eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokietnicaModernizacja obiektu zabytkowego przy ul. Szkolnej 2 w Mrowinie, siedziby Gminnej Jednostki Oświatowej oraz Przedszkola Publicznego.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu zabytkowego przy ul. Szkolnej 2 w Mrowinie, siedziby Gminnej Jednostki Oświatowej oraz Przedszkola Publicznego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rokietnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golęcińska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 8960600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rokietnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rokietnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu zabytkowego przy ul. Szkolnej 2 w Mrowinie, siedziby Gminnej Jednostki Oświatowej oraz Przedszkola Publicznego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dc85ba6-936c-4412-a3e7-aac101066ffb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00507453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032054/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja obiektu zabytkowego przy ul. Szkolnej 2 w Mrowinie, siedziby Gminnej Jednostki Oświatowej oraz Przedszkola Publicznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rokietnica
ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, E- mail: urzad@rokietnica.pl, Tel. 61 89 60 600
2. Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@rokietnica.pl
3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
11. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest „Modernizacja obiektu zabytkowego przy ulicy Szkolnej 2 w Mrowinie, siedziby Gminnej Jednostki oświatowej oraz Przedszkola Publicznego” polegająca na remoncie dachu szkoły wraz z jego konstrukcją drewnianą i pokryciem (bez szczegółowego rozpatrywania układu funkcjonalnego istniejących mieszkań na poddaszu przeznaczonych docelowo do likwidacji) oraz remont elewacji szkoły. Projekt remontu nie obejmuje rzutów istniejących: piwnic, parteru, piętra
i poddasza mieszkalnego (szczegółowy układ ścian) oraz instalacji budynku.
1. KONSTRUKCJA DACHU
1.1. Opis stanu istniejącego konstrukcji dachu
Istniejący dach nad zabytkową częścią szkoły (przedszkola) to dach w konstrukcji drewnianej płatwiowo-krokwiowy z słupami, dwuspadowy o kącie nachylenia 45 stopni i pokryciu dachówką zakładkową 2-falową ceramiczną. Dach o rozpiętości ok. 930 cm w osiach murłaty (szerokość zewnętrzna ścian zewnętrznych ok. 1008 cm). Dach posiada 2 poziomy konstrukcyjnofunkcjonalne: poziom 1 (zajęty obecnie przez dwa mieszkania ) o wysokości ok. 262 cm i poziom 2 (nad poziomem kleszczy) nieużytkowy z dojściem technicznym do spodu kalenicy i części spodu dachu. Szczegółowy opis stanu istniejącego zawarto w projekcie.
1.2. Opis stanu projektowanego konstrukcji dachu
Funkcjonalnie planuje się rezygnację z istniejącej funkcji mieszkalnej w poziomie 1. Nie przewiduje się, aby na poziomie 1 dachu przebywali na stałe ludzie. Będzie to przestrzeń wyłącznie pomocniczo-magazynowa. W związku z tym nie jest konieczne pełne spełnienie wymagań termicznych dotyczących tych pomieszczeń / tej przestrzeni. Niemniej jest planowane dobre docieplenie poddasza wełną mineralną gr. min. 15-20 cm (miedzy krokwiami i kleszczami). Poziom 2 to przestrzeń stricte techniczno-pomocnicza stanowiąca wyłącznie dojście dla konserwacji dachu i kominów.
Szacunkowe zestawienie ilościowe pokrycia dachu i podbitki dachu:
- Szacowana powierzchni dachu (dachówka / folia): ok. 445 m2
- Szacowana długość kalenicy dachowej (gąsior): ok. 34 mb
- Szacowana powierzchnia spodu podbitki dachu (płyty GK): ok. 300 m2
- Szacowana powierzchnia podbitki okapu dachu (deski): ok. 30 m2
Szacunkowe zestawienie elementów konstrukcji dachu zamieszczono w projekcie.

PLANOWANE ROBOTY DACHOWE:
1.2.1. Wymiana pokrycia dachu: proponowana nowa dachówka zakładkowa CZERWONA matowa wraz z remontem łat, ułożeniem nowej folii dachowej (membrany), uszkodzonych łat

1.2.2. Remont istniejącej konstrukcji drewnianej dachu poprzez częściową wymianę elementów zniszczonych, napraw i przystosowanie elementów zniszczonych/uszkodzonych wg zaleceń i oceny zawartej w OPINII MYKOLOGICZNEJ

1.2.3. Wykonanie nowej termoizolacji dachu w poziomie 1 i nad poziomem 1 wraz z warstwami osłonowymi

1.2.4. Odtworzenie zniszczonych lub wyciętych elementów drewnianych zewnętrznych dachu

1.2.5. Wymiana rynien i rur spustowych na nowe, o tych samych przekrojach

1.2.6. Rozbiórka i wykonanie na nowo uszkodzonych kominów ceglanych

2. ELEWACJA
2.1. Opis stanu istniejącego elewacji
Elewacja budynku, wykonana jest z cegły licowej ceramicznej czerwonej pełnej. Spoiny w kolorze jasnym szarym, w znacznej mierze wykruszone lub wymyte, widoczne wtórne uzupełnienia powstałych ubytków. Szczegółowy opis stanu projektowanego zawarto w projekcie.

