eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części).



Ogłoszenie z dnia 2024-09-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/973763

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7a8c9fd-af0c-4cde-a1b3-467dd0afcb8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053597/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów w ramach projektu SR

1.3.18 Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/osób prowadzących warsztaty i spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego w ramach projektu PZ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

- Część I-III – Projekt niekonkurencyjny pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”; - Część IV-V – Projekt pn. „Społeczna równowaga”;

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.54.2024.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121806,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn. Zapewnienie prelegentów na konferencjach dotyczących rodzinnej pieczy zastępczej.
Przedmiotem zamówienia dla cz. I jest usługa polegająca na zapewnieniu udziału prelegentów na konferencjach dotyczących rodzinnej pieczy zastępczej w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.

Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia 4 prelegentów na każdą konferencję dotyczącą rodzinnej pieczy zastępczej (dwie konferencje w trakcie trwania umowy po 6 godzin każda), którzy będą autorytetami i czołowymi przedstawicielami w swojej dziedzinie reprezentującymi różne środowiska.
Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.1 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I
Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80590000-6 - Usługi seminaryjne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn. Zapewnienie prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego.
Przedmiotem zamówienia dla cz. II jest usługa polegająca na zapewnieniu prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.

Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego na terenie województwa podkarpackiego. Ze względu na ich charakter spotkania będą się odbywały w małych grupach liczących średnio 8 osób w każdej (w sumie planuje się zorganizowanie 40 godzin spotkań przy łącznym udziale 80 osób).
Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. II
Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.5.5.) Wartość części: 5066,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III pn. Zapewnienie prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty dla rodziców.
Przedmiotem zamówienia dla cz. III jest usługa polegająca na zapewnieniu prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.

Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia 3 osoby prowadzące prelekcję na każdej konferencji oraz 1 osobę prowadzącą dwudniowe warsztaty dla rodziców. Podczas trwania konferencji oraz w dniu następnym prowadzone będą warsztaty dla rodziców. Podczas jednego wydarzenia (jednej edycji) zrealizowanych zostanie 8 godzin konferencji i 16 godzin warsztatów o różnorodnej tematyce dotyczącej pieczy zastępczej. Przewiduje się realizację 2 godzinnych warsztatów w 4 blokach tematycznych każdy tj. w ciągu jednego dnia zorganizowanych zostanie 8 godzin warsztatów obejmujących 4 różne tematy (w sumie podczas jednego wydarzenia zrealizowanych zostanie 16 godzin warsztatów dotyczących 4 różnych tematów).
Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.3 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1.3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. III
Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80590000-6 - Usługi seminaryjne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7940,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV pn. Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów na Forum Polityki Społecznej.
Przedmiotem zamówienia dla cz. IV jest usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów na Forum Polityki Społecznej w związku z realizacją projektu pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego.

Wydarzenie pn. Forum Polityki Społecznej realizowane w ramach projektu ma na celu promocję nowych, skuteczniejszych i efektywniejszych rozwiązań w zakresie polityki społecznej, adekwatnych do aktualnych problemów społecznych i odpowiadających na potrzeby wynikające z sytuacji demograficznej, ekonomicznej i społecznej. Wydarzenie jest skierowane do:
a) pracowników socjalnych, w tym zatrudnionych w placówkach ochrony zdrowia;
b) pracowników instytucji pomocy społecznej oraz podmiotów działających na rzecz włączenia społecznego, w tym zajmujących się organizacją usług społecznych; pracowników JST,
c) kadry podmiotów działających w obszarze wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji i ich otoczenia;
d) organizacji pozarządowych;
e) podmiotów sektora publicznego.
W wydarzeniu przewiduje się udział ok.150 osób.
Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (6 h zegarowych = 8 h dydaktycznych).

Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.4 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1.4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV
Załącznik nr 2.2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. IV-V

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80590000-6 - Usługi seminaryjne

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V pn. Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/ekspertów na wydarzenia dotyczące ekonomii społecznej.
Przedmiotem zamówienia dla cz. V jest usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/ekspertów na wydarzeniach dotyczących ekonomii społecznej w związku z realizacją projektu pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego.

