Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504215/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00510206/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00516688/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00521067/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 88
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-357
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsg.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gastronomik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c8eeee4-60fd-483b-b500-269eac2a1feb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c8eeee4-60fd-483b-b500-269eac2a1feb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558932
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00502068/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504215
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSG.0051.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247815,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu „Młodzi z pasją”. Zadania realizowane są w ramach projektu pn.: „Młodzi z pasją”, Projekt Nr FELD.08.08-IZ.00-0051/23-00 pn.: „Młodzi z pasją”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027. Zamówienie jest podzielone na 4 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.I. Kursy dla uczniów
1.1. Część Nr 1 - Kurs prawa jazdy kategorii B dla 24 uczniów, obejmuje w szczególności:
30 godzin zajęć teoretycznych, w tym m.in. zagadnienia przepisy ruchu drogowego, budowa i wyposażenie, technika kierowania, czynności obsługi i eksploatacyjne, udzielanie pierwszej pomocy, gdzie 1 godzina = 45 minut,
30 godzin zajęć praktycznych (praktyczne umiejętności prowadzenia auta), gdzie 1 godzina = 60 minut,
badania lekarskie dla każdego kandydata na kierowcę kat. B,
ubezpieczenie NNW każdego uczestnika kursu (kserokopię opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przedłożyć Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć),
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego,
przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego praktycznego ok. 1 godzina = 60 minut,
przygotowanie i przekazanie uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych w postaci papierowej lub elektronicznej, do uzgodnienia z Zamawiającym,
egzaminy poprawkowe – maksymalnie 1 egzamin poprawkowy wewnętrzny teoretyczny i maksymalnie 1 egzamin poprawkowy wewnętrzny praktyczny,
zapewnienie egzaminu państwowego - zewnętrznego teoretycznego i praktycznego w WORD - pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego,
dwukrotne zapewnienie egzaminów państwowych poprawkowych (2 x teoria + 2 x praktyka) – poniesienie kosztów opłaty - dla max. 24 osób,
o Zajęcia teoretyczne powinny się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem; zajęcia praktyczne – jazdy, powinny odbywać się i kończyć w siedzibie ośrodka szkoleniowego lub innym miejscu w uzgodnieniu z uczniem, jego rodzicem lub opiekunem prawnym, przy czym koszt dojazdu na zajęcia praktyczne poza Łódź i z powrotem pokrywa Wykonawca (transport zapewnia Wykonawca).
o Kurs zostanie przeprowadzony na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1201 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1210 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1885 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r., poz. 1206) a także Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (Dz. U. z 2020 r., poz. 2213 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów prawa w przedmiotowym zakresie.
o W cenie za kurs należy w szczególności uwzględnić: przeprowadzenie kursu, ubezpieczenie NNW, badania lekarskie, materiały dydaktyczne (materiały i testy w formie elektronicznej lub papierowej), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego. Odrębnie, w formularzu ofertowym należy podać cenę za egzamin teoretyczny i praktyczny państwowy.
o Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu zajęć. Projekt harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu na 5 dni przed podpisaniem umowy w celu jego zatwierdzenia
o Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r.
o UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
o Kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 96960,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część Nr 2 – Kursy dla uczniów:1.2.1. Zero waste w restauracji
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę, Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r.
Tematyka kursu powinna obejmować:
Opracowanie indywidualnego menu składające się z:
• zup
• dań głównych
• przystawek kolacyjnych
• sałatek
Na organizację szkolenia powinno również się składać:
• Przygotowanie przepisów.
• Przygotowanie listy zakupów oraz zakup towaru na szkolenie (towar w cenie szkolenia).
• 2 dni gotowania po 8h z omówieniem:
jak wybrać dobrej jakości produkt, na co zwrócić uwagę
omówienie, z jakich etapów składa się przygotowanie produktu,
obróbka wstępna,
marynowanie/ doprawianie,
obróbka termiczna,
omówienie, jak powinno się je przechowywać,
omówienie, czy któryś ze składników można pominąć/ zamienić,
pokazanie przykładowego dekorowania,
degustacja.
Kurs powinien obejmować również:
• Sztukę dekorowania i prezentacji potraw warsztat.
• Tworzenie standaryzacji, produkcji, powtarzalność produkcji.
