ubezpieczenie NNW każdego uczestnika kursu (kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć),
 przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego,
 przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego ok. 1 godzina = 60 minut,
 zapewnienie dostępu do ćwiczeń na symulatorze jazdy z oprogramowaniem dostosowanym do kategorii B dla każdego uczestnika kursu,
 przygotowanie i przekazanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych w postaci papierowej lub elektronicznej, do uzgodnienia z Zamawiającym,
 egzaminy poprawkowe – maksymalnie 1 egzamin poprawkowy wewnętrzny teoretyczny i maksymalnie 1 egzamin poprawkowy wewnętrzny praktyczny,
 zapewnienie egzaminu państwowego - zewnętrznego teoretycznego i praktycznego w WORD - pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego,
 dwukrotne zapewnienie egzaminów państwowych poprawkowych (2 x teoria + 2 x praktyka) – poniesienie kosztów opłaty - dla max. 24 osób,
o Zajęcia teoretyczne powinny się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem; zajęcia praktyczne – jazdy, powinny odbywać się i kończyć w siedzibie ośrodka szkoleniowego lub innym miejscu w uzgodnieniu z uczniem, jego rodzicem lub opiekunem prawnym, przy czym koszt dojazdu na zajęcia praktyczne poza Łódź i z powrotem pokrywa Wykonawca (transport zapewnia Wykonawca).
o Kurs zostanie przeprowadzony na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1201 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1885 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r., poz. 1206) a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2213 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów prawa w przedmiotowym zakresie.
o W cenie za kurs należy w szczególności uwzględnić: przeprowadzenie kursu, ubezpieczenie NNW, badania lekarskie, materiały dydaktyczne (materiały i testy w formie elektronicznej lub papierowej), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego. Odrębnie, w formularzu ofertowym należy podać cenę za egzamin teoretyczny i praktyczny państwowy.
o Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu zajęć. Projekt harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu na 5 dni przed podpisaniem umowy w celu jego zatwierdzenia
o Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
o UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
o Kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt),
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część Nr 2 – Kursy dla uczniów:
1.2.1. Zero waste w restauracji
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę, Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce m.in. rodzaje noży i ostrzałek do sushi, dodatki do sushi, ryby i owoce morza – filetowanie i krojenie, technika przygotowywania dodatków z jajek do sushi, sosy do sushi, technika wykonania futomaki sushi, specjalne maki, serce sushi – ryż zakwaszony zalewą na bazie octu.
Tematyka kursu powinna obejmować:
Opracowanie indywidualnego menu składające się z:
• zup
• dań głównych
• przystawek kolacyjnych
• sałatek
Na organizację szkolenia powinno również się składać:
• Przygotowanie przepisów.
• Przygotowanie listy zakupów oraz zakup towaru na szkolenie (towar w cenie szkolenia).
• 2 dni gotowania po 8h z omówieniem:
 jak wybrać dobrej jakości produkt, na co zwrócić uwagę
 omówienie, z jakich etapów składa się przygotowanie produktu,
 obróbka wstępna,
 marynowanie/ doprawianie,
 obróbka termiczna,
 omówienie, jak powinno się je przechowywać,
 omówienie, czy któryś ze składników można pominąć/ zamienić,
 pokazanie przykładowego dekorowania,
 degustacja.
Kurs powinien obejmować również:
• Sztukę dekorowania i prezentacji potraw warsztat.
• Tworzenie standaryzacji, produkcji, powtarzalność produkcji.
• Tworzenie dań na podstawie łączenia smaków.
• Klasyczne zasady oraz nowoczesne metody.
• Dekonstrukcje przepisów klasycznych (klasyczne potrawy podane w nowatorski sposób).
• Przygotowanie potraw do sesji zdjęciowej oraz wykonanie zdjęć.
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.

1.2.2. Słodki stół – cukiernictwo bankietowe
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę,
Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca,
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Tematem szkolenia będą: ptysie, monoporcje, makaroniki, verrines, tarty oraz tort - cukiernictwo bankietowe na wesela, komunie i inne uroczystości.
Podczas kursu uczniowie powinni nabyć umiejętności, takie jak:
 przygotowanie i wypiek ciasta parzonego
 tworzenie „verrines” czyli deserów w słoiczkach/ naczyniach
 wykonywanie monoporcji oraz ich elementów
 przyrządzanie makaroników od podstaw, które zawsze wychodzą
 wyrabianie i wypiekanie ciasto kruche wraz z wypełnieniami
 szykowanie tortu musowego od podstaw wraz z niezbędnymi składnikami
 tworzenie dekoracji do deserów zgodnie z najnowszymi trendami cukierniczymi

UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.

