eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorDowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w okresie wrzesień 2024 r. - czerwiec 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w okresie wrzesień 2024 r. – czerwiec 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Zator

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338412212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zator.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b859773b-4035-4775-9256-ced7ca20312b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w okresie wrzesień 2024 r. – czerwiec 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b859773b-4035-4775-9256-ced7ca20312b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w okresie wrzesień 2024 r. – czerwiec 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Zator, w okresie wrzesień 2024 r. – czerwiec 2025 r.
Przewóz uczniów będzie odbywać się do:
1) Specjalnego Ośrodek Szkolno – Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31
- 4 uczniów.
Trasa przewozu obejmuje miejscowości: Zator (ul. Księcia Wacława), Podolsze (ul. Zatorska, ul. Dobra, ul. Zielona) - Oświęcim:
• trasa ranna: od zabrania pierwszego ucznia z Zatora do wysadzenia uczniów w szkole
w Oświęcimiu - około 26 km,
• trasa popołudniowa: od zabrania uczniów ze szkoły w Oświęcimiu do wysadzenia ostatniego ucznia w Zatorze – około 26 km.
2) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Władysława Niemczynowskiego 1 - 2 uczniów.
Trasa przewozu obejmuje miejscowości: Graboszyce (ul. Główna) – Kalwaria Zebrzydowska:
• trasa ranna: od zabrania pierwszego ucznia z Graboszyc do wysadzenia uczniów
w szkole w Kalwarii Zebrzydowskiej - około 24 km,
• trasa popołudniowa: od zabrania uczniów ze szkoły w Kalwarii Zebrzydowskiej do wysadzenia ostatniego ucznia w Graboszycach – około 24 km.
1. Zamawiający zastrzega, ze liczba dzieci jest aktualna na dzień zawarcia umowy i może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia, nie więcej jednak niż o 4 osoby W ciągu dnia planuje się zorganizowanie dwóch kursów dla każdej trasy w tym jeden rano tj. dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły oraz drugi kurs powrotny po zakończonych zajęciach szkolnych. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 100 km i dotyczy tylko „pełnych kursów” tj. przejazdów z dziećmi (długość trasy nie obejmuje dojazdu po dzieci i tzw. „pustych przebiegów). Ilość km może ulec zmianie w czasie realizacji zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby uczniów, zmiany adresu zamieszkania ucznia, zmiany trasy lub zmiany placówki oświatowej. Szczegółowy harmonogram dowozu Wykonawca ustali z rodzicami dziecka przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie, podając wymagane dane. W przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w złożonej ofercie.
2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu wraz z opieką dla uczniów niepełnosprawnych przystosowanymi pod względem technicznym do tego celu pojazdami samochodowymi, właściwymi do przewozu osób niepełnosprawnych, dostosowanymi do stopnia niepełnosprawności, wyposażonymi w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie, w tym jeśli zajdzie taka konieczność dziecku/uczniowi poruszającemu się na wózku inwalidzkim, tj. wind lub najazdów dla wózków inwalidzkich oraz odpowiednie zabezpieczenie dla przewozu dzieci/uczniów i wózków oraz pasy bezpieczeństwa biodrowo – barkowe do przypinania dzieci/uczniów znajdujących się na wózkach. (Aktualnie Gmina Zator nie ma zgłoszonych wniosków na dowóz zorganizowany uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich).
3. Jeśli zajdzie taka potrzeba Wykonawca zapewni transport wózków inwalidzkich tych dzieci/uczniów, które mają udokumentowany problem z samodzielnym poruszaniem się. (Aktualnie Gmina Zator nie ma zgłoszonych wniosków na dowóz zorganizowany uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich).
4. W związku z tym, że wykonywane przewozy odbywają się w formie komunikacji zamkniętej przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie list imiennych posiadanych przez opiekuna. Wykaz uczniów wraz z adresami zamieszkania Zamawiający przekaże Wykonawcy przed przystąpieniem do wykonania usługi oraz w każdym przypadku zaistnienia zmiany ilości uczniów objętych przewozem. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania i zabezpieczenia udostępnianych danych osobowych w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej, tj. od 2 września 2024r. do 27 czerwca 2025r. za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych. Przewidywana ilość kursów: 188 dni. Przy czym liczba kursów może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć oraz w związku z nieobecnością uczniów na zajęciach.
6. Jeden kurs obejmuje przewóz uczniów tam i z powrotem.