• Tworzenie dań na podstawie łączenia smaków.
• Klasyczne zasady oraz nowoczesne metody.
• Dekonstrukcje przepisów klasycznych (klasyczne potrawy podane w nowatorski sposób).
• Przygotowanie potraw do sesji zdjęciowej oraz wykonanie zdjęć.
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
1.2.2. Słodki stół – cukiernictwo bankietowe
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę,
Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca,
Ilość osób w grupie - 20 uczniów: dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Tematem szkolenia będą: ptysie, monoporcje, makaroniki, verrines, tarty oraz tort - cukiernictwo bankietowe na wesela, komunie i inne uroczystości.
Podczas kursu uczniowie powinni nabyć umiejętności, takie jak:
przygotowanie i wypiek ciasta parzonego
tworzenie „verrines” czyli deserów w słoiczkach/ naczyniach
wykonywanie monoporcji oraz ich elementów
przyrządzanie makaroników od podstaw, które zawsze wychodzą
wyrabianie i wypiekanie ciasto kruche wraz z wypełnieniami
szykowanie tortu musowego od podstaw wraz z niezbędnymi składnikami
tworzenie dekoracji do deserów zgodnie z najnowszymi trendami cukierniczymi
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
1.2.3. Nowoczesne techniki cukiernicze od podstaw
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Surowce do zajęć szkoleniowych zakupione przez zleceniobiorcę, Urządzenia i drobny sprzęt gastronomiczny zapewnia zleceniobiorca.
Czas trwania: 16h/grupę x 2gr. = 32h
Liczebność grup: 1gr = 10 uczniów x 2gr = 20 uczniów
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r.
Ilość osób w grupie - 20 uczniów = 10 osób x 2 gr., dopuszcza się zmianę liczby osób między grupami i w grupach.
Program szkolenia:
Omówienie rodzajów narzędzi i form potrzebnych do tworzenia aplikacji
Omówienie roli żelatyny w aplikacjach
Omówienie sposobu wykonania ciast parzonych, drożdżowych i ucieranych
Tworzenie i rodzaje biszkoptów
Podstawy temperowania czekolady i tworzenie różnych rodzajów kremów na jej bazie
Żelifikacja jako ważny czynnik stabilizacji i tekstur aplikacji na przykładzie pektyn i gum
Tworzenie galaretek i konfitur oraz compote
Omówienie i tworzenie musów
Infuzje na zimno i ciepło
Różne rodzaje polew od czekolado - tłuszczowych do mirror glaze
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Kursy dla nauczycieli (n-li)Część 3:
3.1. Skuteczny marketing twojego lokalu: 16h, dla 5 nauczycieli:
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy, Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. rola Public Relations, budowanie wizerunku w praktyce – gotowe rozwiązania, Key visual i jego zastosowanie w praktyce, kampania reklamowe i jej składowe, programy lojalnościowe i ich przykłady, marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji, media społecznościowe: Facebook, Instragram, Tiktok, aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików, RTM – Real Time Marketing, zarządzanie budżetem i gotowy plan działania
Podczas kursu słuchacze powinni nabyć umiejętności, takie jak:
skutecznego sposobu przyciągania i zatrzymania uwagi otoczenia i potencjalnych lub obecnych gości,
stosowanie zasad skutecznego marketingu w gastronomii
a dzięki ćwiczeniom nauczą się stosować je w życiu codziennym.
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich.
3.2. Szef kuchni”: 24h, dla 15n-li
Usługa szkoleniowa realizowana na terenie miejsca pracy zleceniobiorcy. Kurs powinien się odbywać w promieniu maksymalnie 30 km od Łodzi - w przypadku prowadzenia zajęć poza Łodzią Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu kursantów z Łodzi do miejsca prowadzenia kursu i z powrotem
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in. Rola szefa kuchni i jego realny wpływ na funkcjonowanie lokalu, hierarchia i schemat organizacji pracowników kuchni, standaryzacja pracy na kuchni –Świadome budowania autorytetu w zespole, analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku, karty menu – zasady tworzenia, obowiązkowe informacje, układ, podstawy tworzenia receptury kuchennej, karta rozbioru produktu i jej zastosowanie, rodzaje kontroli i uprawienia inspektorów sanitarnych, przechowywanie żywności – zasady segregacji w chłodni i lodówkach, praktyczne zarządzanie i prowadzenie dokumentacji GHP/GMP/HACCP.