1.2.3. Nowoczesne techniki cukiernicze od podstaw
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę, Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. zajęcia teoretyczne i praktyczne o tematyce m.in. rodzaje noży i ostrzałek do sushi, dodatki do sushi, ryby i owoce morza – filetowanie i krojenie, technika przygotowywania dodatków z jajek do sushi, sosy do sushi, technika wykonania futomaki sushi, specjalne maki, serce sushi – ryż zakwaszony zalewą na bazie octu.
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Program szkolenia:
 Omówienie rodzajów narzędzi i form potrzebnych do tworzenia aplikacji
 Omówienie roli żelatyny w aplikacjach
 Omówienie sposobu wykonania ciast parzonych, drożdżowych i ucieranych
 Tworzenie i rodzaje biszkoptów
 Podstawy temperowania czekolady i tworzenie różnych rodzajów kremów na jej bazie
 Żelifikacja jako ważny czynnik stabilizacji i tekstur aplikacji na przykładzie pektyn i gum
 Tworzenie galaretek i konfitur oraz compote
 Omówienie i tworzenie musów
 Infuzje na zimno i ciepło
 Różne rodzaje polew od czekolado - tłuszczowych do mirror glaze

UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt),
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Osiągnięcia i sukcesy

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Kursy dla nauczycieli (n-li)
Część 3:
3.1. Skuteczny marketing twojego lokalu: 16h, dla 5 nauczycieli:
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. rola Public Relations, budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania, Key visual i jego zastosowanie w praktyce, kampania reklamowe i jej składowe, programy lojalnościowe i ich przykłady, marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji, media społecznościowe: Facebook, Instragram, Tiktok, aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików, RTM – Real Time Marketing, zarządzanie budżetem i gotowy plan działania
Podczas kursu słuchacze powinni nabyć umiejętności, takie jak:
 skutecznego sposobu przyciągania i zatrzymania uwagi otoczenia i potencjalnych lub obecnych gości,
 stosowanie zasad skutecznego marketingu w gastronomii
 a dzięki ćwiczeniom nauczą się stosować je w życiu codziennym.

UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.

3.2. Szef kuchni”: 24h, dla 15n-li
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy. Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. Rola szefa kuchni i jego realny wpływ na funkcjonowanie lokalu, hierarchia i schemat organizacji pracowników kuchni, standaryzacja pracy na kuchni –Świadome budowania autorytetu w zespole, analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku, karty menu – zasady tworzenia, obowiązkowe informacje, układ, podstawy tworzenia receptury kuchennej, karta rozbioru produktu i jej zastosowanie, rodzaje kontroli i uprawienia inspektorów sanitarnych, przechowywanie żywności – zasady segregacji w chłodni i lodówkach, praktyczne zarządzanie i prowadzenie dokumentacji GHP/GMP/HACCP.
Podczas kursu słuchacze powinni nabyć umiejętności, takie jak.: zarządzanie personelem, organizacja pracy, zarządzania kosztami w kuchni, tworzenia receptury, posiada wiedzę na temat przechowywania żywności, norm sanitarnych oraz tworzenia menu;

UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt),
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Osiągnięcia i sukcesy

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4: Przeciwdziałanie dyskryminacji cyberprzemocy i mowie nienawiści – szkolenie online dla 20 nauczycieli, czas trwania: 4 h
Usługa szkoleniowa realizowana w formule online. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w siedzibie Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.: terminologia dotyczącą dyskryminacji i mowy nienawiści, zasady i metody edukacji o prawach człowieka związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji i mowie nienawiści w szkole, wykorzystywanie dostępnych materiałów dydaktycznych związanych z ww. problematyką przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacji antydyskryminacyjnej w szkole, cyberprzemoc – czym jest, jakie są jej rodzaje i skala zjawiska, zjawisko hejtu i mowy nienawiści, jako szczególne formy cyberprzemocy dotykające młodzież, czy można nie stać się ofiarą cyberprzemocy? jak to zrobić? rola szkoły i rodziny w zapobieganiu i przeciwdziałaniu cyberprzemocy – profilaktyka i interwencja
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:
• definiuje czym jest dyskryminacja, cyberprzemoc i mowa nienawiści
• wyszukuje materiały w internecie pomocne w profilaktyce tych zjawisk
• przygotowuje zajęcia (lekcje) poświęcone profilaktyce tych zjawisk
• interweniuje w sytuacjach, kiedy jest świadkiem dyskryminacji, (cyber)przemocy i mowy nienawiści

UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.

Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria (Zamawiający przyjął, że w zakresie każdego kryterium oceny ofert: 1% stanowi 1 punkt),
16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma łącznie najwyższą liczbę punktów w kryteriach, o których mowa w pkt. 16.1. Liczba punktów jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Osiągnięcia i sukcesy

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu opisane w SWZ.
6.5.1. Zamawiający w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
6.5.2. Zamawiający stawia wymagania w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.
6.5.2.1. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności – dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy,
6.5.2.2. Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia na podstawie art. 39g ustawy o transporcie drogowym, prowadzonego przez właściwego wojewodę, ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy,
6.5.2.3. Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) – dotyczy wszystkich części zamówienia

