Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423152/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. i wybuduj zad:
Odnowienie, odtworzenie, zagosp. stawów i oczek wodnych – zbior.
wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin,Pudliszki, Posadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Krobia
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@krobia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krobia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. i wybuduj zad:Odnowienie, odtworzenie, zagosp. stawów i oczek wodnych – zbior.
wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin,Pudliszki, Posadowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac52a6d-2860-444d-bfeb-6299e348411b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 „Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. . i wybuduj zad: Odnowienie, odtworzenie, zagosp.. stawów i oczek wodnych – zbior. wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin, Pudliszki, Posadowo”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.271.28.2024.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 731424,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Chumiętki w zakresie:- odbudowa zbiornika wodnego w Chumiętkach zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 135/1 oraz 134,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- wzmocnienie ścian oporowych zbiornika wodnego wraz z balustradą,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 166965,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Ziemlin w zakresie:- odbudowa stawu śródpolnego małej retencji w Ziemlinie zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 149/1
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- profilowanie skarp stawu,
- humusowanie i obsiew mieszankami traw brzegów zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 117800,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Pudliszki w zakresie:- odtworzenie i oczyszczenie stawu parkowego w Pudliszkach zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 359/36,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- likwidacji wtórnych grobli, usunięcie starych elementów betonowych,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- montaż mostku parkowego na wyspę,
- profilowanie skarp stawu i wyspy na stawie,
- humusowanie i obsiew mieszankami traw brzegów zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 283186,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Posadowo w zakresie:- odbudowa zbiornika wodnego w Posadowie zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 92/2, 93, 94, 147/1,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej, usunięcie zwalonych drzew i zakrzaczeń, trzcin kolidujących z inwestycją,
- demontaż płyt oporowych wzdłuż zachodniego brzegu,
- wykonanie nowej ściany oporowej,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).
Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
4.5.5.) Wartość części: 163471,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG’" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144
7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961212144
7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144
7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144
7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11
7.3.4) Miejscowość: KROBIA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW ANDRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KROBIA
więcej: przetargi KROBIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.