Podczas kursu słuchacze powinni nabyć umiejętności, takie jak.: zarządzanie personelem, organizacja pracy, zarządzania kosztami w kuchni, tworzenia receptury, posiada wiedzę na temat przechowywania żywności, norm sanitarnych oraz tworzenia menu;
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 41055,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4: Przeciwdziałanie dyskryminacji cyberprzemocy i mowie nienawiści – szkolenie online dla 20 nauczycieli, czas trwania: 4 hUsługa szkoleniowa realizowana w formule online. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć w siedzibie Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2025 r.
Tematyka zajęć powinna obejmować m.in.: terminologia dotyczącą dyskryminacji i mowy nienawiści, zasady i metody edukacji o prawach człowieka związane z przeciwdziałaniem dyskryminacji i mowie nienawiści w szkole, wykorzystywanie dostępnych materiałów dydaktycznych związanych z ww. problematyką przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacji antydyskryminacyjnej w szkole, cyberprzemoc – czym jest, jakie są jej rodzaje i skala zjawiska, zjawisko hejtu i mowy nienawiści, jako szczególne formy cyberprzemocy dotykające młodzież, czy można nie stać się ofiarą cyberprzemocy? jak to zrobić? rola szkoły i rodziny w zapobieganiu i przeciwdziałaniu cyberprzemocy – profilaktyka i interwencja
W efekcie udziału w szkoleniu uczestnik:
• definiuje czym jest dyskryminacja, cyberprzemoc i mowa nienawiści
• wyszukuje materiały w internecie pomocne w profilaktyce tych zjawisk
• przygotowuje zajęcia (lekcje) poświęcone profilaktyce tych zjawisk
• interweniuje w sytuacjach, kiedy jest świadkiem dyskryminacji, (cyber)przemocy i mowy nienawiści
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed rozpoczęciem kursu zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu informację z krajowego rejestru karnego, dla każdej osoby prowadzącej kurs, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560) - „Rodzaj danych, które mają być przedmiotem informacji o osobie” musi być wskazana Kartoteka karna oraz Kartoteka nieletnich - o ile Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zaświadczenia.
Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 21.10.2024 r. dla Części Nr 1 - w związku z faktem, iż oferta z najniższą ceną została odrzucona z postępowania, a cena kolejnej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zabezpieczył na przedmiotową część zamówienia.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione dla Części Nr 2, Nr 3, Nr 4 - w związku z faktem, iż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przyjął do oceny ofert kryteria, które nie są możliwe do oceny w oparciu o wskazane w SWZ dokumenty. W związku z powyższym, iż brak jest możliwości oceny złożonych ofert, w szczególności w sposób zgodny z przepisami prawa, Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w częściach oraz niezwłocznie dokona poprawy zapisów SWZ, skoryguje kryteria oceny ofert i powiadomi Wykonawców o wszczęciu kolejnego postępowania, zgodnie z art. 262 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
Podstawa prawna: art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione dla Części Nr 2, Nr 3, Nr 4 - w związku z faktem, iż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przyjął do oceny ofert kryteria, które nie są możliwe do oceny w oparciu o wskazane w SWZ dokumenty. W związku z powyższym, iż brak jest możliwości oceny złożonych ofert, w szczególności w sposób zgodny z przepisami prawa, Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w częściach oraz niezwłocznie dokona poprawy zapisów SWZ, skoryguje kryteria oceny ofert i powiadomi Wykonawców o wszczęciu kolejnego postępowania, zgodnie z art. 262 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
Podstawa prawna: art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42200 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione dla Części Nr 2, Nr 3, Nr 4 - w związku z faktem, iż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnianiu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający przyjął do oceny ofert kryteria, które nie są możliwe do oceny w oparciu o wskazane w SWZ dokumenty. W związku z powyższym, iż brak jest możliwości oceny złożonych ofert, w szczególności w sposób zgodny z przepisami prawa, Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w częściach oraz niezwłocznie dokona poprawy zapisów SWZ, skoryguje kryteria oceny ofert i powiadomi Wykonawców o wszczęciu kolejnego postępowania, zgodnie z art. 262 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
Podstawa prawna: art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.