6.5.3. Zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
6.5.4. Zamawiający w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej precyzuje następujące wymagania - Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował:
6.5.4.1. utwardzonym placem manewrowym spełniającym wymagania do prowadzenia zajęć praktycznych w ramach przedmiotowych kursów prawa jazdy - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy
6.5.4.2. pojazdami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa jazdy, przystosowane do nauki jazdy, do prowadzenia zajęć praktycznych kursów prawa jazdy: kat. B - co najmniej 2 pojazdami - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy
6.5.4.3. min. 1 instruktorem - prawo jazdy kat. B – zajęcia teoretyczne, praktyczna nauka jazdy - posiadającym uprawnienia do nauki jazdy na prawo jazdy kat. B, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, instruktor musi posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie szkoleń na prawo jazdy kat. B oraz przeprowadził szkolenia na prawo jazdy kat. B w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w liczbie min. 100 godzin - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy
6.5.4.4. co najmniej 1 (jedną) osobą, która w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła minimum 2 grupowe szkolenia z zakresu danej części zamówienia, na którą składa ofertę - dotyczy Części Nr 2, Nr 3, Nr 4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w pkt 6.1. SWZ, Zamawiający żąda dokumentów i oświadczeń wskazanych poniżej:
7.1.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
7.1.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.1.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, następujące aktualne na dzień złożenia dokumenty:
7.1.2.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3a do SWZ,
7.1.2.2. oświadczenie dotyczące przepisów sankcyjnych związanych z wojną w Ukrainie - Załącznik nr 3B do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. SWZ Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
7.1.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
7.1.1.1. aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
7.1.2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, następujące aktualne na dzień złożenia dokumenty:
7.1.2.1. wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, prowadzony przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy
7.1.2.2. wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia na podstawie art. 39g ustawy o transporcie drogowym, prowadzony przez właściwego wojewodę, ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem - dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy,
7.1.2.3. wpis do RIS – dotyczy wszystkich części zamówienia,
7.1.2.4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zał. nr 8 – dotyczy wyłącznie Części Nr 1 – Kurs prawo jazdy,
7.1.2.5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 7 - dotyczy wszystkich części zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

7.1.3.1. Program szkolenia – dotyczy wyłącznie Części Nr 2, Nr 3, Nr 4,
7.1.3.2. kserokopie – poświadczone za zgodność z oryginałem - dokumentów potwierdzających: udział w konkursach krajowych i międzynarodowych, ukończone szkolenia międzynarodowe, własną publikację, CV – dotyczy wyłącznie Części Nr 2, Nr 3, Nr 4.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11.5. Ofertę stanowi:
11.5.1. wypełniony i podpisany formularz „Oferta”, zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ dla danej Części zamówienia.
11.6. Do oferty należy załączyć:
11.6.1. oświadczenia wymagane postanowieniami SWZ tj.:
11.6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
11.6.1.2. aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
11.6.2. Załącznik Nr 1A – CV – wyłącznie dla Części Nr 2, Nr 3, Nr 4,
11.6.3. Program szkolenia – dotyczy wyłącznie Części Nr 2, Nr 3, Nr 4,
11.6.4. kserokopie – poświadczone za zgodność z oryginałem - dokumentów potwierdzających: udział w konkursach krajowych i międzynarodowych, ukończone szkolenia międzynarodowe, własną publikację, CV – dotyczy wyłącznie Części Nr 2, Nr 3, Nr 4.
11.6.5. pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, o ile zostały podpisane przez pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony,
11.6.6. zobowiązanie podmiotu udostepniającego Wykonawcy zasoby - do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy. Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – o ile dotyczy – wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
11.6.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, według załącznika nr 9 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.9.1. żaden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie pkt. 6.
6.9.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu/umowy większy zakres usług, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość usług. – o ile dotyczy
6.9.3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. – o ile dotyczy
6.9.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.9.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ) zapis art. 117 ustawy Pzp stosuje się.
7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
7.3.1. Są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia Umowy o wykonanie zamówienia publicznego.
7.3.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest samodzielnie wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając wraz z ofertą oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1.1.1. i pkt. 7.2.1.1. SWZ.
7.3.3. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
7.3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
7.3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do ofert oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
7.3.6. Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
7.3.7. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne są następujące zmiany umowy:
1.1 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
1.2 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Regionalnego dla Łódzkiego lub wytycznych i zaleceń, Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości itp.,
1.3 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
1.4 gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie korzystna dla Zamawiającego,
1.5 zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
Powyższe zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1.5., będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany, w tym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Do wniosku należy dołączyć niezbędne dokumenty do zweryfikowania wzrostu wynagrodzenia.
4. W terminie 5 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
5. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3. W takim przypadku przepisy ust. 3-4 oraz 6 stosuje się odpowiednio.
6. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6.1.2. Informacje dodatkowe: Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się także Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.
1) Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie, o którym mowa w ust. powyżej, następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
3) Wykluczenie Wykonawcy na podstawie obowiązujących przepisów Prawa.
4) Zamawiający będzie weryfikował przesłanki wykluczenia, na podstawie:
a) wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
b) listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.