Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410727/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania w stałej sprawności
instalacji i systemów serwerowni MRPiPS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/163399/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania w stałej sprawnościinstalacji i systemów serwerowni MRPiPS.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df9eeefb-2715-47b9-9b19-d5a14c1634cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225770/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Utrzymanie w stałej sprawności instalacji i systemów serwerowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2710.11.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 460000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Numeracja zgodna z SWZ.
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania w stałej sprawności instalacji i systemów serwerowni MRPiPS. Serwisowi podlegać będzie jedenaście systemów i instalacji, w tym: systemy klimatyzacji precyzyjnej obejmującej cztery szafy klimatyzacyjne ze skraplaczami freonowymi, cztery urządzenia ups wykonane w technologii true on-line z podwójną konwersją energii, które zapewniają bezprzerwowe zasilanie w prąd sprzętu zainstalowanego w serwerowni, system sygnalizacji włamań i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu, system telewizji przemysłowej (CCTV), system zarządzania budynkiem BMS oparty na zintegrowanym systemie sterowania firmy Delta Control (enteliWEB), system gaszenia gazem SUG obejmujący instalację gaśniczą ADT Inergen wraz z centralą sterowania gaszeniem FAST 2000, system wczesnego ostrzegania pożaru (VESDA) oparty na systemie wczesnej detekcji dymu oraz instalacje elektryczne i wentylacji.
3.2 Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
3.3 Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy osoby wykonujące usługi napraw i usuwania awarii instalacji klimatyzacji, w szczególności usuwania istniejących usterek, sprawdzenia stanu filtrów oraz sterowników, a także połączeń i szczelności przewodów instalacji, będą zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biprogeo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992683301
7.3.3) Ulica: A. Ostrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-238
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie ocieplenia elewacji pawilonu usługowego w Warszawie ul. Dereniowa 52/54.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: 29 Listopada 12 m 48 (ADK-6), część nr 2: 29 Listopada 10a m 32 (ADK-6) - w podziale na 2 części
- "Remont trzech mostów nad rzeką Krepianką w km 37+791 w km 38+055 i w km 40+350 drogi wojewódzkiej nr 754 w miejscowości Solec nad Wisła" - nr postępowania 012/25
- Prowadzenie bieżącej konserwacji budowlanej wraz z usuwaniem bieżących awarii, wykonywanie napraw w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz siedzibach administrowanych przez ZGN.
- Zabudowa lewostronnej wyrwy brzegowo-dennej w km 21+400-21+600 na rzece Wisła w m. Góra, gm. Miedźna w rejonie ul. Nad Wisłą - etap I
- "Sukcesywna dostawa leków stosowanych w terapii substytucyjnej leczenia uzależnień dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej nad realizacją inwestycji"Przebudowa budynku nr 235 - internat ISKRA".
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja zabytkowego parku dzikowskiego w Tarnobrzegu"
- Wykonanie w 2025 r. usługi - przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy oraz wprowadzenie wyników z przeprowadzonej kontroli do MEZZO
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi gminnej - ulicy Siarkowej w Tarnobrzegu"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej - ulicy Wakacyjnej w Tarnobrzegu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.