Wydarzenia dotyczące ekonomii społecznej realizowane w ramach projektu mają na celu koordynację sektora ekonomii społecznej w województwie podkarpackim poprzez realizację następujących pięciu działań/wydarzeń:
1. Podkarpacki Komitet Rozwoju Ekonomii Społecznej koordynujący sektor ekonomii społecznej z udziałem następujących jego przedstawicieli: marszałka województwa, wojewody, jednostek samorządu terytorialnego (JST), podmiotów ekonomii społecznej (PES), wojewódzkiej rady działalności pożytku publicznego, związków spółdzielczych, instytutów badawczych, uczelni, związków zawodowych i organizacji pracodawców, na poziomie regionalnym.
W wydarzeniu przewiduje się udział 30 członków Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej oraz przedstawicieli Sekretariatu - ROPS Rzeszów.
Usługa polega na zapewnieniu 1 prelegenta/eksperta podczas 1 wydarzenia jednodniowego (8 h zegarowych) w IV kwartale 2024 r.
2. Forum Ekonomii Społecznej integrujące przedstawicieli sektora ekonomii społecznej, a także budujące i promujące markę podkarpackiej ekonomii społecznej, połączone z konkursem „Lider Ekonomii Społecznej” oraz galą Zakup „PRO SPOŁECZNY.”
W wydarzeniu przewiduje się udział ok.150 osób.
Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów/ekspertów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (6 h zegarowych) w dniu 16.10.2024 r., które odbędzie się w Instytucie Teologiczno-Pastoralnym im. św. Józefa S. Pelczara, Diecezjalne Studium Organistowskie przy ul. Witolda 11A w Rzeszowie.
3. Noc Ekonomii Społecznej integrująca jednostki samorządu terytorialnego (JST)
i podmioty ekonomii społecznej w zakresie tworzenia i prowadzenia podmiotów zatrudnienia socjalnego (PZS), prezentująca wybrane podmioty ekonomii społecznej
i przedstawiająca korzyści wynikające ze współpracy z nimi. Inicjatywa jest skierowana do przedstawicieli ośrodków wsparcia ekonomii społecznej, podmiotów ekonomii społecznej, przedsiębiorstw społecznych, jednostek samorządu terytorialnego, powiatowych urzędów pracy oraz otoczenia ekonomii społecznej.
W wydarzeniu przewiduje się udział ok. 50 osób.
Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów/ekspertów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (8 h zegarowych) w III/IV kwartale 2024 r. w miejscu zlokalizowanym w odległości od 50 do 150 km od miasta Rzeszowa.
4. Cykl zajęć edukacyjnych w szkołach średnich – upowszechniających wiedzę
o ekonomii społecznej, budujących pozytywne postawy obywatelskie wobec ekonomii społecznej, a także promujących zasady i wartości przedsiębiorczości społecznej wśród uczniów i pracowników dydaktycznych w 10 wybranych szkołach średnich w województwie podkarpackim.
W wydarzeniu przewiduje się każdorazowo udział ok.50 osób.
Usługa polega na zapewnieniu 1 prelegenta/eksperta będącego przedstawicielem OWES/PES/PS podczas 10 wydarzeń jednodniowych (1 wydarzenie = 4 h dydaktyczne) w III/IV kwartale 2024 r.
5. Cykl zajęć edukacyjnych na uczelniach promujących i upowszechniających wiedzę o ekonomii społecznej dla studentów, pracowników naukowych oraz akademickich Biur karier na 4 wybranych uczelniach w województwie podkarpackim połączonych
z debatą na temat przedsiębiorczości społecznej i korzyści wynikających z pracy w tym sektorze.
W wydarzeniu przewiduje się każdorazowo udział ok. 80 osób.
Usługa polega na zapewnieniu każdorazowo 3 prelegentów/ekspertów podczas 4 wydarzeń jednodniowych (1 wydarzenie – 4 h zegarowe) w III/IV kwartale 2024 r.
Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.5 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
Załącznik nr 1.5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. V
Załącznik nr 2.2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. IV-V

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80590000-6 - Usługi seminaryjne

4.5.5.) Wartość części: 88000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części I nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części II nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części III nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części IV nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części V nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.