7. Usługa obejmować będzie dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych oraz odwóz do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach szkolnych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu. Dzieci odbierane będą rano z miejsca zamieszkania o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez opiekuna na zajęcia, a następnie odwożone po zakończonych zajęciach szkolnych do miejsca zamieszkania i oddawane pod opiekę rodzica/opiekuna prawnego. Niedopuszczalne jest pozostawienie dziecka bez opieki. Po uzgodnieniu z rodzicem/opiekunem prawnym dopuszcza się zabierane ucznia z najbliższego miejscu zamieszkania przystanku autobusowego.
8. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży, z uwzględnieniem, że uczeń powinien być dowieziony do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez niego o czasie zajęć lekcyjnych i zabierany po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania.
9. Szczegółowe godziny kursów Wykonawca ustali z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów po otrzymaniu wykazu dzieci od Zamawiającego, w oparciu o tygodniowy plan lekcji. Ostatecznie ustalony rozkład jazdy, który będzie stanowił załącznik do umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania usługi a o wszelkich zmianach rozkładu w trakcie obowiązywania umowy będzie niezwłocznie powiadamiał Zamawiającego w formie pisemnej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości kursów oraz terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
11. Wykonawca w ramach umowy zapewni opiekę w czasie przewozu. Opieka może być sprawowana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która w świetle obowiązujących przepisów może pracować z osobami nieletnimi. Dodatkowo osoba ta musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej. Funkcji opiekuna nie może sprawować kierowca.
12. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w trakcie przewozu w tym zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu, korzystania z pojazdu w trakcie jazdy oraz bezpiecznego wysiadania z pojazdu;
b) doprowadzania uczniów z pojazdu do szkoły i przekazania ich pod opiekę nauczyciela, po zakończonych zajęciach przyprowadzania ze szkoły do pojazdu a po zawiezieniu ucznia do miejsca zamieszkana przekazanie pod opiekę rodziców (prawnych opiekunów). W razie potrzeby opiekun ma obowiązek udzielić pomocy dziecku w szatni w przebraniu się;
c) utrzymywania stałego kontaktu z rodzicami/opiekunami prawnymi, dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych, wykonawcą oraz zamawiającym w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów;
d) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców/opiekunów prawnych, dyrektora odpowiedniej placówki oświatowej, wykonawcę oraz zamawiającego.
Osoba sprawująca opiekę powinna być wyposażona w środek łączności (telefon komórkowy).
13. Rodzic lub prawny opiekun dziecka w przypadku nieobecności ucznia w szkole z powodu choroby lub innej sytuacji zobowiązany będzie do zgłoszenia Wykonawcy oraz Zamawiającemu nieobecności dziecka najpóźniej w dniu poprzedzającym usługę transportu. Brak zgłoszenia będzie traktowane jako realizacja usługi transportu bez zakłóceń.
14. Uczniowie będą odbierani od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu do szkoły odprowadzane przez opiekuna na zajęcia.
15. Uczniowie i opiekun powinni mieć w pojeździe zapewnione miejsca siedzące. Wykonawca nie może przewozić osób trzecich w pojazdach, którymi świadczona jest usługa dowozu – w trakcie przewozu.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczniów, ilości kursów oraz terminów ich wykonywania ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły – na warunkach określonych w niniejszej umowie lub ustawie – Prawo zamówień publicznych.
17. Wykonawca musi dysponować przynajmniej trzema, w pełni sprawnymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych pojazdami, z których trzeci pojazd stanowi rezerwę w przypadku awarii pojazdu podstawowego.
18. W przypadku awarii środka transportowego wykonawca zapewni zastępczy środek transportu. Pojazd przewożący uczniów musi być sprawny technicznie, spełniać wszelkie wymogi do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej zawarte w obowiązujących przepisach prawa oraz powinien posiadać zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci niepełnosprawnych.
19. Pojazdy którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne, przewidziane odpowiednimi przepisami, muszą być objęte ubezpieczeniem OC i NNW oraz posiadać sprawne ogrzewanie i klimatyzację wg potrzeb. Dokumenty pojazdów do okazania przed podpisaniem umowy.
20. Pojazdy muszą posiadać normę emisji spalin minimum EURO 4 w przypadku pojazdów z silnikiem benzynowym oraz EURO 5 w przypadku pojazdów z silnikiem Diesla. Dokumenty pojazdów do okazania przed podpisaniem umowy.
21. Rocznik pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia nie starszy niż 2014.
22. Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) stanowią załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Jędrocha Firma transportowo- Usługowa JUS-MAR Auto-Moto Hurt-Detal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357938095

7.3.3) Ulica: Słoneczna 31

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Stawka 5,25 za kilometr , liczba kilometrów 100, liczba dnia 167 = 87675,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.