eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrobiaWyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. i wybuduj zad: Odnowienie, odtworzenie, zagosp. stawów i oczek wodnych - zbior. wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin,Pudliszki, Posadowo



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. i wybuduj zad:
Odnowienie, odtworzenie, zagosp. stawów i oczek wodnych – zbior.
wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin,Pudliszki, Posadowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROBIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Krobia

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@krobia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krobia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. i wybuduj zad:
Odnowienie, odtworzenie, zagosp. stawów i oczek wodnych – zbior.
wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin,Pudliszki, Posadowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac52a6d-2860-444d-bfeb-6299e348411b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028571/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Wyk. na podst. Progr. Funkcj.-Użytk. (PFU ) w formule zapr. . i wybuduj zad: Odnowienie, odtworzenie, zagosp.. stawów i oczek wodnych – zbior. wodny w miejsc. Chumiętki, Ziemlin, Pudliszki, Posadowo”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Zarządzanie zasobami wodnymi" w ramach poddziałania "Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.28.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 731424,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Chumiętki w zakresie:
- odbudowa zbiornika wodnego w Chumiętkach zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 135/1 oraz 134,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- wzmocnienie ścian oporowych zbiornika wodnego wraz z balustradą,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).

Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.5.) Wartość części: 166965,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Ziemlin w zakresie:
- odbudowa stawu śródpolnego małej retencji w Ziemlinie zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 149/1
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- profilowanie skarp stawu,
- humusowanie i obsiew mieszankami traw brzegów zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).

Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.5.) Wartość części: 117800,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Pudliszki w zakresie:
- odtworzenie i oczyszczenie stawu parkowego w Pudliszkach zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 359/36,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej i zakrzaczeń kolidujących z inwestycją,
- likwidacji wtórnych grobli, usunięcie starych elementów betonowych,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- montaż mostku parkowego na wyspę,
- profilowanie skarp stawu i wyspy na stawie,
- humusowanie i obsiew mieszankami traw brzegów zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).

Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.5.) Wartość części: 283186,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU ) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: odnowienie, odtworzenie, zagospodarowanie stawów i oczek wodnych – zbiornik wody w miejscowości Posadowo w zakresie:
- odbudowa zbiornika wodnego w Posadowie zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 92/2, 93, 94, 147/1,
- roboty przygotowawcze, wycinka zieleni wysokiej, usunięcie zwalonych drzew i zakrzaczeń, trzcin kolidujących z inwestycją,
- demontaż płyt oporowych wzdłuż zachodniego brzegu,
- wykonanie nowej ściany oporowej,
- usunięcie zalegających w zbiorniku namułów, materiału roślinnego i innych zanieczyszczeń,
- makroniwelacje terenu zbiornika,
- roboty profilujące dno zbiornika,
- zapewnienie funkcji retencyjnej stawu z możliwością realizacji funkcji przepływowej i przelewowej stawu,
- kontrola i weryfikacja istniejących wpustów wody do zbiornika,
- oznakowanie tablicami terenu (informacyjne, regulamin etc.).

Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części

43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.5.) Wartość części: 163471,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG’" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144

7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11

7.3.4) Miejscowość: KROBIA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961212144

7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11

7.3.4) Miejscowość: KROBIA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144

7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11

7.3.4) Miejscowość: KROBIA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CHOD – DRÓG" ANDRZEJEWSKI PRZEMYSŁAW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144

7.3.3) Ulica: KWIATOWA 11

7.3.4) Miejscowość: KROBIA

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.