2.2. Opis stanu projektowanego elewacji
2.2.1. Wyczyszczenie elewacji ceglanej metodą jak najmniej inwazyjną i delikatną + uzupełnienie wykruszonych spoin
Z uwagi na obecny stan cegły zabrania się metod wysokociśnieniowych i piaskowania elewacji !!!
Szczegółowa metoda oczyszczenia elewacji ceglanej powinna zostać uzgodniona z konserwatorem zabytków po wykonaniu prób o wymiarach 1mx1m i musi mieć charakter zachowawczy i nie może prowadzi do uszkodzenia spieku cegły.
2.2.2 Wymiana rynien i rur spustowych oraz wykonanie nowych zewnętrznych elementów drewnianych związanych z remontem dachu.

SZACUNKOWE ZESTAWIENIE ILOŚCIOWE (bez kominów)
Elewacja 01 (od strony ul. Szkolnej): 118 m2
Elewacja 02 (zachodnia): 127 m2
Elewacja 03 (południowa): 87 m2
Elewacja 04 (wschodnia): 30 m2
--------------------------------------------------------------------------------------
SUMA POWIERZCHNI ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH: 362 m2
3. Opis stanu projektowanego: kominy, rynny, rury spustowe, kafer dachowy nad klatką schodową oraz elementy inne (projektowane do wykonania)
3.1. KOMINY
Istnieją 3 kominy zewnętrzne murowane ceglane wychodzące ponad poziom połaci dachowej o łącznej powierzchni ścian kominowych: ok 12,50 m2
Kominy zakończone są czapkami betonowymi o gr. ca. 10-15 cm. Stan techniczny kominów jest słaby, cegły z wykruszonymi spoinami, w części spękane - wymagane całkowicie nowe wymurowanie kominów min. od poziomu 2 poddasza + obróbki blacharskie dookoła kominów na dachu
3.2. RYNNY
Rynny metalowe w kolorze ciemnobrązowym. Średnica 12-15 cm .
Łączna długość rynien: 44 mb - projektowana wymiana na nowe rynny o tej samej średnicy w kolorze grafitowym / tytanowo-cynkowe
3.3. RURY SPUSTOWE
Rury spustowe metalowe w kolorze ciemnobrązowym . Średnica 10-12 cm.
Łączna długość rur spustowych: ca. 28,5 mb. Projektowana wymiana na nowe rury spustowe o tej samej średnicy w kolorze grafitowym / tytanowo-cynkowe .
3.4. KAFER DACHOWY
Istniejący kafer dachowy należy wyremontować poprzez: wymianę istniejących okien na nowe PCV drewnopodobne o normatywnym współczynniku U, wykonać zewnętrzne docieplenie ścianek kafra wraz z ich obiciem i wykończeniem z blachy tytanowo-cynkowej w kolorze grafitowym. Pokrycie daszku kafra: dachówka czerwona.
3.5. WYŁAZY
Projektuje się likwidację wyłazu istniejącego z poziomu 1 na poziom 2 dachu i realizację nad klatką schodową nowego wyłazu wraz ze spuszczanymi schodami drabiniastymi (dojście techniczne na poziom 2). Wymiar wyłazu dopasować należy do faktycznych możliwości wynikających z rozstawu krokwi i belek konstrukcji dachu.
Projektuje się także nowy wyłaz na dach ceramiczny zlokalizowany od strony południowej wraz z zestawem metalowych łat kominiarskich systemowych nadachówkowych umożliwiających dojście do poszczególnych kominów.
3.6. ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W związku z planowanymi robotami remontowo-modernizacyjnymi należy wykonać także roboty rozbiórkowe na poddaszu. Ich zakres będzie obejmować rozbiórkę istniejących ścianek działowych na poziomie 1. Należy liczyć się z demontażem ścianek działowych wydzielających poszczególne pomieszczenia mieszkalne oraz demontaż starych warstw ociepleniowych.
Wywóz i utylizacja materiałów remontowo-rozbiórkowych będzie leżeć po stronie wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Formularz ofertowy .
1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
1.4. Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
1.5. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) przedłużenie terminu wykonania Umowy,
2) Na podstawie art. 439 ustawy PZP dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, która została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację
Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 09:05

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rokietnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.