eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów"Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f059c0fc-8407-4ff6-970f-4f83914a8dc0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022571/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia drogowego w Gminie Mykanów - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:

• Wierzchowisko ul. Słoneczna -Łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 10 szt. Długość trasy kabla 360 m; Ilość stanowisk słupowych 15 szt. Długość trasy kabla 570 m;

• Wierzchowisko ul. Działkowa – łącznie 25 sztuk - Ilość stanowisk słupowych 14 szt. Długość trasy kabla 515 m; Ilość stanowisk słupowych 11 szt. Długość trasy kabla 377 m; „


Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj. siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 283281,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:
• Lubojna ul. Lipowa - Ilość stanowisk słupowych 12 szt., Długość linii napowietrznej 491m
• Lubojna ul. Miodowa - Ilość stanowisk słupowych 4 szt. Długość linii napowietrznej 150m
• Lubojna ul. Ogrodowa - Ilość stanowisk słupowych 2 szt. Długość linii kablowej 43m
• Lubojna ul. Różana - Ilość stanowisk słupowych 5 szt. Długość linii napowietrznej 183m

Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj. siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 140310,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia obejmuje budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach:
• Łochynia ul. Akacjowa – Łącznie 9 szt.w tym:
Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 4 szt.
Długość linii napowietrznej 144m;
Ilość stanowisk słupowych stalowych 5 szt.
Długość trasy kabla 195m
• Grabowa ul. Jana Długosza - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt. Rozpiętość przęseł linii napowietrznej 122m
• Stary Cykarzew ul. Zielona - Ilość stanowisk słupowych z żerdzi wirowanej 3 szt.
Długość trasy kabla 120m
Szczegółowy zakres prac zawiera załącznik nr. 8 – część I, część II i część III
Celem sporządzenia oferty należy również zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót
2. Umowę należy wykonać zgodnie z:
2.1. Dokumentacją projektową.
2.2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Przedmiarami robót budowlanych.
2.4. SWZ wraz z załącznikami.
2.5. Projektowanymi postanowieniach umowy.
2.6. Odpowiedziami na pytania udzielanymi w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
2.7. Uzgodnieniami z narad koordynacyjnych na etapie realizacji robót (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do:
3.1. urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
3.2. wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
3.3. wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3.4. poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
3.5. wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
3.6. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu,
3.7. jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku, gdy będzie odpłatny i poniesie jego koszty,
3.8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
3.9. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
3.10. zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
3.11. usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
3.12. zabezpieczania zgodnie z warunkami technicznymi oraz bhp wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, tj. siecią wodociągową, kablami energetycznymi i telekomunikacyjnymi,
3.13. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
3.14. przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia).
3.15. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek.
3.16. dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
3.17. wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3.18. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji w zakresie wykonanych i naniesionych elementów na zasoby geodezyjne oraz uzupełnienia zasobu mapowego wynikami pomiaru powykonawczego,
3.19. zabezpieczenia dróg prowadzących do terenu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawcy,
4. Pozostałe warunki:
4.1. Wykonawca oświadcza, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego materiałów posiadł znajomość ogólnych i szczególnych warunków technicznych wykonania umowy, trudności mogących wyniknąć przy jej realizacji, ryzyka i zakresu odpowiedzialności związanej z pracami będącymi przedmiotem niniejszej umowy. Ponadto Wykonawca oświadcza, że dysponuje środkami technicznymi, organizacyjnymi oraz finansowymi umożliwiającymi należyte wykonanie zobowiązań opisanych w umowie.
4.2. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się umożliwić - Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy - wgląd w przedmiot umowy celem oceny stopnia realizacji oraz poprawności wykonania zgodnie z zapisami SWZ.
4.4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
4.5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (ogólnych i szczegółowych) oraz Dokumentacjach Projektowych.
4.6. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego.
4.7. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny.
4.8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac,
b) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego,
c) przekazania Zamawiającemu kompletu certyfikatów i atestów na materiały i urządzenia oraz instrukcji montażu, kontroli i konserwacji sprzętu,
d) w celu bezproblemowej realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z Zamawiającym. Wykonawca na wniosek Zamawiającego jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego.
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty
niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorysy ofertowe.
6.2. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie załączonej dokumentacji, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji przed podpisaniem umowy. W uzasadnionych przypadkach
8. Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt
9. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr 8 do SWZ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.
11. Rozwiązana równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 84985,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. 1605 z późn.zm.) , informuje o unieważnieniu postępowania dla części I o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji - udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 20.09.2024r. do godz. 11:00 dla :

Części I –obejmującej budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach: Wierzchowisko ul. Działkowa i Wierzchowisko ul. Słoneczna wpłynęły 4 oferty. Najniższa złożona oferta w kwocie 451 102,50 zł brutto przewyższa o 167 821,50 zł kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia dla części I objętej przedmiotową procedurą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej dla części I.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451102,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574765,24 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. 1605 z późn.zm.) , informuje o unieważnieniu postępowania dla części II o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji - udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 20.09.2024r. do godz. 11:00 dla :

Części II- obejmującej budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach Lubojna ul. Lipowa, ul. Miodowa, ul. Ogrodowa i ul. Różana wpłynęły 3 oferty. Najniższa złożona oferta w kwocie 222 439,09 zł brutto przewyższa o 82 129,09 zł kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia dla części II objętej przedmiotową procedurą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej dla części II.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222439,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267488,13 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. 1605 z późn.zm.) , informuje o unieważnieniu postępowania dla części I ; części II i części III o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji - udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu „Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III ” w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 20.09.2024r. do godz. 11:00 dla :
3. Części III - obejmującej budowę odcinków oświetlenia w miejscowościach: Łochynia ul. Akacjowa; Grabowa ul. Jana Długosza; Stary Cykarzew ul. Zielona wpłynęły 2 oferty. Najniższa złożona oferta w kwocie 137 705,83 zł brutto przewyższa o 52 720,83 zł kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia dla części III objętej przedmiotową procedurą. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej dla części III.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137705,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.